Ett barn gråter
Det finns ingen. Det finns ingen här och fåglarnas sång tillhör en svunnen tid. Är det dag eller natt? Ingen sol eller måne syns, bara ett grått töcken i all oändlighet.
Syns man inte - finns man inte
Det krävs mer och mer från alla håll. Mest stryk tar dagens ungdomar. Pressen ökar och psyket bryts ner allt mer. Nu är det dags att göra motstånd.
Det finns inga fördelar med att vara HIV-positiv
Det kan vara vem som helst som blir drabbad. Du, jag eller din vän. Det syns inte på ytan. Så använd kondom. Jag träffade Hans Nilsson, ordförande i Posithiva Gruppen, själv HIV-positiv sedan 20 år.
Teori och Praktik!
Vi lever just nu i ett samhälle där teori värdesätts högre än praktik. Detta syns i de konsekvenser som skapats under rådande förhållningssätt!
Ingen bryr sig om oss - de glömda barnen
Nu syns vi, de glömda barnen. Jag är för gammal nu, men vad händer med nästa generation när alla pratar men aldrig gör någonting?
Utseende eller talang - vad är viktigast?
Har ni drömt om att bli något inom musikbranschen? Någon som syns och har beundrare i massor? Kanske kommer ni efter ett tag sorgligt nog fram till att ni inte passar in i utseendemallen.
Aborter på löpande band!
Öppet brev till Sveriges politiker:om Sourze syns och vågar!? Vi måste öka empatin inom vården. Fullt ut. Aktuellare än någonsin!
