Inlägg #61: Postat: 2008-02-28 15:40:00
|
profanum_vulgus |
Jag är av den bestämda uppfattningen att barn saknar sexuelitet. Det ligger i naturen att sexualitet uppstår först när man är könsmogen, precis som det ligger i naturen att man inte ligger med eller bildar par med sådana som inte är könsmogna. Jag kan också tilläga att homosexualitet är onaturligt, men det vet vi idag att ingen tar skada av.
|
|
Inlägg #62: Postat: 2008-02-28 15:41:00
|
PedoLove |
Jag söker inte hjälp - och jag avråder alla pedofiler från det också - för jag vet att min drift är biologisk. Läkarvetenskapen vet också att det inte går att "bota" pedofili. Det man kan göra är att behandla skadliga beteenden där sådant kan finnas. Som impulskontrol. Men läggningen kommer alltid att vara kvar. Och har du nån som helst bevisning för din teori om Grekland? Pedofili är medfört i de flesta fall. Precis som de andra läggningarna. Att säga/tycka att det är en störning är subjektivt.
|
|
Inlägg #63: Postat: 2008-02-28 15:44:00
|
PedoLove |
Alltså, du är sannerligen full av skit. Om barn inte får kärlek dör de. Vad har du läst och hört egentligen? Lever du i verkligheten alls? Taktil kommunikation med KÄRLEK är basalt! Intimitet är att föredra.
|
|
Inlägg #64: Postat: 2008-02-28 15:45:00
|
peter_ |
57. Era behov kommer i andra hand. I första hand kommer att skydda barn mot pedofiler, att hindra er från att leva ut era begär. Det klingar fullständigt falskt när du argumenterar för barnporr." Det spelar ingen roll, det är redan gjort!" Era löften om att ni inte vill röra barnen på riktigt saknar trovärdighet. I dina sexulla fantasier ligger förmodligen inbakat att det inte skadar barnen, eller hur? Varför skulle du då avstå?
|
|
Inlägg #65: Postat: 2008-02-28 15:47:00
|
PedoLove |
"Barn saknar sexualitet"??? HAHAHA!
Visste du att foster onanerar? Pedofili har funnits och utövats sedan urminnes tider. När hysterin inte fanns, fanns inga skador som idag. I Japan är pedofili kultur. Vem är du att bestämma vad som är naturligt och onaturligt? Och homosexualitet kan också skada, för de kan också ofreda, våldta, osv. Precis som ni tror att alla pedofiler riskerar göra "om vi inte får vård". Vi är lika obenägna att begå brott mot barn som alla andra.
|
|
Inlägg #66: Postat: 2008-02-28 15:47:00
|
peter_ |
62-63. Jag får en känsla av att du diskuterar med dig själv. Är profanum_vulgus och Pedolove samma person?
|
|
Inlägg #67: Postat: 2008-02-28 15:50:00
|
peter_ |
Det är som att dialogen syftar till att föra ut vissa föreställningar.
|
|
Inlägg #68: Postat: 2008-02-28 15:51:00
|
Leif-Arne |
66 se 26
|
|
Inlägg #69: Postat: 2008-02-28 15:54:00
|
PedoLove |
64. Skydda barnen" från oss till varje pris, eller hur? Allt är värt det priset. För er heder. Särskilt att det sker på BARNENS bekostnad också. Klart vi vill vara med barnen, leka med dem. Sex skadar bara barn om det sker mot deras vilja eller om samhället skuldbelägger och fördömer. Allt jag ser är att barnporren som redan är producerad kan göra nytta! jag snackar inte om att tillåta nya övergrepp, eftersom flertalet av oss är starkt emot det. Bara att vi ser nyanser, till skillnad från er.
|
|
Inlägg #70: Postat: 2008-02-28 15:56:00
|
peter_ |
68. Ja, jag undrar faktiskt.
|
|
Inlägg #71: Postat: 2008-02-28 15:56:00
|
peter_ |
69. Ja, vad som än behövs om det så är att låsa in er.
|
|
Inlägg #72: Postat: 2008-02-28 15:58:00
|
profanum_vulgus |
62. Om det är en biologisk drivt, hur kommer det sig att den inte existerar hos några andra djur, och hur kommer det sig att man kan styra andelen utövare med sociala verktyg? Har du verkligen inte hört talas om antikens grekland och satsen om att den enda sanna kärleken är den mellan en man och en pojke?
|
|
Inlägg #73: Postat: 2008-02-28 15:59:00
|
profanum_vulgus |
63. Barn dör inte av brist på kärlek. Dessutom vet du mycket väl vilken typ av kärlek jag pratar om.
|
|
Inlägg #74: Postat: 2008-02-28 16:00:00
|
Leif-Arne |
67 Sättet att skriva är väldigt lika, stilmässigt och annars. Dum att mata dem mera.
|
|
Inlägg #75: Postat: 2008-02-28 16:01:00
|
profanum_vulgus |
65.Foster onanerar inte, och inte barn heller. Att barn rör vid sina könsorgan är inte onani, lika lite som det är onani att hålla i kuken när man pissar.
Vilken biologisk roll skulle pedofili fylla? Vad skulle vara det naturliga syftet?
|
|
Inlägg #76: Postat: 2008-02-28 16:01:00
|
PedoLove |
L-A och peter: INTE de smartaste på nätet idag...
Ni läser det ni vill läsa. Och läser in. Ni begriper inte att jag är EN person, som dessutom inte är ett troll, utan en pedofil med insikt. Kanske är jag inte världens bästa på att argumentera och formulera mig, men jag har åtminstone nog med fakta för att teoretiskt kunna stjälpa omkull de flesta felaktigheter kring pedofili, sexbrott mot barn, barnporr och barns sexualitet och förmåga att samtycka. Mitt liv är 100 verklighet och fakta.
|
|
Inlägg #77: Postat: 2008-02-28 16:02:00
|
profanum_vulgus |
69. Men att tillåta -redan producerad- barnporr skulle ändå legitimera övergreppen och skapa en merknad för det.
|
|
Inlägg #78: Postat: 2008-02-28 16:04:00
|
profanum_vulgus |
Peter_ och Leif-Arne:
Ni är verkligen totalt obildbara nollor. Att inte kunna se de diametralkt olika ståndpunkter jag och pedofilen har kan kanske förklaras med eran patologiska pedofilhysteri, möjligen upprunnen av eran latenta pedofila läggning. Men att dessutom inte kunna se skillnaderna i språk och stil tyder snarare på utvecklingsstörningar.
|
|
Inlägg #79: Postat: 2008-02-28 16:05:00
|
profanum_vulgus |
76. Fram med lite fakta då.
|
|
Inlägg #80: Postat: 2008-02-28 16:06:00
|
PedoLove |
p_v: du är störande långt borta från verkligheten. Läs några böcker och lär dig nåt vetja. Poänglöst att diskutera med någon som hävdar att saker inte finns, när det är BEVISAT genom forskning, en del sedan länge.
Pedofili skulle kunna fylla funktionen att barn får sann, villkorslös kärlek. Om folk förstod att det inte handlar om vare sig manipulation, egoism eller övergrepp. Jag runkade för jag var kåt när jag var 6. Många barn onanerar för att det är skönt. Välkommen till verkligheten.
|
|