Valt inlägg:
105 Det här är det sista jag skriver till dig om det här. Du är varken särskilt logisk eller konsekvent, och jag skall ge exempel på varför till skillnad från dina argumentslösa glåpord. Om du inte inser då, så får du vända dig till en bättre pedagog. Eller trampa vidare. Jag bytte signatur för att slippa typ "idiot" i kommentarer riktade till mitt namn. Alltså utanför mina egna artiklar. Detta meddelade jag självklart, så folk som var dagliga besökare på sourze fick vetskap om det. Därefter gällde "Jocke S". Du fortsatte med mitt namn, trots min begäran, du t.o.m ifrågasatte varför folk som jag och Sunny blandade du också in gjorde så! Sedan har du försvarat rätten till anonymitet, men trots påpekanden respekterade du inte min! Det är således inte JAG som är ologisk och inkonsekvent utan du! Jag har inte utelämnat dig, och skulle inte gjort det om jag känt ditt namn. Du gjorde det i flera inlägg, fastän du sa dig värna om anonymnitetet! Du ser vad sourze skrev till mig!
Ett meddelande kommer att skickas till ansvarig som besultar om inlägget skall tas bort, av vilken anledning vill du rapportera det här inlägget?