Psykiatrin måste tas på allvar

Den här tråden diskuterar artikeln Psykiatrin måste tas på allvar.
Showing page 3 of 3: 1  2  3
Inlägg #41: Postat: 2011-08-05 01:58:00
Lennart Asp
Mats Persson: Ser nu ännu tydligare att jag var HELT ute och cyklade när jag läser dina inlägg igen. Måste ha berott på tillfällig obalans i mina signalsubstanser!? Ber tusen gånger om ursäkt! Och hoppas att vi kan vara ännu mer överens än förut!
Inlägg #42: Postat: 2011-08-05 03:53:00
Aguirre
Lennart och Mats...jag är överens med er också...och efter att ha läst mina inlägg igen skall jag rätta mina signalsubstanser efter förmåga...en ambition i vart fall :-
Inlägg #43: Postat: 2011-08-05 09:36:00
Jocke S-43
40 Anonyme Anarkist AA Hemskt vad du tjatar, och så skyller du på mig att jag tar upp ämnet? Citatet du tar upp, var för att bli av med ständiga idiotförklaringar från det hållet, var inget hot utan ett erbjudande att träffas öga mot öga. Och inte riktat mot dig, men du kan väl försöka lisma in dig där igen? Precis som du försöker hos andra som du vet inte delar min uppfattning. Ynkligt!
Var jag bor eller hur angår inte dig, jag vill också helst slippa din skadeglädje ELLER avundsjuka, lika tydliga båda!
Och menar du att du har patent på "anarkism", verkligen? På "statsanarkism" i Reinfeldts svans kanske?
Inlägg #44: Postat: 2011-08-05 09:57:00
Jocke S-43
Och så det där med "hatet", ett ord i sammanhanget som du delar med Dippen. Ja även sins emellan er :-, inga ömma ord där emellan precis...
Du är dessutom så sorgligt okunnig i ämnet, en förklaring tilll varför du är helt renons att debattera med, bara löjliga invektiv i det oändliga... Medan jag faktiskt bemött, din ständigt närvarande "anarkism", då förstås även din inkonsekvens och brist på logik i den.
Skall ge dig två citat från kända kvinnor:
Madeleine Albright: "Det finns en särskild plats i helvetet för kvinnor som inte stödjer kvinnor."
Doris Lessing: Hennes sista kritik finns mycket mer av henne om feminister i TV4 intervju: "Hemska, förfärliga människor!"
Och är du inte nöjd med dessa så stoppar jag Solana citatet, bara för AA!
Jag gillar kvinnor, har alltid gjort, OCH det är ömsesidigt, begrips? Umgås med kvinnor över hela Europa, kritiserar feminismen för deras skull. Och har länkat till intelligenta och ärliga kvinnor som kritiserar på med skygglapparna "STATSFEMIMISMEN!" Och dess maktmissbruk! Väx upp, anonyme "Aquirre"! Eller lägg ner.
Inlägg #45: Postat: 2011-08-05 09:58:00
Jocke S-43
"så stoppar jag IN Solana citatet" skall det vara. Om du inte är nöjd med det här alltså.
Inlägg #46: Postat: 2011-08-05 14:58:00
Aguirre
Haha...alla kvinnor en del faktiskt som jag visat en del av dina antifeministiska eruptioner för, har skrattat gott...de skulle inte satt sig ned och tagit ett glas champange med dig,ens om du bjöd...Hur raggar du upp dina kvinnor som du "umgås" med ? Har du samma raggreplik som till andra på Sourze -"Ge mig namn och adress,så skall jag besöka dig,jag är inte feg"....Breaking News...den funkar inte Jocke :-
Inlägg #47: Postat: 2011-08-05 15:03:00
Aguirre
-"Och menar du att du har patent på "anarkism", verkligen?"..Läs vad jag skrev J...det blir lättare att föra dialog då...Om parkbänk och pava vore anarkism, så hade det varit en stor rörelse, det är inte så enkelt Jocke....men Gud skall veta att jag önskar det.
Showing page 3 of 3: 1  2  3
Laddar...