|
Inlägg #41: Postat: 2009-03-01 23:44:00
|
|
ArHo |
Janne jag måste ge dig beröm för din utomordentliga insikt, att du har förstått CMO hur han håller på. Med all tydlighet har CMO problem som han projekterar på andra för att dämpa sin psykos. Jag vill inte missunna honom detta av naturiga skäl och därför skickar jag uppmuntrande tillmälen till honom som tvingar honom att fortsätta med sina psykosanfall av ren vänlighet.
|
| |
|
Inlägg #42: Postat: 2009-03-01 23:45:00
|
|
CMO |
Nyligen invandrade somalier skriver dock bättre svenska än ArHo.
|
| |
|
Inlägg #43: Postat: 2009-03-01 23:51:00
|
|
ArHo |
Leif-Arnes spydigheter mot mig beror på att han hela tiden försöker hämnas på mig, för att jag degraderade han, för att han hade en artikel som innehöll en rövarhistoria om sk svenskar. Detta gick hans heder och ära förnär och på den vägen är det. Därför bryr jag mig inte om hans spydigheter och låtsas att det regnar.
|
| |
|
Inlägg #44: Postat: 2009-03-01 23:53:00
|
|
ArHo |
CMO, Somalier är svenskar din rasist!
|
| |
|
Inlägg #45: Postat: 2009-03-02 09:34:00
|
|
Janne B |
Än en gång ArHo / CMO är en rikt begåvad och kunnig person och han lider inte av några sjukdomar som jag kan märka. Däremot är han och många andra ledsna över din medverkan här. Du är absolut den svagaste länken i Källans kedja.Du dominerar och förstör varje ansats till bra diskussion.
|
| |
|
Inlägg #46: Postat: 2009-03-02 09:49:00
|
|
ArHo |
#45 Janne, du skall inte yttra dig över andra människor, för någon mer inkompetent person gällande människokännedom än du, finns inte på detta forum.
|
| |
|
Inlägg #47: Postat: 2009-03-02 09:51:00
|
|
Diplomaten |
#45 Den svagaste länken är den nya kommentators utformningen, ArHo till trots. Jag hoppades länge att den skulle komma tillbaka. Den gjorde det enklare att överblicka inläggen, speciellt då man varit borta från sourze ett tag, inte blir det bättre av 20 ArHo inlägg per dag som man skall scrolla förbi. Börjar så smått snegla på Newsmill som så många andra här.
|
| |
|
Inlägg #48: Postat: 2009-03-02 09:55:00
|
|
ArHo |
#45 Tar man CMO i försvar för sina sjuka inlägg, så är man av samma obildade sort som den karln eller vad han nu är för något, denna stackars CMO. I sak tycker jag synd om CMO för sitt mindervärdeskomplex som yttrar i psykotisk form, vilket han inskränkta kommentarer vittnar om.
|
| |
|
Inlägg #49: Postat: 2009-03-02 09:55:00
|
|
ArHo |
#45 Tar man CMO i försvar för sina sjuka inlägg, så är man av samma obildade sort som den karln eller vad han nu är för något, denna stackars CMO. I sak tycker jag synd om CMO för sitt mindervärdeskomplex som yttrar i psykotisk form, vilket han inskränkta kommentarer vittnar om.
|
| |
|
Inlägg #50: Postat: 2009-03-02 09:58:00
|
|
ArHo |
Diplomaten, kör inte något falskspel visa din civilcurage du mäktar med, låt dig inte hamna i fällan att ta parti för klubben "INBÖRDES BEUNDRAN"
|
| |
|
Inlägg #51: Postat: 2009-03-02 10:05:00
|
|
ArHo |
Vuxen mobbning för att grupptrycket uppmanar till detta är förjävligt egentligen. Och då får man räkna in det gamla gardet som är själva gruppen!
|
| |
|
Inlägg #52: Postat: 2009-03-02 10:08:00
|
|
Janne B |
ArHo 97/ ArHo s åsikter om mig växlar hur snabbt som helst. Just nu är jag inkompetent....
|
| |
|
Inlägg #53: Postat: 2009-03-02 10:25:00
|
|
ArHo |
Janne varken du eller jag eller någon annan tåls att granskas under lupp, det kommer in mycket skit och dösnack. Och alla gör sina påståenden mot bättre vetande mellan varven. Självklart efterstrevar jag sanning och rättvisa men det får man inte göra på detta forum för vissa. I grunden är jag en ärlig och uppriktig person som ni vill förneka. Har du Janne kommit med något klokt inlägg skall du ha kredit för detta och kommer du med dess motsats får du skit för det. Alltså klarar man inte utav att ge och ta under rättvisa premisser på detta forum skall man kliva utav detta forum så enkelt är det! Själv kommer ni ingen vart med mig, behandlar någon mig illa så ger jag tillbaka av samma mynt och vice värsa. Blir jag behandlad väl svara jag upp med samma mynt. Ingen är någopn Jesusgestaltat på forumet. Och det värsta jag vet är översitteri och förmyndarskap! Jag är en stark psykiskt lagd person och äger en djupsinnighet som jag är nästan ensam om på detta forum. forts.
|
| |
|
Inlägg #54: Postat: 2009-03-02 10:41:00
|
|
ArHo |
Forts./ Min djupsinnighet använder jag genom att utröna andras djupsinnighet som sker med kryptiskt skrivna inlägg, alltså som t.ex om UFO den person som svara tvärsäkert "det finns inga UFO med förlöjligande kommentar" har direkt talat om för mig att han han är en ytlig person som lever på andras åsikter. På det här sättet har jag testat varenda en av er och därför har jag i mitt minnesregister favoriter bland er som kommenterar t.ex mig. Men i stora drag så är det inget större fel på någon av oss, bortsett jag själv och CMO som har en hatkärlek till varandra, absolut ärligt! jag kan inte hata det finns inte några tillstymmelse till detta, och än mindre är jag långsint, ja kanske en halvtimme eller så. Jag älskar människorna och det gör mig ont att inte få visa detta nu är jag beredd på någon dum kommentar Gunnar är en mycket märklig person, som är generös med smicker för att i nästa stund köra en kniv i magen på den han smickrat? Är han en osäker och falsk person, Vem vet?
|
| |
|
Inlägg #55: Postat: 2009-03-02 13:11:00
|
|
Diplomaten |
Herregud, ingen orkar med ditt hasch bombande pladder, inse det! Djupsinnig jo jag tackar jag.
|
| |
|
Inlägg #56: Postat: 2009-03-02 13:20:00
|
|
ArHo |
#55 Diplomaten nu gör du inte skäl för din signatur.
|
| |
|
Inlägg #57: Postat: 2009-03-02 18:52:00
|
|
GunnarL |
45/ Janne B/ Din kommentar till Arho är klockren! Han förstör alla ansatser till seriös diskussion och det blir allt tråkigare att både läsa och skriva här. Att en enda kommentator kan förstöra en sida på det här sättet är egentligen ofattbart. Dock håller jag med Diplomaten i nr 47: Sourze har tappat mycket i och med att man bytte modell för kommentatorerna - det var betydligt bättre förr! Men snart skriver väl Arho ensam här.
|
| |
|
Inlägg #58: Postat: 2009-03-02 19:21:00
|
|
ArHo |
#57 Hoppsan Gunnar, den fina herren har stulit andras åsikter som du prompt måste hålla hålla med om. Fick jag bestämma skulle det vara allra bäst att du och vissa andra slutade upp med att kasta skit! Det finns faktiskt läsare och även skribenter som står på min sida, men de har inte gardets dåliga omdömesförmåga. Dessa personer är normala människor som har mer vettigt att säga än medlemmarna i klubben för inbördes beundrare, skrymtare är vad ni är och ingenting annat.
|
| |
|
Inlägg #59: Postat: 2009-03-02 19:31:00
|
|
Diplomaten |
# 58 "Det finns faktiskt läsare och även skribenter som står på min sida, men de har inte gardets dåliga omdömesförmåga." Alla som gör det räcker upp en hand.
|
| |
|
Inlägg #60: Postat: 2009-03-02 19:49:00
|
|
GunnarL |
59/ Och till allas förvåning höjdes det inte en enda hand! Arho, kan du inte fatta att alla som skriver här är fullständigt utledsna på dig?
|
| |