Muslimer är inte det största hotet mot Sverige

Showing page 5 of 5: 1  2  3  4  5
Inlägg #81: Postat: 2009-12-04 13:45:00
Janne B
UTFn / 78/ Hur går Forskning ang gudstron och utomjordiska gudar till?
Inlägg #82: Postat: 2009-12-04 14:35:00
peter_pan
#74 Trosfrihet och resta torn... make love, not war! ;o
Inlägg #83: Postat: 2009-12-04 15:09:00
Utforskaren
Janne, först måste man vara ganska så bra insatt i rymdhistorien och tagit del av de flesta fenomen, därefter så har man en benig uppgift att sortera ut alla energivärden som strömmar genom universum, som kanske är skulden till vårt medvetande, detta medvetande som inte någon kan förklara hur det fungerar, ja du vet tankar som blixtsnabbt kommer till oss, som vi blixtsnabbt kan leverera som också är det snabbaste färdmedlet vi känner till, där vi kan tillryggalägga miljarders ljusår på en bråkdel av en sekund. Denna sändare och mottagare använder du när du tillbeder din gud och gör du det på rätt sätt så ska allt vara uppenbart för dig, kalla det gärna för en vision. Så går det till att forska fram och översätta upplevelser i ord. Att det är få förunnat att förstå de här sambanden är givet, men inte heller har någon begärt av oss att avslöja denna hemlighet om gud och och tron på detta fenomen på ett konkret sätt, även om jag nu snuddat vid dess hemlighet, mer finns att upplysa om och leta vidare efter och lär så göra också.
Inlägg #84: Postat: 2009-12-04 16:05:00
Janne B
UTF 83 / ...sortera ut alla energivärden ...i Universum/ Det är en för stor uppgift för mig...så jag ger mig i denna fråga. När du kommit fram till sanningen i denna fråga så kan du väl höra av dig till oss alla...
Inlägg #85: Postat: 2009-12-05 21:04:00
arga gubben
Näst största hotet då...ev.
Inlägg #86: Postat: 2009-12-06 11:22:00
Utforskaren
arga gubben, du frågar efter det näst största hotet. Det måste vara att muslimer inte inser att de inte är önskvärda i Sverige. Källa; alla flyktingar som flytt ifrån muslimska länder har den åsikten och undrar över att vi inte gör någonting för att stoppa muslimernas infiltration i de politiska partierna att vilja införa Sharialagar i vårt land.
Inlägg #87: Postat: 2009-12-06 12:10:00
Chleo
Deal with it, flyktingar från hela världen finns i sverige, och under många år har vi tillsammans med det svenska folket skapat dagens såkallade "svenska kultur", utan oss, utan er, finns inte dagens sverige.

Men alla som är rädda för förändringar...rädda för att leva, för att gå framåt i tiden, kommer leva sina liv instängda med sina "spekulationer" om "de främmande". Det fanns en tid här i sverige då man var emot att kvinnor skulle få genomgå abort, och en av de största motståndarna var kyrkan, tur att människor insåg att en religiös tro inte kan stå i vägen för livet. Smarta människor har vett nog att separera religion från människor. Lysande artikel :
Inlägg #88: Postat: 2009-12-06 16:59:00
Utforskaren
Dokument inifrån: Slaget om muslimerna

Dokumentär. De kallar sig medelvägen i islam och uppfattas som ofarliga. Nu säger avhoppare att de är islamister och att deras organisationer får allt större inflytande i Sverige och i hela Europa. Text-TV textat 299. Även i SVT1 7/12, SVT2 10/12, SVT2 12/12 och SVT24 12/12.
Inlägg #89: Postat: 2009-12-06 18:34:00
Janne B
DET DOKUMENTET kan vara ett av de viktigast SVT programmen på länge.
Inlägg #90: Postat: 2009-12-06 21:09:00
Utforskaren
#89 Janne den som missar att se dokument inifrån gällande Islam och muslimer, av vad man hör av inte ont anande svenskar lär de fortsätt att försvara muslimer. Men de som har sett denna dokumentär inser att muslimerna utgör ett hot i västvärlden och Sverige. Betänk att våra folkvalda rullar i stoftet för Islamister och vi ska rösta för det här 2010, personligen lär jag inte rösta, om inte våra politiker gör något åt dessa Islamister och helst förpassar dem ut ur landet.
Inlägg #91: Postat: 2009-12-06 21:18:00
Janne B
Jag försvarar gärna vanliga moderat troende muslimer. Men SVT har visat att det finns många goda orsaker att se upp med ISLAMRÖRELSEN. Bra att de satt ut repristiderna härovan! Ja
Showing page 5 of 5: 1  2  3  4  5
Laddar...