Rapportera inlägg

Valt inlägg:

Och så det där med "hatet", ett ord i sammanhanget som du delar med Dippen. Ja även sins emellan er :-, inga ömma ord där emellan precis... Du är dessutom så sorgligt okunnig i ämnet, en förklaring tilll varför du är helt renons att debattera med, bara löjliga invektiv i det oändliga... Medan jag faktiskt bemött, din ständigt närvarande "anarkism", då förstås även din inkonsekvens och brist på logik i den. Skall ge dig två citat från kända kvinnor: Madeleine Albright: "Det finns en särskild plats i helvetet för kvinnor som inte stödjer kvinnor." Doris Lessing: Hennes sista kritik finns mycket mer av henne om feminister i TV4 intervju: "Hemska, förfärliga människor!" Och är du inte nöjd med dessa så stoppar jag Solana citatet, bara för AA! Jag gillar kvinnor, har alltid gjort, OCH det är ömsesidigt, begrips? Umgås med kvinnor över hela Europa, kritiserar feminismen för deras skull. Och har länkat till intelligenta och ärliga kvinnor som kritiserar på med skygglapparna "STATSFEMIMISMEN!" Och dess maktmissbruk! Väx upp, anonyme "Aquirre"! Eller lägg ner.

Ett meddelande kommer att skickas till ansvarig som besultar om inlägget skall tas bort, av vilken anledning vill du rapportera det här inlägget?