Inlägg #81: Postat: 2011-05-05 13:39:00
|
Pia I |
Mobbing förekommer inte bara i skolan utan även bland vuxna.
|
|
Inlägg #82: Postat: 2011-05-05 13:46:00
|
Leif Erlingsson |
Patrik, har du ingen kommentar till CIA-ISI-Osama bin Laden-Omar Sheik-9/11-Musharraf-Bush - kopplingarna ? "Ahmed Omar Saeed Sheikh is also the man who, on the instructions of General Mahmoud Ahmed, the then head of Pakistans Inter-Services Intelligence ISI, wired 100,000 before the 9/11 attacks to Mohammed Atta, the lead hijacker. It is extraordinary that neither Ahmed nor Sheikh have been charged and brought to trial on this count. Why not? ... When Ahmed was exposed by the Wall Street Journal as having sent the money to the hijackers, he was forced to "retire" by President Pervez Musharraf. Why hasnt the US demanded that he be questioned and tried in court?" Michael Meacher, essä i The Guardian 2004-07-22. Alltså gamla uppgifter.
|
|
Inlägg #83: Postat: 2011-05-05 13:50:00
|
Patrik |
Jag har aldrig ifrågasatt att Pakistan är en svag stat med många skumma typer på hög nivå.
|
|
Inlägg #84: Postat: 2011-05-05 14:04:00
|
Leif Erlingsson |
Tack, Patrik. Då har du förklarat varför CIA betalar ut så stora pengar till dem. "In other words, the CIA contracted with ISI to provide the enemies the US Government needs to justify their wars of conquest." Länk: whatreallyhappened.com General Mahmoud Ahmed, chef för ISI, kom till Washington, D.C för möten med USA-makten den 4 september 2001. "100,000 were wired to WTC hijacker Mohammed Atta from Pakistan by Ahmad Umar Sheikh at the insistence of Gen. Mahmoud." The Times of India, October 9, 2001. Citeras här: Länk: whatreallyhappened.com
|
|
Inlägg #85: Postat: 2011-05-05 14:15:00
|
Patrik |
Du tolkar konstigt. CIA kanske har betalat ISI för att bekämpa AQ. Det är inte omöjligt att ISI, eller mer sannolikt vissa inom ISI, har använt pengarna till något annat. Mer än så kan man inte utläsa.
|
|
Inlägg #86: Postat: 2011-05-05 16:52:00
|
Blackie |
Stackars Pia!. Nu är tydligen du också idiot för att du använder dig av skeptiskt tänkande mot information!. Så får man inte vara för att passa in i klubben vettu! ;
|
|
Inlägg #87: Postat: 2011-05-05 17:04:00
|
Leif Erlingsson |
Patrik, med intakta skygglappar kan man förstås se det så.
|
|
Inlägg #88: Postat: 2011-05-05 17:12:00
|
Dag Nilsson |
# 75 - Nejdå Lasse, det är inte fri fantasier. Men det är rykten. Och jag har inga bevis för att de är sanna. Jag tror emellertid på dem. --- Fråga till dig Lasse; jag antar att all information du har om Bin Laden har kommit via media som står de krigförande parterna nära. Anser du - som jag - att all information som en krigförande part ger ut om sin fiende på förhand ska behandlas som propaganda? --- I krig ingår att lägga ut information om sig själv och sin fiende på ett sådant sätt att man själv gynnas. Att sanningen är krigets första offer förnekar du säkert inte. --- Jag anser att alla journalister i svenska media som utan vidare behandlar USA:s uppgifter ang Al Qaida och Bin Laden som sanna, kränker journalistikens etiska regler om opartiskhet och källkritik. USA har bevisligen spritt mycket grova lögner om sina fiender tidigare. Både inför Kuwaitkriget Bebisar kastas på golv och Irakkriget WMD
|
|
Inlägg #89: Postat: 2011-05-05 17:13:00
|
Aguirre |
Talibanerna stoppade odlingen och skar av heroinet till USA...man skall inte bråka med Big Bizznizz.
|
|
Inlägg #90: Postat: 2011-05-05 23:27:00
|
Pia I |
|
|
Inlägg #91: Postat: 2011-05-06 00:14:00
|
Aguirre |
Bin Ladens kodnamn i Operationen var "Geronimo"...indianerna..om nån bryr sig..blir lite störda på sånt...att folkmordet på dem och deras hövdingar länkas till Usama och "taliban"slakten...den blodiga klibbiga historien går inte ur invasionernas och folkmordens USA.
|
|
Inlägg #92: Postat: 2011-05-06 00:17:00
|
Aguirre |
#90..ojojoj..Pia...nu kommer du också att klassas in som foliehatt,antisemit,och UFO-religiös...fråga mig inte hur det går till..men så är det.Gör avbön...om du inte vill bli less på samma tjat från samma människor.
|
|
Inlägg #93: Postat: 2011-05-06 11:21:00
|
Leif Erlingsson |
Man ska inte bråka med Big Bizznizz, skriver du Aguirre Länk: sourze.se . Nej, och man ska vara lojal mot sin arbetsgivare. Inte försöka smita. Läste om folk som är så illojala att trots att arbetsgivaren t.o.m. ställer upp med sovsalar etc, så man alltid kan vara på jobbet så sviker de ändå, så de goda företagen måste införa självmordsförbud mot de dumma illojala arbetarna. "Självmordsförbud hos Iphonetillverkare" Länk: di.se .
|
|
Inlägg #94: Postat: 2011-05-06 12:47:00
|
Aguirre |
Självmordsförbudet är ju underbart Leif :-...fan man vet ju inte om man skall skratta eller gråta...Marknadsekonomin är underbar i sin naiva cynism...Till och med min godhjärtade pacifist till mor hade ju kunnat bli våldsam revolutionär om hon hade fått höra sånt...Undrar vad Steve Jobs känner med sin cancer, när han går och glänser i Apples framgångar och spelar seriös företagare ?...Inte konstigt att Bill Gates och andra ger tillbaks hälften av sina oändliga förmögenheter som de snott ihop på det viset..det finns väl inte avlatsbrev nog för sådana företagare...dessa "driftiga entreprenörer" som hyllas och utan dem vore vi ingenting..Guds Vrede över dessa grishuvuden.Jag vill att det skall vara helt fritt för dem att begå suicid i moralisk panik.
|
|
Inlägg #95: Postat: 2011-05-06 13:33:00
|
Pia I |
Göra avbön? Jag ? Varför då? Jag är varken antisemit eller något annat. Jag är bara jag.
|
|
Inlägg #96: Postat: 2011-05-06 13:40:00
|
Aguirre |
# Det spelar ingen roll vad du är egentligen Pia...lägga ut en sån film..den var ju kritiskt till allt heligt...Du är en läskig Erlingssontyp...och med följer att du är allt ont som kan tänkas...maskerat bakom en leende blondin.Keep it up. :-
|
|
Inlägg #97: Postat: 2011-05-06 14:35:00
|
CMO |
#96 Gratulerar till rekryteringen, Pia passar in fint i muppgänget och höjer säkert medel IQ-nivån där. Samtidigt som nivån höjs bland icke-mupparna när hon lämnar
|
|
Inlägg #98: Postat: 2011-05-06 15:06:00
|
Aguirre |
Se där...redan är hon dumförklarad...Säga vad man vill om dig CMO...du missar inte ett tlfälle att vara ond.
|
|
Inlägg #99: Postat: 2011-05-06 15:12:00
|
CMO |
#98 Fantomen är ond mot de onda. Tror f.ö. inte att någon "förklaring" från min sida har så stor betydelse i sammanhanget.
|
|
Inlägg #100: Postat: 2011-05-06 15:33:00
|
Dag Nilsson |
#99 - Typiskt nog når CMO inte ens upp till serietidningarnas mognadsnivå. --- Fantomen är aldrig ond. Inte ens mot de onda. Men han är hård mot de hårda! Att inte inse skillnaden på ond och hård är att missförstå den moraliska grund som bär Fantomen genom seklerna. För att inte tala om allt annat som blir missförstått.
|
|