Hälften kvinnor till börsbolagens styrelser

Den här tråden diskuterar artikeln Hälften kvinnor till börsbolagens styrelser.
Showing page 6 of 6: 1  2  3  4  5  6
Inlägg #101: Postat: 2008-10-13 20:47:00
Jocke S
"Egendomliga grunder"? Hur har du mage att sitta och ljuga igen! Du som fegt gömmer dig bakom anonymitet, gick flera gånger ut med mitt namn ochj bostadsort senare trots mina protester. Sourze kontaktade dig. Det är tråkigt att behöva säga det, men du saknar uppenbarligen vanlig hederlighet! Och du vågar ju inte stå öppet för dina åsikter!
Inlägg #102: Postat: 2008-10-13 20:55:00
Jocke S
101 forts Så här svarar sourze 25 nov -07:
Hej, jag har gjort detta. Hoppas att det respekteras. Det är så klart möjligt för mig att helt stänga av en person som inte vill respektera reglerna på sidan. Hoppas det inte behöver bli aktuellet i detta fall. /MVH Carl Olof, Sourze
Hur orkar du fortsätta hyckla! En förklaring kan ju vara att du inte har helt klart för dig, vilket jag påpekat innan. Tänk först, skriv sedan GunnarL!
Inlägg #103: Postat: 2008-10-13 21:07:00
CMO
Din kvot är nu fylld Jocke. Välkommen tillbaka i morgon!
Inlägg #104: Postat: 2008-10-13 21:13:00
Jocke S
103 USA-medborgare får skriva men har inget inflytande på sourze. Det räcker med allt annat ni ställt till med. Låt mig helst slippa upprepa detta! Men jag är färdig nu, iom kopian från sourze i ovannämnda ärende!
Inlägg #105: Postat: 2008-10-13 21:41:00
GunnarL
102/ Bakgrunden till din anmälan var att jag använde ditt riktiga namn i stället för Jocke S. Några dagar tidigare hade du skrivit följande: "Jag skriver fr.o.m. nu under namnet Jocke S" - undertecknat med ditt riktiga namn! Hur anonym är man då? Till saken hör också att du både före och efter denna incident ständigt kritiserar mig för att jag skriver anonymt! Var fan finns logiken i detta? Du skrev igår att du hade läst logik i Lund.....Ja, det är väl i så fall det mest övertygande bevis om misslyckande i svensk utbildningspolitik som jag sett prov på! Och jag fick ingen varning från Schlyter - i andanom såg jag hur han förundrat skakade på huvudet.
Inlägg #106: Postat: 2008-10-13 22:44:00
Jocke S
105 Det här är det sista jag skriver till dig om det här. Du är varken särskilt logisk eller konsekvent, och jag skall ge exempel på varför till skillnad från dina argumentslösa glåpord. Om du inte inser då, så får du vända dig till en bättre pedagog. Eller trampa vidare. Jag bytte signatur för att slippa typ "idiot" i kommentarer riktade till mitt namn. Alltså utanför mina egna artiklar. Detta meddelade jag självklart, så folk som var dagliga besökare på sourze fick vetskap om det. Därefter gällde "Jocke S". Du fortsatte med mitt namn, trots min begäran, du t.o.m ifrågasatte varför folk som jag och Sunny blandade du också in gjorde så! Sedan har du försvarat rätten till anonymitet, men trots påpekanden respekterade du inte min! Det är således inte JAG som är ologisk och inkonsekvent utan du! Jag har inte utelämnat dig, och skulle inte gjort det om jag känt ditt namn. Du gjorde det i flera inlägg, fastän du sa dig värna om anonymnitetet! Du ser vad sourze skrev till mig!
Inlägg #107: Postat: 2008-10-13 22:45:00
Jocke S
"I andanom" hos dig är knappast den objektiv
Inlägg #108: Postat: 2008-10-13 22:46:00
Jocke S
"I andanom!" hos dig är knappast denobjektiva verkligheten. Herregud, fattar du inte, man kan inte b
Inlägg #109: Postat: 2008-10-13 22:54:00
CMO
Jocke nu har du snart gjort slut även på morgondagens kvot. Och du skicka den där gamla skitdatorn till afrika och köp en ny energisnålare variant.
Inlägg #110: Postat: 2008-10-13 22:54:00
Jocke S
Det är min gamla dator där markören hoppar "I andanom" är knappast den objektiva någorlunda verkligheten. Herregud, man kan inte med emfas kräva respekt för anonymiteten. Och sedan trots protester fortsätta utelämna andras namn! Och t.o.m. ort! "Jag vet ju var CMO bor och Jocke S han bor i XXX men det finns ju tokstollar på nätet så jag vill inte..." Lägg ner GunnarL, eller be om ursäkt, och för ditt påhopp. Logisk är du inte, förvirrade är vi alla men man kan ju anstränga sig till en vettig kommunikation i stället för dessa ständiga klumpiga glåpord! Klart slut.
Inlägg #111: Postat: 2008-10-13 22:56:00
Jocke S
Sparkar du också på handikappade CMO?
Inlägg #112: Postat: 2008-10-13 22:57:00
CMO
#111 Jajamensan!
Inlägg #113: Postat: 2008-10-13 22:59:00
Jocke S
Det förvånar mig inte att nyfeminismen uppstod i USA, men snart spårade ur. Vi borde fövisa Gudrun Schyman till Palin i Alaska. För bådas rehabilitering.
Inlägg #114: Postat: 2008-10-14 10:29:00
Per W
Och dig skickar vi till Norge och höjer intelligensnivån i bägge länderna.
Inlägg #115: Postat: 2008-10-14 10:32:00
Per W
F ö är Jockes framfart den bästa upprättelse och reklam även de mest radikala "hardcore"-feminister kan få. Grattis!
Inlägg #116: Postat: 2008-10-14 12:15:00
Jocke S
115 "Intelligens" igen, sorgligt, och från det hållet! Det här är PerW: Han är mot kvotering, säger han. När jag skriver en kritisk kommentar mot en artikel som är för kvotering, vad då gör då detta ljushuvud? Stödjer han mitt inlägg, försöker debattera med mig eller kritiserar artikeln? Nej han går, som vanligt i dessa fall, till angrepp mot mig! Inget om artikeln om vars budskap han ej säger sig dela! Det är PerW. Och sedan går han vidare med mitt inlägg, till någon som han vet han kan få med sig mot mig, och lyckas efter två försök! Ynkligt!
Inlägg #117: Postat: 2008-10-14 12:15:00
Jocke S
Det gfinns desssvärre i Sv
Inlägg #118: Postat: 2008-10-14 12:20:00
Jocke S
Datorj-l! Det finns dessvärre i Sverige ett antal män, som anser att förhållandet mellan könen, debatten om könspolitik, ja även rena felatigheter om jämställdhet eller horribla anklagelser mot män, allt detta skall utelutande skötas av kvinnor. Vi män skall bara stödja detta, eller hålla fullkomligt käft! Så¨varför gör du inte det då PerW? Håller käften alltså?
Inlägg #119: Postat: 2008-10-14 19:29:00
Per W
OK
Showing page 6 of 6: 1  2  3  4  5  6
Laddar...