Anna Anka och pigorna

Den här tråden diskuterar artikeln Anna Anka och pigorna.
Showing page 1 of 2: 1  2
Inlägg #1: Postat: 2009-09-25 17:49:00
JannesBlogg?
Säkert ekonomisk succe för TV3. Ankan har tagit på sig att spela en roll och får en slant för det...Helt okänd i USA.
Tillverkad för skandinavisk publik....
Inlägg #2: Postat: 2009-09-25 18:59:00
Jocke - halvloggad
Jag läste på annan plats att Fru Anka misshandlar herr Anka, stämmer det?
Inlägg #3: Postat: 2009-09-26 12:35:00
Bitel E A B
Skrev Gudrun Schyman boken Människa, kvinna, mamma, älskarinna, partiledare före det att det blev allmänt känt att hon var/är alkoholist?
Inlägg #4: Postat: 2009-09-26 12:50:00
Jocke - halvloggad
Schyman: 93,partiledare, 96,alkoholisterkännande, 98,Boken, 02,Talibantal, 03,falskdeklaration, 04,filedare. Finns en hel del annat också... om man är intresserad av skandaler och mytomaniska dillerier.
Inlägg #5: Postat: 2009-09-26 12:54:00
Jocke - halvloggad
Här är en trevlig artikel om jag får nämna det själv på sourze om fenomenet Schyman: "När Gudrun Schyman for vilse i fädrens spår."
Länk: sourze.se
Inlägg #6: Postat: 2009-09-26 13:24:00
Unto - förvånad
Jag förstår mig inte på Jocke – halvloggad. Han fick mig avstängt från Sourze när jag skrev hans riktiga efternamn i en kommentar. Nu går han själv ut och avslöjar … hela meningen kan jag inte skriva ut. Gör jag det så straffas jag igen av Sourzes censur.
Inlägg #7: Postat: 2009-09-26 13:34:00
Jocke - halvloggad
6 Vad är det du antyder? Vad har jag "avslöjat"? Schyman? Hon är en offentlig person, allt står på Wikipedia, utom min artikel förstås. Kan du inte skriva klart utan att riskera avstängning från sourze är det nog dags att du går en språkkurs Unto!
Inlägg #8: Postat: 2009-09-26 13:41:00
Jocke - halvloggad
Och hur du kan skriva på sourze fastän du är "avstängd"? Och du kallar den som använt din signatur för "psykopat" fastän du själv just har gjort exakt det samma! Eller skrev du den själv? Så vad är du då själv? Det är den här typen av dubbelmoral jag aldrig gillat hos vänstern, fastän jag kan sympatisera i sak med dess analyser i övrigt.
Inlägg #9: Postat: 2009-09-26 13:59:00
Unto - på väg ut i kylan
Jag håller nog med GunnarL och hans omdöme om Jocke – halvloggad. I en kommentar hänvisar - halvloggad till ”en trevlig artikel om jag själv får nämna det” i en annan kommentar skriver - halvloggad …”min artikel”. Med detta avslöjar han sitt riktiga namn. Det namnet som inte jag får säga eller skriva. Säger jag det eller skriver blir jag avstängt igen. Jag förstår vad Jocke – halvloggad har i tankarna. Han vill att jag slutar här på Sourze. Det lyckades han med GunnarL. Blir jag det så får jag citera GunnarL som avskedpresent.
Inlägg #10: Postat: 2009-09-26 14:08:00
Unto S
Jag har skickat in en artikel med titeln "Skokastarens tal" och en annan med titeln "Barnen i Gaza". Få ser om de blir publicerade nu när Jocke-halvloggad har avslöjat sig själv. - Men för idag får det räcka med tjafset.
Inlägg #11: Postat: 2009-09-26 14:45:00
Utforskaren
Det är bra att spara om ArHo skulle dyka upp, vad småpojkarna spekulerar om. Förmodligen gömmer sig ArHo bakom var och varannan signatur, så jag ska försöka hitta vilka signaturer som är ArHo, som bör vara lätt för alla har ett fingeravtryck hur de formulerar sig.
Inlägg #12: Postat: 2009-09-26 17:55:00
Jocke - halvloggad
10 Snyft, inte undra på att det går åt skogen med extremvänstern/gränsande till fascism. Jag vill ogärna blanda in GunnarL eftersom han inte är här. Men nu är det gjort, så här skrev han angående uppgiften från SVD som jag la in. Om att "finska flickor slår pojkarna mer än 4 ggr så mycket som tvärt om." GunnarL i sin första kommentar: "Finska flickor är förnuftiga, finska pojkar skall givetvis ha mycket stryk..." osv "Jocke ...har förmodligen fått mycket stryk...slagen förmodligen riktade mot huvudet." Rätt skrämmande människosyn och dessutom banalt strunt helt utan stil. Detta var bakgrunden till att jag försvarade mig men till slut vid upprepade angrepp tog kontakt med sourze som strök denna billiga kommentar. Vilken skämde ut sourze men framför allt GunnarL! Och sedan går han in nu sist och kallar MIG/OSS för näst intill psykopater!!! Nu är jag inte en finsk pojke, men det är väl du Unto? Har man någon rättkänsla så inser man väl var felet ligger. Likaså ditt Unto, nu sist!
Inlägg #13: Postat: 2009-09-26 18:09:00
Jocke - halvloggad
Ni får väl gärna vara kvar för mig! "Men den som sig i leken ger får leken tåla." Med jysta vapen, obs! Jag är rätt envis när det gäller folk som vill spelar översittare. Vilket är en lämplig egenskap för vänsteraktivism, fast mitt ursprung är från ett annat läger. Nu verkar det som även ett par andra, som inte synts till på ett tag, också möjligen blivit gramse på undertecknad, andra som kanske är en smula ömhudade men gärna själva angriper. För mig är det ett visst nöje för en att med skarpa formuleringar slå både till höger och vänster. Kom igen, men med någotsånär jysta vapen! Man måste kunna erkänna sina fel. Och jag upprepar från i förrgår: Är det någon här som anser jag har varit dum/ojyst, i sak eller i personfråga? Varsågoda och framför det med citat, MIN FORMULERING tack, ingen lös antydan eller blaha blaha! Så skall jag beakta kritiken och bemöta den!
Inlägg #14: Postat: 2009-09-26 18:15:00
Jocke - halvloggad
10 Jag använder väl för helvete, eller länkar till, mitt namn om jag vill! Detta innebär ju inte att ni skall få dra ner mitt familjenamn i er skithög och av ren illvilja! Har du inget objektivt omdöme alls Unto? Skrämmande enfald!
Inlägg #15: Postat: 2009-09-26 19:58:00
Sunny Ologgad
Hur kan 3 så sympatiska killar som Utforkaren,Unto o Jocke kasta bort sin tid men revirpinkande?
Inlägg #16: Postat: 2009-09-26 19:59:00
Sunny Ologgad
Ni ska givetvis inte ut i kylan utan in i värmen o förhoppningsvis få med er Gunar L så han kan skälla på mig igen för min enorma kärlek till mina hundar!
Inlägg #17: Postat: 2009-09-26 20:28:00
Jocke - halvloggad
15 Jag skiter i revirpinkande och prestige! För min del handlar det bara om att jag inte vill ha mitt familjenamn släpat i skiten av inskränkta människor. Du får nog läsa på här lite Sunny, eller avstå. Och jag minns när du var involverade i en konflikt med Janne E en lång period. Jag tänkte faktisk ingripa då men avstod. I all vänskaplighet: Det är bättre att inte lägga sig i, det hjälper sällan!
Inlägg #18: Postat: 2009-09-26 20:37:00
Jocke - halvloggad
Och jag är nog inte särskilt sympatisk mer än bland främlingar faktiskt! Inte här iaf. Nätet ger mig stora möjligheter att sprida satiriska elakheter mot feminism, privatfascism och annan extrem politik. F.ö. finns det andra sidor på nätet så det är möjligt att jag försvinner delvis, som i vintras. Men rena dumheter och påhopp kommer inte undan min kritik.
Inlägg #19: Postat: 2009-09-26 21:03:00
Utforskaren
DU är skön Sunny som kan se att vi är sympatiska. kanske det. Jag är den första att beklaga att det uppstår kontroverser. Att bli kallad för den ene och den andre blir jag inte klok på. Jag har hört en del om ArHo och faktiskt läst här om honom, det jag förstår så är han en i mängden, så inte vet jag vad det är så märkvärdigt, att jag blir förknippad med en person som jag liknar, men jag vet inte hur? När han blir jag, så ser jag det som om någon vill skämta med mig och det går väl an, men att älta om denna ArHo finner jag som enformigt och tjatigt. Sådant här blaha,blaha stjäl ju bara utrymme i onödan.
Inlägg #20: Postat: 2009-09-26 21:07:00
Utforskaren
Jocke min sympati får du för din ärlighet och att vara rättfram. Och Unto har en bra sida också, synd bara att han visar den för sällan.
Showing page 1 of 2: 1  2
Laddar...