Obamabakfylla

Den här tråden diskuterar artikeln Obamabakfylla.
Showing page 5 of 5: 1  2  3  4  5
Inlägg #81: Postat: 2008-12-05 13:56:00
ArHo
#80 Cmo, hellre skriva lite fel någon gång och ändå få ut sitt budskap, än att rättskrivet stavat budskap som ingen begriper!
Inlägg #82: Postat: 2008-12-05 14:07:00
CMO
Det enda begripliga budskap du får ut är att förståndshandikappade inte borde få ha internetanslutningar.
Inlägg #83: Postat: 2008-12-05 14:09:00
ArHo
Hoppsan Janne en CMO nummer två som har fastnat i en exstrem långsinthet och du skall vara religiös. Nej, du mig lurar du inte, än hycklare är du möjligtvis men du får själv beskriva vem du är egentligen. Fallet CMO är ett hopplöst fall av mindervärdeskomplex som tycks vara obotligt, men lita på mig, så ska du CMO få all den hjälp du behöver, kom till mig så ska jag ge dig råg i ryggen så du också törs vara en människa. Gråt inte CMO, Janne kan nog ge dig syndernas förlåtelse dessutom.
Inlägg #84: Postat: 2008-12-05 15:27:00
CMO
#76 "frågEtecken" "ifrÅgasätter", "stOr bokstav" "dunkELT sagda". Jag tar tillbaks det där om 90. Men jämfört med ArHo är du rena rama Strindberg.
Inlägg #85: Postat: 2008-12-05 15:38:00
ArHo
#84 CMO om du mot förmodan blev vuxen någon gång och blev befriad från ditt mindervärdekomplex så kunde du vara något att räkna med. I din kamp för att befria dig ifrån din litenhet att inte vara mycket värd för din omgivning, så har du verkligen bekräftat detta med dina senaste inlägg.
Inlägg #86: Postat: 2008-12-05 16:05:00
Elvy
ArHo och CMO jag vill inte här läsa om era kontroverser, så därför snälla ni maila istället varandra.
Inlägg #87: Postat: 2008-12-05 16:23:00
ArHo
#86 Tack för de orden Elvy, jag är lita less på CMO som alla andra här på Sourze. Felet är ju att ingen törs sätta honom på plats och min kärvänliga attityd mot CMO vill han inte acceptera, orsaken till detta får han själv svara på tycker jag.
Inlägg #88: Postat: 2008-12-05 16:47:00
Tiwaz
CMO/ Du tar priset i låghet, dumhet, fyrkantighet, tristess och jantelagsdyrkare och såna som du hör inte hemma i en öppen debatt!
Inlägg #89: Postat: 2008-12-05 16:48:00
Patrick G
Jag har absolut inget emot slarvfel eller ens språkliga brister Ibland frossar jag fullständigt i dem! men när sådana grova fel förekom i en kommentar som försökte förtydliga något som jag, enligt skribenten, missförstod, då blir det lite absurt. Men bry dig inte om CMO:s kritik. Varifrån han får all sin gnällighet övergår förståndet.
Inlägg #90: Postat: 2008-12-05 16:48:00
Janne B
ArHo utrycket"och du skall vara religiös" är ett fullständigt meningslöst påstående eftersom religionen uppfattas på tusen sätt i ännu fler miljöer.Om du säger om din granne att han är religiös - så har du inte sagt något av värde.OM JAG säger att min svärmor var mycket aktiv i ortens Baptistförsamling - då har jag i vart fall sagt något om henne - men inte mycket.
Inlägg #91: Postat: 2008-12-05 16:53:00
Janne B
ELVY/ En bra regel här borde vara att man aldrig skriver något som man inte är beredd att läsa upp högt för vederbörande...Det är därtill ofta klokare att trycka på Delete än Skicka!
Inlägg #92: Postat: 2008-12-05 17:56:00
ArHo
#91 självklart har du rätt Janne, tänk om jag visste vad jag hade dig. Om du vill ha en ursäkt för gammalt groll som kanske var ömsesidigt så är jag inte sämre karl än att jag kan be om ursäkt för detta som jag nu också gör så att vi kan gå vidare. Jag hyser inte det minsta agg mot någon på Sourze så är det bara!
Inlägg #93: Postat: 2008-12-05 18:00:00
ArHo
Och du Tiwas som också har kommit på kant med CMO. Som förmodligen inte är ditt fel ifrån början och jag har största förståelse att du är fly förbannad på¨CMO.
Inlägg #94: Postat: 2008-12-05 18:10:00
ArHo
Och sist, tack för dina ord Patrick som anstår en bildad person. Jag får väl ta ett kurs i svenska om ja nu skriver så illa men alla förstår vad jag skriver men långt ifrån förstår alla vart jag vill komma med mina utlägg Sedan skriver jag medvetet kryptiskt för att tvinga folk att tänka. Den normala gången här på detta forum är hopplöst många citat mer än personliga åsikter och detta ogillar jag, kanske det finns en dold protest mot detta förfarande i det jag skriver och därutav skriver jag också som jag gör.
Inlägg #95: Postat: 2008-12-05 18:55:00
GunnarL
80/ CMO, Att hävda att Patrick skulle skriva speciellt god svenska är naturligtvis helt galet. Kommentarerna vimlar av språkliga felaktigheter - men det tycker jag är helt naturligt för en inflyttad amerikan. Jag hoppas att det är felaktigheter som tillkommer i debattens hetta, för annars måste svenskundervisningen ha degenererat totalt. För övrigt läser jag hans artiklar med stort intresse, även om de som regel är onödigt långa - fast det har jag påpekat förut. Patrick är en renodlad pessimist i alla sina framtidsscenarion och det må väl vara vars och ens rätt att vara det.
Showing page 5 of 5: 1  2  3  4  5
Laddar...