Att ”döda” ett lik – bin Ladin går igen

Showing page 7 of 7: 1  2  3  4  5  6  7
Inlägg #121: Postat: 2011-05-07 06:00:00
Leif Erlingsson
Lasse i Gatan #118 "#78/Leif/Hade tänkt att någon skulle reagera på den här meningen du skrev häromdagen, men icke. Då frågar jag dig nu, vad står det?" Det var väl inga nyheter? Det stod: "Robin Cook fick inte heller leva länge efter han babblade. På tal om det, många i det svenska etablissemanget ligger väldigt lågt efter ett gäng mystiska dödsfall bland insiders i samband med Palme-mord och mordet på hans dotter Anna Lindh, o.s.v.. Men även om de inte knystar så räkna med massivt passivt motstånd och tyst sabotage mot agendan. Det finns hopp!" Länk: sourze.se . Fast du kan ju ha en poäng i att Sourze-läsare kanske inte i allmänhet är särskilt informerade om vad insiders i det svenska etablissemanget känner till. Det finns ju inga fysiska bevis. Ska försöka kommentera någon till sak i dag, men hinner kanske inte kommentera förrän sent i kväll eller i morgon kväll nästa gång.
Inlägg #122: Postat: 2011-05-07 09:17:00
Dag Nilsson
#121 - Leif, jag kan omöjligen tro att Anna Lindh är Palmes dotter. Inte heller kan jag tro att såväl Hitler som Stalin har fäder som är Rothschild, något som jag läst men inte minns källan till. --- Kan det vara så att man blandar ihop andligt fadersarv med ett fysiskt dito? --- Kanske har även sanningssökare till och från svårt att uppleva livet på flera plan samtidigt? --- Vad skulle det göra för skillnad om det verkligen fanns blodsband? Tunga rön inom anknytningspsykologi förklarar likheter mellan människor på ett trovärdigare sätt än de genetik gör, anser jag.
Inlägg #123: Postat: 2011-05-08 22:43:00
Leif Erlingsson
Uppgiften spreds år 2004 utanför Internet av mannen bakom corruptio.blog.com och 2008 även via Internet. Länk: corruptio.blog.com Men som "Sverker" skriver strax före, samtidigt som det är svårt att få bekräftat så stämmer fysionomi och födelsedatum samt att det är svårt att få information om vem som är far till Anna Lindh. Länk: corruptio.blog.com Jag borde kanske påpekat att jag inte har bevis.
Inlägg #124: Postat: 2011-05-08 23:01:00
Leif Erlingsson
"Och när vapenindustrin Bofors/BAE Systems möter motgångar så dör högt uppsatta problemmakare personer, Olof Palme, Anna Lindh, Cats Falk, Carl-Fredrik Algernon etc etc." Länk: corruptio.blog.com . På länken lägger corruptio.blog.com även ut ett omfattande fotoalmbum över svenska poliser han påstår arbetar för knarkkarteller. Såvitt jag vet så har man inte försökt sätta dit honom för förtal. Däremot var han arresterad och tagen upp till Jönköping för c:a ett knappt halvår sedan på order av justitieministern, men de var tvungna att släppa honom. Vill minnas att han själv skrev att ryska hackers polisen skulle ha anlitat för att plantera falska bevis misslyckats i sitt uppdrag, som förklaring på att de ej kunnat sätta dit honom.
Inlägg #125: Postat: 2011-05-09 22:01:00
Lasse i Gatan
#123/ Citat:"....så stämmer fysionomi och födelsedatum samt att det är svårt att få information om vem som är far till Anna Lindh."....det vore väl märkligt om det var Olof Palme som var fadern till Anna Lindh, därför att Lisbet och Olof gifte sig 9/6 1956, Anna föddes 19/6 1957. Alltså skulle Olof vänstrat cirka tre månader efter sitt giftemål med Lisbet. Du Leif och Dag Nilsson skriver mycket skit, byggt enbart på rykten och skvaller. Kom igen med fakta om saker och ting, annars kan ni hålla käften med erat trams och fria fantasier. Två skvallerkäringar av den gammla sorten. Går ni omkring i kjol också, bara en liten fundering. En sak till var går gränsen för massförstörelsevapen, 5000 tusen kurder var den summan för liten? "Kemikal Ali" fick ingen respons om honom i era förvirrade hjärnor.
Inlägg #126: Postat: 2011-05-10 10:29:00
Leif Erlingsson
Fick ingen respons om..., klagar Lasse. Men du, du kanske inte ska kacka i eget bo ang. rykten och skvaller. Se ditt eget inlägg, riktar sig antagligen till dig själv.
Inlägg #127: Postat: 2011-05-10 10:40:00
Leif Erlingsson
Förresten så har jag svarat i "Bin Ladins död: USA kränker västerländska rättsprinciper" tråden, #149 Länk: sourze.se . Bl.a. skrev jag "Vem vet. Men vem skulle ha gjort detta? Iran? Irak? Vem? Jag vet inte. Vet du? Vilka bevis har du?" o.s.v.. Det var ju i den tråden du ställde frågan.
Inlägg #128: Postat: 2011-05-10 10:42:00
Leif Erlingsson
... eller du litar kanske på USA? Man har tydligen bevis för att Chemical Ali sagt otäcka saker om Kurder. ...
Showing page 7 of 7: 1  2  3  4  5  6  7
Laddar...