Rapportera inlägg

Valt inlägg:

Det är ingen idé adamo... oavsett vilka bevis som skulle framföras, och hur de skulle framläggas, så skulle Sparris o co inte tro på det. varje bild som visar på att de har fel, är nämligen fake. varje vittnesmål är hjärntvättat, varje rapport obalanserad, osv. det är en omöjlig diskussion, i religionsvetenskapens utmarker. ta gärna leif erlingsson till exempel: han var för några år sedan mormon, detta är hans nya religion. Ungefär på samma sätt är det med Sparris och de övriga. Inga fakta i världen kan få dem att lämna sin hobby. däremot är det kul i störts allmänhet att se hur de resonerar, det håller jag med dig om. Jag ägnade åtskilliga inlägg i början av min karriär här, åt att efterfråga ett enda påtagligt bevis för deras sak, men det kom aldrig något, utom Youtube-videos... Jag var nämligen nyfiken på om det faktiskt kunde ligga något i det de hävdade.

Ett meddelande kommer att skickas till ansvarig som besultar om inlägget skall tas bort, av vilken anledning vill du rapportera det här inlägget?