Kändisar bryter tystnaden om 11 september

Den här tråden diskuterar artikeln Kändisar bryter tystnaden om 11 september.
Showing page 6 of 6: 1  2  3  4  5  6
Inlägg #101: Postat: 2009-09-20 19:47:00
Utforskaren
Jocke jag har sett massor av matrial hur tornen rasade ner som man kan tycke att de inte borde ha gjort. Hur som helst den påstådda Jumbojeten som brakade in i Pentagon har inte någon videofilm visat. Att man säger, ser du planet som flyger in och exploderar, jag kan inte se något plan och några delar av planet efter kraschen har heller inte någon sett. Men jag kan bara påstå att allt och ingenting kan vara möjligt i vår grymma värld. Om nu det nu räknas som en konspirationsteori får de bedöma som sysslar med sådant.
Inlägg #102: Postat: 2009-09-24 16:13:00
Lasseman
Banestyrelsen skrev: "Varför kan du inte länka till en enda artikel som otvetydigt genomgått peer review?"
"Fourteen Points of Agreement with Official Government Reports on the World Trade Center Destruction pp.35-40 6 Authors: Steven E. Jones, Frank M. Legge, Kevin R. Ryan, Anthony F. Szamboti, James R. Gourley" samt " Active Thermitic Material Discovered in Dust from the 9/11 World Trade Center Catastrophe", är publicerade i BENTHAM SCIENCE PUBLISHERS: Länk: bentham.org
Inlägg #103: Postat: 2009-09-24 16:15:00
Lasseman
Peer Review artikel publicerad i THE ENVIRONMENTALIST den 4 aug 2008 “Environmental anomalies at the World Trade Center: evidence for energetic materials” Kevin R. Ryan, James R. Gourley and Steven E. Jones "Investigators monitoring air quality at the World Trade Center, after the September 11th attacks, found extremely high levels of volatile organic chemicals as well as unusual species that had never been seen before in structure fires." Källa: Länk: springerlink.com Här är Peer Review artikeln: Länk: springerlink.com
Länk: springerlink.com
Showing page 6 of 6: 1  2  3  4  5  6
Laddar...