Valt inlägg:
Ni får väl gärna vara kvar för mig! "Men den som sig i leken ger får leken tåla." Med jysta vapen, obs! Jag är rätt envis när det gäller folk som vill spelar översittare. Vilket är en lämplig egenskap för vänsteraktivism, fast mitt ursprung är från ett annat läger. Nu verkar det som även ett par andra, som inte synts till på ett tag, också möjligen blivit gramse på undertecknad, andra som kanske är en smula ömhudade men gärna själva angriper. För mig är det ett visst nöje för en att med skarpa formuleringar slå både till höger och vänster. Kom igen, men med någotsånär jysta vapen! Man måste kunna erkänna sina fel. Och jag upprepar från i förrgår: Är det någon här som anser jag har varit dum/ojyst, i sak eller i personfråga? Varsågoda och framför det med citat, MIN FORMULERING tack, ingen lös antydan eller blaha blaha! Så skall jag beakta kritiken och bemöta den!
Ett meddelande kommer att skickas till ansvarig som besultar om inlägget skall tas bort, av vilken anledning vill du rapportera det här inlägget?