Valt inlägg:
# 75 - Nejdå Lasse, det är inte fri fantasier. Men det är rykten. Och jag har inga bevis för att de är sanna. Jag tror emellertid på dem. --- Fråga till dig Lasse; jag antar att all information du har om Bin Laden har kommit via media som står de krigförande parterna nära. Anser du - som jag - att all information som en krigförande part ger ut om sin fiende på förhand ska behandlas som propaganda? --- I krig ingår att lägga ut information om sig själv och sin fiende på ett sådant sätt att man själv gynnas. Att sanningen är krigets första offer förnekar du säkert inte. --- Jag anser att alla journalister i svenska media som utan vidare behandlar USA:s uppgifter ang Al Qaida och Bin Laden som sanna, kränker journalistikens etiska regler om opartiskhet och källkritik. USA har bevisligen spritt mycket grova lögner om sina fiender tidigare. Både inför Kuwaitkriget Bebisar kastas på golv och Irakkriget WMD
Ett meddelande kommer att skickas till ansvarig som besultar om inlägget skall tas bort, av vilken anledning vill du rapportera det här inlägget?