Valt inlägg:
Janne varken du eller jag eller någon annan tåls att granskas under lupp, det kommer in mycket skit och dösnack. Och alla gör sina påståenden mot bättre vetande mellan varven. Självklart efterstrevar jag sanning och rättvisa men det får man inte göra på detta forum för vissa. I grunden är jag en ärlig och uppriktig person som ni vill förneka. Har du Janne kommit med något klokt inlägg skall du ha kredit för detta och kommer du med dess motsats får du skit för det. Alltså klarar man inte utav att ge och ta under rättvisa premisser på detta forum skall man kliva utav detta forum så enkelt är det! Själv kommer ni ingen vart med mig, behandlar någon mig illa så ger jag tillbaka av samma mynt och vice värsa. Blir jag behandlad väl svara jag upp med samma mynt. Ingen är någopn Jesusgestaltat på forumet. Och det värsta jag vet är översitteri och förmyndarskap! Jag är en stark psykiskt lagd person och äger en djupsinnighet som jag är nästan ensam om på detta forum. forts.
Ett meddelande kommer att skickas till ansvarig som besultar om inlägget skall tas bort, av vilken anledning vill du rapportera det här inlägget?