Rapportera inlägg

Valt inlägg:

10 Snyft, inte undra på att det går åt skogen med extremvänstern/gränsande till fascism. Jag vill ogärna blanda in GunnarL eftersom han inte är här. Men nu är det gjort, så här skrev han angående uppgiften från SVD som jag la in. Om att "finska flickor slår pojkarna mer än 4 ggr så mycket som tvärt om." GunnarL i sin första kommentar: "Finska flickor är förnuftiga, finska pojkar skall givetvis ha mycket stryk..." osv "Jocke ...har förmodligen fått mycket stryk...slagen förmodligen riktade mot huvudet." Rätt skrämmande människosyn och dessutom banalt strunt helt utan stil. Detta var bakgrunden till att jag försvarade mig men till slut vid upprepade angrepp tog kontakt med sourze som strök denna billiga kommentar. Vilken skämde ut sourze men framför allt GunnarL! Och sedan går han in nu sist och kallar MIG/OSS för näst intill psykopater!!! Nu är jag inte en finsk pojke, men det är väl du Unto? Har man någon rättkänsla så inser man väl var felet ligger. Likaså ditt Unto, nu sist!

Ett meddelande kommer att skickas till ansvarig som besultar om inlägget skall tas bort, av vilken anledning vill du rapportera det här inlägget?