Brottsplats Kävlinge - samma gärningsmän återigen
Då var det helg igen i lilla Kävlinge och de släppta våldsmännen från min senaste artikel är igång igen.
Vem bryr sig om den vanliga "lilla" människan?
"Jag önskar att det fanns ett parti mellan sossarna och vänstern. Det skulle jag i så fall rösta på."
Valet i USA 2008: Obama knappar in på Clinton
Nedräkningen har börjat. Igår var sista debatten i Iowa, och inom 2-3 veckor är det dags för den lilla majsstaten att bestämma sig. Blir det Hillary eller Obama.
Ett par av mina bästa vänner bor i ett kollektiv
De är så hyggliga och omtänksamma i kollektivet så man vill nästan flytta dit själv. Och nästan alltid finns någon hemma som har lust att ta hand om min lilla dotter om jag behöver fixa något på egen hand.
