En stor stat gör oss fattiga!

Showing page 5 of 7: 1  2  3  4  5  6  7
Inlägg #81: Postat: 2007-01-22 23:46:00
Sunny
Mats. Jag är sportanalfabet. Allt jag vet om tennis är det jag sett glimta förbi i rutan innan jag hunnit ändra kanal.
Inlägg #82: Postat: 2007-01-22 23:48:00
Mats TCM
Jag kan allt om tennis! Jag brukar faktiskt skriva en del om tennis på tiebreak.se. Nej, nu måste jag sova en stund.
Inlägg #83: Postat: 2007-01-22 23:51:00
Sunny
Jag med. Sov gott!
Inlägg #84: Postat: 2007-01-23 02:08:00
CMO
Det bär mig verkligen emot att säga det Sunny men Jan E har faktiskt rätt. Om du ska komma med anklagelser måste du ge honom möjlighet att försvara sig genom att klämma fram vilka bloggar etc han ska ha skrivit på oavsett hur övertygad du råkar vara. Kläm fram med detaljerna eller ta tillbaka.
Inlägg #85: Postat: 2007-01-23 10:14:00
Jan E
CMO, jag förstår att det satt långt inne att klämma fram denna kommentar och därför sätter jag särskilt stort värde på den!
Inlägg #86: Postat: 2007-01-23 13:51:00
Isabella SQK
Till Sunny och Jan E!
Snälla ni skärpning! Sunny om du har bevis för det du påstår om Jan E är sant så får du presentera dem. Jan E må vara en meningsmotståndare men har all rätt att få bevis på vad du påstår. Jag misstänker att det föreligger ett missförstånd.

Vi kan inte kräva att bli bemötta med respekt om vi behandlar våra fiender respektlöst.
Inlägg #87: Postat: 2007-01-23 13:53:00
Isabella SQK
Jag har själv blivit anklagad på Internet för än det ena och än det andra och man kan bli så gott som rättslös i dessa sammanhang.

Jag är inte insatt i all er ordväxkling men det verkar som om ni två Jan E och Sunny skulle behöva reda ut lite med varandra mer privat.

Med förhoppning om att ALLA visar varandra mer respekt för varandras åsikter på Internet och slutar använda personangrepp. Diskutera sakfrågorna bra istället.
Inlägg #88: Postat: 2007-01-23 14:10:00
Sunny
Tack Isabella! Jan E: Jag HAR ju redan lagt ut det du skrev.
Gå tillbaka lite bara. Vill du veta exakt får du majla mig dirket Jan E. för jag vägrar att prisge privata kommentarer ur privata majl här på nätet.
Det slår tillbaka på de flickor som skrivit dem som vanligt. Jag har läst ditt inlägg hos Louise o tycker om din ton där även om du inte kan låta bli att slänga fram att Isabellas verksamhet är lite tveksam.Tydligen intresserar den dig ganska mycket eftersom du följer med noga.
Inlägg #89: Postat: 2007-01-23 14:16:00
Sunny
För jag tror att bloggen var stängd mindre än ett dygn? Isabella här vet.
Jan jag har ingenting emot att du intresserar dig för vad du vill. Om jag eller någon annan råkar ut för dina kommenterar har vi full rätt att tycka att de är elaka.
Du vet hur svårt det är för den som prostituerar sig att träda fram öppet? Det är nästan en omöjlighet o därför kan jag inte citera ur deras brev på Sourze.O vad ska du använda brevcitaten till? Min adress finns på min profil.
Inlägg #90: Postat: 2007-01-23 14:21:00
Sunny
Övertyga mig om att det är riskfritt att anförtro mig åt dig? Eftersom så många skriver kommentarer o läser de olika erscortbloggarna förstår jag inte vad det är som du skäms så enormt för? Jag kan inte hjälpa att det känns som om du via mig vill få ytterligare insyn i den branch du bevisligen är väldigt intressead av. Att vara det är inget brott Jan E.Men ser du det som skamligt så fortsätt med din powerwalk i stället!
Inlägg #91: Postat: 2007-01-23 14:23:00
Isabella SQK
Min blogg "Att arbeta som eskort" var nere ca 12 timmar. WordPress pressades att öppna upp den innan de själva var riktigt på det klara med varför de hade stängt ner den. Jag och yttrandefriheten fick ett enormt stöd och för det är jag tacksam. Utan det stödet kanske min blogg hade varit borta idag.
Inlägg #92: Postat: 2007-01-23 14:38:00
CMO
90/ Sunny skärp dig! Nu fortsätter du att slunga ut insinuationer och anklagelser. Oavsett om du har på fötterna eller inte är detta inte rätt ställe eller rätt metod. Nu får man tyvärr lätt uppfattningen att du inte vill visa hur lite stöd du har för dina anklagelser för att du själv inte ska komma i dålig dager.
Inlägg #93: Postat: 2007-01-23 14:48:00
Sunny
CMO Du har ingen aning om hur det är att jobba i den branchen här!
Vi i Rosea har fått vara diskreta till max. Jan E kan majla mig: jag tycker inte att flickorna privatmajl till mig ska läggas ut här. I alla fall inte utan att fråga dem först? Att Jan E håller koll på branchen visar han ju själv geom att uppmärksamma ett ganska kort bloggstopp! O jag tycker det är Ok att intressera sig för detta. Det är bara Jan E som kör med sin dubbelmoral.
Inlägg #94: Postat: 2007-01-23 14:51:00
Sunny
92 I vilken dager Jan E ser mig bekymrar mig inte.
Inte för flera år sedan o inte i dag.
Jag måste göra det jag tycker är rätt.Däremot debatterar jag gärna ämnet med Jan på en blogg som handlar om detta.Det finns ju flera lämpliga.Sourzeär fel forum.
Inlägg #95: Postat: 2007-01-23 14:55:00
Sunny
91 Jag blev ledsen när den stängdes men den var ju inte olaglig eller olämplig på något sätt så jag hoppades ju att det skulle gå som det gick! O kanske du en gång får veta Vem som regerat så?Tråkigt nog så finns det säkert en hel del människor som är tänkbara.
Jag tycker oxå väldigt mycket om ditt val av bilder.
Inlägg #96: Postat: 2007-01-23 15:12:00
CMO
Nej det har jag nog rätt dålig aning om, men vad har det med saken att göra. Oavsett vilken bransch man valt att jobba i har man inte rätt att anklaga folk utan att ge dem en chans att försvara sig. Jag uppmärksammade också Isabellas korta bloggstopp eftersom jag följer LouiseP. Gör det mig misstänkt i dina ögon?
Inlägg #97: Postat: 2007-01-23 15:16:00
CMO
Om bevisen inte tål dagens ljus så får man låta bli att hänvisa till dem. Annars blir det häxprocess av det hela.
Inlägg #98: Postat: 2007-01-23 15:23:00
Sunny
CMO Nej eftersom du aldrig skrivit elakheter till mig när jag skrivit om detta ämnet så kan jag väl inte misstänka dig för någonting?
Men du kan ha rätt i att jag aldrig borde ta upp det hela på Sourze.
Eftersom ett utlämnande av förtroliga brev skulle skada så många.Mera kan jag nog inte skriva till dig heller ifall du inte ger mig en adress.Då kan jag förklara varför jag var dum nog att ta upp det här.
Inlägg #99: Postat: 2007-01-23 15:42:00
Janne B
Är inte detta ett Gyllene Tillfälle att avsluta denna debatt? Liksom Time out! Ni kommer knappast längre.....ser en gammal man.
Inlägg #100: Postat: 2007-01-23 15:44:00
Jan E
Detta är fullkomligt otroligt! Sunny fortsätter att sprida lögner trots att t o m CMO och Isabella kräver av henne att hon ska lägga fram bevis. Vad har du lagt ut för något Sunny? Du har tidigare i en annan tråd skrivit några rader om en diskussion som jag hade med bl a Isabella hos Louise P, men den har jag ju själv berättat om! Det är inga hemligheter. Men du påstår att jag trakasserar prostituerade pluralis! på eskortsidor pluralis!. Vilka sidor och vilka personer?
Showing page 5 of 7: 1  2  3  4  5  6  7
Laddar...