Inlägg #41: Postat: 2008-02-28 15:12:00
|
Leif-Arne |
Än mer osmakligt blir det när någon "trollarfram" en pedofil, som jag menar är fallet i denna tråd. Peddo är ett skällsord, det är osannolikt att någon som verkligen var detta skulle välja ett sådant nick.
|
|
Inlägg #42: Postat: 2008-02-28 15:13:00
|
Leif-Arne |
41 Ett troll är anonym, jag är inte anonym till skillnad från dig.
|
|
Inlägg #43: Postat: 2008-02-28 15:15:00
|
PedoLove |
Inte fan löser ni några problem med er patetiska attityd. Har ni inte läst reglerna här heller? Ni ska skriva kommentarer av HÖG KVALITET.
Tyvärr omfattas inte pedofiler av HMF-lagen, så jag kan inte anmäla era löjliga inlägg till redaktionen. Men förstör, det gör ni iaf. Skaffa er lite kunskap istället.
|
|
Inlägg #44: Postat: 2008-02-28 15:17:00
|
Leif-Arne |
Troll, troll, troll
|
|
Inlägg #45: Postat: 2008-02-28 15:18:00
|
peter_ |
39. Du har nog rätt här L-A.
|
|
Inlägg #46: Postat: 2008-02-28 15:18:00
|
CMO |
42/ Nej ett internettroll är någon som skriver inlägg i syfte att provocera. De är oftast anonyma men behöver inte vara det.
|
|
Inlägg #47: Postat: 2008-02-28 15:18:00
|
PedoLove |
Varför är det osannolikt att jag väljer ett smeknamn som klart visar vem jag är? Tänk om jag är STOLT över att ha mina känslor till barn? För att jag vet vad de innebär och att jag inte är en "barnknullare", som du o Peter tror. Och tror du ärligt att det är vettigt att gå ut offentligt med sin sanna identitet om man är pedofil? Jag har inga krav på mig där. Särskilt som du vill banka skiten ur "såna som jag".
|
|
Inlägg #48: Postat: 2008-02-28 15:20:00
|
peter_ |
40. Nej, det är nog ingen ide att du försöker få gehör för legalisering av barnporr, acceptans för era behov etc. Glöm det!
|
|
Inlägg #49: Postat: 2008-02-28 15:21:00
|
profanum_vulgus |
38. Jo jag har barn och jag vill absolut inte att du och dina primitiva likar orsakar mina barn något ont, genom ombud.
Du låter mest som en latent pedofil med ditt överdrivna hat mot dem.
Du borde också lära dig vad ett troll är, nu har du använt begreppet fel flera gånger.
|
|
Inlägg #50: Postat: 2008-02-28 15:23:00
|
profanum_vulgus |
47. Vad jag inte fattar är varför du inte kan acceptera att du kan tända på barn UTAN att det är ok för dig att ha sex med dem. Folk tänder på all möjlig skit, hästar, skrivbord osv, det betyder inte att det är synt eller att deras sexobjekt mår bra av att ha sex med dem. Kan man inte som pedofil bara acceptera att de man tänder på inte kan besvara de käsnlorna och försöka fixa till sitt liv så att man inte behöver ha sex med dem?
|
|
Inlägg #51: Postat: 2008-02-28 15:24:00
|
PedoLove |
Det finns redan forskning som visar på mycket positivt angående att titta på barnporr. Bara för att trångsynta lekmän som du inte kan tolerera att man ens tänker på barn och sex i samma stund behöver inte det betyda att du har rätt på något vis. Du missar en hel del genom att anse att pedofiler inte ska ha en naturlig plats i samhället. Det är för fan inte vi som våldför oss på barnen! Snarare är det NI och de som faktiskt begår övergreppen.
|
|
Inlägg #52: Postat: 2008-02-28 15:24:00
|
Leif-Arne |
45 Jo.
|
|
Inlägg #53: Postat: 2008-02-28 15:28:00
|
PedoLove |
Allt vi vill ha är frihet och att kunna slippa bli falskt anklagade.
p_v: det handlar inte bara om sex!
Pedofili är en läggning, du snackar om fetischer. Kan dessutom ett skrivbord samtycka? Har du bevis för att barn inte kan det? I NULÄGET tar barn oftast skada av vuxensex med dem, pga stigmat, osv.
"Fixa till sitt liv"... Du tror att allt ansvar vilar på oss, att ni inte har ett ansvar att ta reda på FAKTA då? Ni med eran veta bättre-attityd angående barn.
|
|
Inlägg #54: Postat: 2008-02-28 15:28:00
|
profanum_vulgus |
51. Hoppas att det inte var ett svar till mig, för då är du dilerisk också. Vad är det för positivt med att titta på barnporr? Möjligen så lättar det begäret, men det botar det knappast. Om man har en läggning man inte kan ge utlopp för, t.ex. att ligga med krabbor, är det inte bättre att försöka bli av med läggningen då?
|
|
Inlägg #55: Postat: 2008-02-28 15:30:00
|
profanum_vulgus |
53. Jag är tämligen säker på att det är fakta att barn inte har sex med eller kärleksrelation med vuxna utan att ta skada av det. Visst finns det en social stigma som skapas av pedofil-hysterikerna som Leif-Arne, men det är ju inte allt.
En sexuell läggning handlar ju om sex.
|
|
Inlägg #56: Postat: 2008-02-28 15:31:00
|
PedoLove |
Nej, svaret var inte till dig.
Vad som är positivt? Det är ett sätt att få utlopp för behovet. Ett sätt att inte behöva känna att man måste ta kontakt med barn IRL. Och begäret går inte BOTA! Kom igen... Dina analogier är patetiska.
|
|
Inlägg #57: Postat: 2008-02-28 15:34:00
|
PedoLove |
"Tämligen säker" räcker inte. Särskilt inte som det finns forskning på området som inte stöder dina tankegångar. Ja, en sexuell läggning handlar om sex, men det är en "bieffekt" som med alla läggningar, men ni är så jäkla fokuserade på det sexuella. Att pedofiler ska få "knulla barn". Att jag talar om barnporr är för att det sexuella behovet är det som ligger som rest när vi tvingas avstå från verklig närhet med barn. Ni behöver se långt längre än era näsor räcker.
|
|
Inlägg #58: Postat: 2008-02-28 15:35:00
|
profanum_vulgus |
Självfallet går begäret att bota, man kan förändra en personlighet lite hur som helst faktiskt. Tänk på det antika grekland då pedofili var norm, det var inte så att de flesta då råkade födas till pedofiler, de blev det genom påverkan.
Det är ingen analogi egentligen, utan en fråga. Om du tände på och ville ha relationer med krabbor, skulle du då inte söka hjälp?
|
|
Inlägg #59: Postat: 2008-02-28 15:37:00
|
PedoLove |
p_v: är inte du lite hysteriker också, då? Dina uttalanden visar inte på annat än att du har begränsad insyn i barns sexualitet och vad de är kapabla till. Att du begränsar barnen på DERAS bekostnad, men för att din bild av barn ska vara fläckfri. "Du ska minsann inte tolerera att barn far illa..!" Den attityden kommer man ingen vart med, om man inte tar hänsyn till fakta och variationer.
|
|
Inlägg #60: Postat: 2008-02-28 15:37:00
|
profanum_vulgus |
57. Bevisbördan är nog den omvända. Vi VET att barn INTE far illa av avsaknad av sexuell eller kärleksmässig relation till vuxna. För att tillåta sådana relation måste vi veta att de relationerna inte skadar.
|
|