Det paradoxala julmysteriet

Den här tråden diskuterar artikeln Det paradoxala julmysteriet.
Showing page 4 of 4: 1  2  3  4
Inlägg #61: Postat: 2010-12-28 09:22:00
Dag Nilsson
#61 - Stor-Nasse. Så vitt jag förstår är du en nazist som håller på med en beprövad, försåtlig taktik med syfte att förgifta själva debattklimatet. Jag känner väl igen ditt sätt att agera. Jag hoppas att andra läsare också gör det.
Inlägg #62: Postat: 2010-12-28 09:32:00
Lasse Wilhelmson
Dag #6 Jo, cmologgad har flera skepnader :

god fortsättning Dag!
Inlägg #63: Postat: 2010-12-28 10:03:00
Aguirre
ytrandefrihet måste väl innebära att man yttrar sig...stor-Nasse..grymtar ju bara illa...gör som brukligt...ignorera hans grymt så försvinner han snart.
Inlägg #64: Postat: 2010-12-28 10:41:00
Bizon
Hej och hå Pojkar - kul att se att det finns lite liv här - jag blev ett tag orolig för att julen gått hårt åt beståndet av tänkare på Sourze - inte för att jag vill sprida någon paranoia, men med den nya grundlagen och den praktik strypningen av det fria ordet tar sej uttryck - osynliggörande, ovidkommande smutskastning, ignorans, och politisk blockbildning - och när dessa metoder visar sej vara ineffektiva kommer åtgärder för anhållanden och internering - då ligger det nära till hands att alltför frispråkiga element hamnar i hjulesäcken för direkttransport till piketcentralen där de motstridande Agnarna ska skiljas från de föredömligt tysta kornen. Alltså som sagt - kul att se er igen!
Inlägg #65: Postat: 2010-12-28 10:44:00
Bizon
För övrigt måste ni ha överseende med mängden ord jag behöver för att berätta mina historier - skulle gärna använda mej av telepatisk kommunikation om möjligt - dock har jag förstått att jag i det fallet har en bra mottagare, men inte så effektiv sändare.
Inlägg #66: Postat: 2010-12-28 13:58:00
Bizon
Räkneverket verkar räkna lite hur som här - eller är det någon som varit framme och plockat bland inläggen.
Showing page 4 of 4: 1  2  3  4
Laddar...