Husby: Vi vet bättre än så här
Jag har dragit mig för att skriva om Husby och det som händer i Stockholm. När jag ser debatten rasa så blir det uppenbart att mer nyansering krävs. Det här är mina två cent.
Var vårt möte redan bestämt långt innan vi fötts?
"Den 17-åriga flicka som envisades med att komma hem till honom helg efter helg insåg ju inte att hon bara var en barnunge. Sade han, och gjorde sitt allra bästa för att avskräcka henne. Men två år senare stod de ändå vid rådhuset..."
Båda svenskarna kvalade vidare
Idag var det träning två omgångar och sen kval i Schweiziska Einsiedeln. Både Andreas Arén och Isak Grimholm kvalade lätt vidare till tävling.
Maybe there is a God above
Två och ett halvt år senare vill jag fortfarande döda aset som tog min kropp med våld.
Gäller lagen lika för alla?
När jag gick i högstadiet hade vi två poliser i mitt bostadsområde som kände igen varenda unge och säkert kunde namnet på minst hälften av dem.
Pedofilens dotter: Brev till pappa del 2
Den andra och sista reprisen av de två breven till pappa som jag vill lägga till debatten om pedofili.
