2012 blir ett avgörande år för sanningen

Den här tråden diskuterar artikeln 2012 blir ett avgörande år för sanningen.
Showing page 5 of 10: 1  2  3  4  5  6  7  8  9  10
Inlägg #81: Postat: 2011-09-20 06:40:00
Per W
#74 "Hollywood speaks out", Hahaha, vilka "Mickey Mouse"-referenser! Charlie Sheen, Sharon Stone, Jesse Ventura! Vill du helt förinta Truth-rörelsens mikroskopiska trovärdighet?
Inlägg #82: Postat: 2011-09-20 07:18:00
Spartacus70
#80 Adamo, ja du, hade inte Control Demolition Inc som även anlitades vid bombningen 1993 forslat iväg allt bevismaterial från WTC så fort på högre order så hade nog bevismaterialet stärkt din teori..... eller inte...
Inlägg #83: Postat: 2011-09-20 07:23:00
open minded
#79 Då är det konstigt att mitt pelarna i wtc husen gav vika. Eftersom den var täckt i betong... Huh
Inlägg #84: Postat: 2011-09-20 07:23:00
open minded
Per W Det är du som är kalle anka här...
Inlägg #85: Postat: 2011-09-20 07:28:00
open minded
#81 Kom igen Per W presentera någonting. vad har du att visa..
Inlägg #86: Postat: 2011-09-20 07:29:00
open minded
#81 Vet du vad ni har ändå förlorat info kriget om det här..
Inlägg #87: Postat: 2011-09-20 07:41:00
open minded
"Hollywood speaks out", Hahaha, vilka "Mickey Mouse"-referenser! Charlie Sheen, Sharon Stone, Jesse Ventura! Vill du helt förinta Truth-rörelsens mikroskopiska trovärdighet?

Litar mer på dessa namngivna och öppna människor ,än att lita på tex wikipoop som är skriven mestadels av okända människor och okända informationskällor. Bara för att jag postar en film så betyder det inte att jag är förblindad som sagt jag har en vid vinkel och studerar det mesta som kommer i min väg. Skillnaden är att jag vet att du inte gör det samma. Det finns ingen levande människa som kan stoppa det oundvikliga som sker.Bollen är i rullning sen när den stannar... The open mind shal wake up in all of us... Länk: youtube.com
Inlägg #88: Postat: 2011-09-20 12:31:00
Kalle Tuntolej
Det är ingen idé adamo... oavsett vilka bevis som skulle framföras, och hur de skulle framläggas, så skulle Sparris o co inte tro på det. varje bild som visar på att de har fel, är nämligen fake. varje vittnesmål är hjärntvättat, varje rapport obalanserad, osv. det är en omöjlig diskussion, i religionsvetenskapens utmarker. ta gärna leif erlingsson till exempel: han var för några år sedan mormon, detta är hans nya religion. Ungefär på samma sätt är det med Sparris och de övriga. Inga fakta i världen kan få dem att lämna sin hobby. däremot är det kul i störts allmänhet att se hur de resonerar, det håller jag med dig om. Jag ägnade åtskilliga inlägg i början av min karriär här, åt att efterfråga ett enda påtagligt bevis för deras sak, men det kom aldrig något, utom Youtube-videos... Jag var nämligen nyfiken på om det faktiskt kunde ligga något i det de hävdade.
Inlägg #89: Postat: 2011-09-20 12:35:00
Kalle Tuntolej
Sammantaget fionsn dessutom en enormt ovetenskaplig approach hos grabbarna till varje frågeställning som kan upptråda. När Sparris till exempel försöker slå ned på det faktum att människokroppar kunde finnas kvar, när flygplanet til lstörre delen var försvunnet, så väljar han helt att bortse från detfaktum att en explosion eller kollision inte har en skarp gräns mellan destruktion och sådana objekt som helt klarar sig. Än mer spännande blir det då man försöker efterforska hur deras egna teorier egentligen hänger ihop. I det fallet har vi en missil, vilken man skitit i att animera till flygplan, vilket vållar ett enormt ingångshål, och en skadezon, som är mycket konstig, efftersom den ser förvillande lik ut den man kan tänkas sig uppträder av rörelseenergi. Diskussionen om vart planet har tagit vägen som nu är saklnat, är också intressant, liksom vad alla de anhöriga tycker om Sparris o gänget. Som sagt kul, men tämligen döfött.
Inlägg #90: Postat: 2011-09-20 12:38:00
Kalle Tuntolej
Sedan gillar särskilt Sparris, som av någon anledning dragits med dåligt självförtroende större delen av sitt liv, och som säkert mobbats av tuffungarna i skkolan, att påpeka att vi har panik. detta är också ett märkligt påpekande. Ty tänk om allt var sant som Sparris o grabbarna hävdar. det hade ju varit fullständigt enastående, och förändrat min världsbild helt. Något jag i värsta fall hade funnit fulkommligt fantastiskt, och inte minst roligt. Nu är det lite dystert tycker jag. Dessutom tjänar jag inga pengar på skiten, och det är ju som dag o Sparris många gånger påpekat, detviktigaste för sådana som vi. :-
Inlägg #91: Postat: 2011-09-20 13:46:00
Per W
Här är ett annat angeläget ämne där hollywood säger ifrån på skarpen: "Hollywood Speaks Out Against Botox" Länk: imdb.com
Inlägg #92: Postat: 2011-09-20 15:27:00
Per W
#89 Kalle, du missade att man glömde att köra in ett flygplan en missil i WTC7 men valde att spränga det ändå what the heck, no one will notice!
Inlägg #93: Postat: 2011-09-20 16:00:00
open minded
#92 Arrogans kallas det...
Inlägg #94: Postat: 2011-09-20 18:59:00
Kalle Tuntolej
tror inte trudisarna är arroganta open, där emot tänker de lite grumligt, och ser det de vill se...
Inlägg #95: Postat: 2011-09-20 19:32:00
open minded
#94 nej kalle vi ser det som det är, där är skillnaden. Arrogansen ligger hos de som genomförde det hela men om det inte vore för dagens teknologi och det enkla sättet att föra information mellan individer så skulle vi fortfarande leva i ovetande. Jag är glad över det jag vet och det är inget någon annan prackat på mig utan det är något jag självmant tagit reda på. Den mängd information jag genomgått har gett mig den uppfattningen jag har idag.

Mina barns framtid är mitt uppdrag att göra så säkert som möjligt och som det ser ut nu så är det inte säkert. Men jag ser ljus i tunneln och ser en bättre värld närma sig men om vi kommer igenom tunneln smärtfritt är inte helt säkert.

Länk: youtube.com
Länk: youtube.com
Inlägg #96: Postat: 2011-09-20 19:51:00
cmo
#95 Arma bar
Inlägg #97: Postat: 2011-09-20 20:42:00
Adamo
#88: Du har helt rätt Kalle, konspiratörerna är helt övertygade om att de ”vet sanningen” genom att klamra sig fast vid orimliga frågor typ: ”var har planet tagit vägen?”, som ”bevis” på att det var en missil…

Man kan likaväl fråga var har alla passagerare, flygvärdinnor och piloter tagit vägen då?

Och vad sägs om telefonsamtal som passagerare och flygvärdinnor förde med sina anhöriga och tjänstemän på marken?

Och hur många som skulle ställa upp för en sån omfattande förräderi, med tanke på att när det läckte ut skulle innebära avrättning utan nåd?

Eller varför har WikiLeaks inte avslöjat sånt ”uppenbart” insider jobb än?

Tydligen därför att det inte finns mycket mera att avslöja som skulle leda till en fällande dom mot dessa av konspiratörerna stämplade som misstänkta.
Inlägg #98: Postat: 2011-09-20 21:02:00
open minded
#97 Grattis Tacka vet jag filmkameror och bilder som berättar massor för mig. En bild säger mer är tusen ord och det finns massvis med bilder och videofilmer som berättar den sanna bilden. Säg vad ni vill och försök smutskasta mig så mycket ni vill. Bilder övertygar mer än ni någonsin kommer att göra, så på ett sätt är det lönlöst förstår ni. Det finns bara ett sätt det kan ha skett på och det är exakt det vi påvisar dessutom är det en global fråga numera och inte längre i U.S sen större delen av mänskligheten redan tror i denna bana.
Inlägg #99: Postat: 2011-09-20 21:17:00
Adamo
Tacka vet jag filmkameror och bilder som berättar massor för mig.

Jo, har också sett massvis med filmer som visar när passagerplanen kraschar mot WTC- ingen tveka om det.

...större delen av mänskligheten redan tror i denna bana.

Att tro är att inte veta.
Och eftersom de flesta orkar inte diskutera detta med er tror ni att ni har lyckats övertygat de flesta, men som sagt, att tro är att inte veta...
Inlägg #100: Postat: 2011-09-20 21:19:00
open minded
Ron Paul: What if the People Wake Up? Länk: youtube.com
Showing page 5 of 10: 1  2  3  4  5  6  7  8  9  10
Laddar...