Rapportera inlägg

Valt inlägg:

Forts./ Min djupsinnighet använder jag genom att utröna andras djupsinnighet som sker med kryptiskt skrivna inlägg, alltså som t.ex om UFO den person som svara tvärsäkert "det finns inga UFO med förlöjligande kommentar" har direkt talat om för mig att han han är en ytlig person som lever på andras åsikter. På det här sättet har jag testat varenda en av er och därför har jag i mitt minnesregister favoriter bland er som kommenterar t.ex mig. Men i stora drag så är det inget större fel på någon av oss, bortsett jag själv och CMO som har en hatkärlek till varandra, absolut ärligt! jag kan inte hata det finns inte några tillstymmelse till detta, och än mindre är jag långsint, ja kanske en halvtimme eller så. Jag älskar människorna och det gör mig ont att inte få visa detta nu är jag beredd på någon dum kommentar Gunnar är en mycket märklig person, som är generös med smicker för att i nästa stund köra en kniv i magen på den han smickrat? Är han en osäker och falsk person, Vem vet?

Ett meddelande kommer att skickas till ansvarig som besultar om inlägget skall tas bort, av vilken anledning vill du rapportera det här inlägget?