Obamabakfylla

Den här tråden diskuterar artikeln Obamabakfylla.
Showing page 1 of 5: 1  2  3  4  5
Inlägg #1: Postat: 2008-12-01 12:55:00
Arn
Patrick, jag tror inte att Obama kan uträtta något storverk i USA för att komma till rätta med maktens problematik. Jag är rädd för att USA blir än värre fast i vi och dem retoriken. Förmodligen blir han bara en i högen av presidenter som passerat revy. Någon ny John Kennedykopia lär han inte bli, en AL gore kopia möjligtvis, men så illa får vi väl hoppas att det inte går för honom. Men i sak är det spännande och se hur andra ledare i världen kommer att bemöta honom, vår egen lär väl bli du och bror med Obama tack vare sina gemensamma rötter om inte annat. Det är bara att hoppas på att Obama kan stoppa den nuvarande världsordningen och framför allt den som är på gång med en världsregering som planerats i evinnerliga tider som nu börjar få de sista pusselbitarna på plats och en av bitarna kanske heter Obama?
Inlägg #2: Postat: 2008-12-01 13:04:00
Janne B
Citat// en världsregering som planerats i evinnerliga tider som nu börjar // JASSÅ Vilka är det som planerat en sådan regering???
Inlägg #3: Postat: 2008-12-01 13:30:00
Arn
#2 Janne, Carl Bildt skulle in på detta forum och berätta om dess planering, eftersom han själv skall ingå i den. Huvudaktörerna bakom en ny världsregering finns som medlemmar i Bilderberggruppen. Redan nu har ledarna för de största religionerna träffats jämte politiska ledare från många länder i Kazakstan där världsregeringen skall bildas, på plats och ställe finns en glasad pyramid med ett öga på toppen som är en symbol för något, ungefär, för att spetsa till det storebror ser dig.
Inlägg #4: Postat: 2008-12-01 13:39:00
Janne B
Jasså det är i Kazakstan som regeringen ska ta plats. Jag trodde det var i Geneve eller Åmål./ Som barn följde jag en seriefigur som hette Allan Kämpe. Hans bas hette Hjärntrusten och var belägen på norra Grönland.det var lite svårt att ta sig dit med dåtida kommunikationer.Men är man en Kämpe så är man...Är inte Carl Bildt lite för belk o tafatt för de stora sammanhangen?
Inlägg #5: Postat: 2008-12-01 13:40:00
Janne B
Den organisation som Du byggde upp för något år sedan skulle kanske passa bättre....
Inlägg #6: Postat: 2008-12-01 13:43:00
Arn
Forts. för säkerhets skull måste jag säga att jag hört talas om detta ryktesvägen och sedan får väl var och än söka efter sanningshalten i detta. Att pyramiden finns på plats och ställe har jag själv kunnat konstaterat och även dess motsvarighet till byggnad i Israel som är delvis påbörjat, bottnar i något som tyder på att denna världsregering är på gång. Och något djävulusiskt är otvetydigt på gång så långt är säkert enligt min personliga åsikt.
Inlägg #7: Postat: 2008-12-01 13:48:00
Arn
#5 Janne, min tanke och idé är för god tydligen för många och inte minst för landets politiker som ser sin makt och ställning hotad. Att all makt skall utgå ifrån folket baseras mina tankar och värderingar på, men våra kära politiker är av en helt annan mening som bekant.
Inlägg #8: Postat: 2008-12-01 14:01:00
CMO
Ligger Saudiarabien i centralasien? För övrigt anser jag att ArHo bör avstängas.
Inlägg #9: Postat: 2008-12-01 23:39:00
Tiwaz
En väldigt bra och välbalanserad artikel Patrik! Bara synd att det inte finns de som uppskattar en frisk debatt utan bara ska hacka, gnälla och sabotera. Och inte avstängs de heller trots upprepade påhopp, det är en indikation på ett sjukt samhälle, en sjuk site. VAKNA Sourze!
Inlägg #10: Postat: 2008-12-02 00:20:00
Arn
#18 Tiwaz, jag är benägen att hålla med dig, den som är värst på detta forum kräver andra personers avstängning? Så helt rätt tänkt Tiwaz visst är det sjukt. Men de som är gamla i gården har tydligen en imunitet eller vad det beror på?
Inlägg #11: Postat: 2008-12-02 00:28:00
Tiwaz
Ja, såhär lät det när CMO avreagerade sig här, och blev inte avstängdhan assisterar visst på Sourze:
Inlägg #12: Postat: 2008-12-02 00:30:00
Tiwaz
Jag bara assisterar med att hålla rent från allehanda dårar som ArHo och Tiwaz.

CMO
#8 2008-11-25 21:45

#5 Blev du tappad på huvudet som liten, eller är det långvarigt drogmissbruk som orsakat dina hjärnskador?

CMO
#6 2008-11-24 18:15
Inlägg #13: Postat: 2008-12-02 00:33:00
Tiwaz
Du har inga åsikter Nazi-Tiwaz, du har bara verbala symptom.

CMO

#4 2008-11-24 17:23

Förut fanns det en avdelning av Sourze som hette "Sourze Ung" speciellt för väldigt unga skribenter . Den här artiklen får mig att undra om man inte borde skapa en ny avdelning som heter "Sourze Tokig". Där kunde man samla artiklar av Bergstrand, Delavante och 9-11/Alex Jones gänget m.fl. Inga svar på det här inlägget

CMO
#4 2008-11-18 15:06
Inlägg #14: Postat: 2008-12-02 00:33:00
Tiwaz
"Zion vises protokoll" Ok Sourze-redaktionen, fattar ni vad jag menar nu? Släng ut tokdåren och ta bort hans artiklar innan Sourze enbart blir ett dåligt skämt. Inga svar på det här inlägget

CMO
#11 2008-11-18 17:40

#21/ Ta upp det med din psyk-läkare, han har betalt för att lyssna på dårar. Inga svar på det här inlägget

CMO
#22 2008-11-18 20:50

#30/ Iofs borde man väl vara tacksam att neonazistiska åsikter mest verkar företrädas av mikrointellekt som Tiwaz och Brunhilda. Detta bottenslam borde dock filtreras ut från Sourze tillsammans med ArHo/KalleR. Inga svar på det här inlägget

CMO
#34 2008-11-24 14:13
Inlägg #15: Postat: 2008-12-02 00:39:00
Tiwaz
Jag skrev till Carl Olof Schlyter och upplyste om dessa uttalanden från CMO, men fick till svar: Vi ska hålla ögonen på honom, hrrrmm??? Dom är tydligen för åsiktsstyrning precis som andra mainstream media, och ser man på Sourze helg papperstidningen är det ju lätt att se kopplingen till allt det andra bottenskrapet av media, undrar bara om inte Sourze ändå tar priset i dålig smak! UUUUURK!
Inlägg #16: Postat: 2008-12-02 01:07:00
CMO
Åsikten att ArHo och andra tokdårar, som du t.ex. bör avstängas är en just bara åsikt från en enkel och ödmjuk medmänniska. Jag värnar om kvaliteten på Sourze. Ingen normalt funtad person vill ju förekomma i ditt eller ArHos sällskap. Och för de som ändå vill läsa antisemitisk dravel eller mer eller mindre sinnesjuka konspirationsteorier finns det ju ingen brist på websiter, du har ju länkat till en del själv. Men sourze är inte tänkt att vara ett dårhus tror jag i alla fall så allsköns skit behöver ju inte besudla dessa sidor. Men det är C-O som bestämmer.
Inlägg #17: Postat: 2008-12-02 01:08:00
CMO
"just bara en"
Inlägg #18: Postat: 2008-12-02 01:21:00
Arn
#17 du CMO fortsätt och provosera med dina idiotiska inlägg, jag kan bara beklaga dig som inte fungerar längre på ett mänskligt plan. Läsarna dömer ut dina åsikter! även om du för ovanlighetens skull försökte vara "seriös" har du redan förlorat ditt anseènde för länge sen. Om du vill fortsätta att bli den mest hatade personen på Sourze av läsarna så kan du fortsätta med dina ärekränkningar för att upprätthålla din image som är sorgligt sjuk.
Inlägg #19: Postat: 2008-12-02 01:34:00
CMO
FÖAJAABA
Inlägg #20: Postat: 2008-12-02 07:49:00
Tiwaz
Du VET vad som är "normalt" och det är ju jättebra CMO, det är just att vara i normen, och då betackar jag mig när normen är helt sjuk; som ju enligt dig är att blunda för sanningen. Jag tycker du ska hålla dina "åsikter" för dig själv i alla fall då de urartar till ren ärekränkning. En sak till: Vem är CMO? Du är anonym och en bara en feg stackare som gömmer dig, Sourze borde kräva att du visar din identitet. Sen att det finns en större verklighet och en sanning bortom grodperspektivet får du bara lära dig att acceptera. Det är du som har absolut noll koll på tingens ordning, och så kallar du dig "ödmjuk medmänniska". Syns ju urtydligt att du lider av gravt självbedrägeri av den mera allvarliga arten. *djup suck*
Showing page 1 of 5: 1  2  3  4  5
Laddar...