Inlägg #1: Postat: 2003-04-28 23:29:00
|
q |
Sedan tycker jag att du lite väl lätt viftarbort det faktum att kvinnor har större sexuell makt. Du får mig att tänka på drottningen i frankrike som under revolutionen uttryckte "men om ni inte har bröd så får ni väl äta bakelser". Du uppvisar en fantastisk arrogans.
|
|
Inlägg #2: Postat: 2003-04-28 23:29:00
|
q |
Och vad är det där sista tillägget? Att bara vi tar mannens parti några gånger så är det sedan okej att fortsätta feminismens könsrassistiska korståg mot männen. Jag spottade på dessa artiklar lika mycket som jag spottar på denhär! Din falska omtänksamhet om män undanbedes!
|
|
Inlägg #3: Postat: 2003-04-28 23:32:00
|
q |
Jag var påväg att skriva ett mail till dig med några frågor kring genusteori och försöka skapa en mer sansad diskussion. men efter det här börjar jag undra om det är någon idé. Varför du hatar oss män vet jag inte, men jag tycker att du borde hålla det för dig själv.
|
|
Inlägg #4: Postat: 2003-04-28 23:38:00
|
Katta |
Vem har sagt att hon hatar män? Är du läskunnig????
|
|
Inlägg #5: Postat: 2003-04-28 23:43:00
|
Vojne vojne |
Jag undrade just när du skulle dyka upp q.. Det tog längre tid än jag trodde men här är du,lika hysterisk,paranoid och patetisk som vanligt. Oj oj oj vilka människor det finns.....Och hur du kan fråga JA varför hon hatar män är helt sanslöst... Den största och enda "könsrasisten" här är du. Kvinnohatarnas kejsare. Strindberg skulle framstå som en toffelhjälte brevid dig
|
|
Inlägg #6: Postat: 2003-04-28 23:59:00
|
Biff |
Strindberg var kvinnohatare. Han tyckte bara kvinnor skulle vara på en visst sätt.
|
|
Inlägg #7: Postat: 2003-04-29 00:00:00
|
kompl |
S var inte kvinnohatare alltså *hihi*
|
|
Inlägg #8: Postat: 2003-04-29 00:17:00
|
q |
Vojne vojne: Det där hade du väntat länge på att få säga va?
|
|
Inlägg #9: Postat: 2003-04-29 00:21:00
|
Vojne vojne |
Nej,men jag antar att det inte är första gången du får höra det.... Kan inte tänka mig att det är någon som tar dig på allvar. Så det är tur för dig att du tar dig själv på VÄLDIGT stort allvar då,annars skulle du väl deppa ihop totalt när du fattade vilken pajas du är. Och jag går knappast och väntar på att få säga självklarheter till fåntrattar om du trodde det,det kommer helt spontant när man läser dina meningslösa inlägg....
|
|
Inlägg #10: Postat: 2003-04-29 00:21:00
|
Björn |
q: Tror du verkligen det här är ett effektivt sätt att föra debatt på?
|
|
Inlägg #11: Postat: 2003-04-29 00:24:00
|
q |
Vojne vojne: Jag fick intrycket av att du hade suttit och övat någonstans.
|
|
Inlägg #12: Postat: 2003-04-29 00:25:00
|
q |
Vojne vojne: Om du nu inte tar mig på allvar, varför ödslar du då en massa tid på att förolämpa mig? Uppenbarligen har du ingenting mer givande att göra.
|
|
Inlägg #13: Postat: 2003-04-29 00:25:00
|
VV |
q vet inte vad debatt är ens en gång. Han är bara medveten om sin egen person och sina egna åsikter. Inte någonstans har jag sett honom ta till sig någonting som någon annan säger. Han bara tjatar på i sitt vanliga självömkande spår.q,hur sjutton kan du säga att kvinnor gnäller när du låter som en femåring i sandlådan?
|
|
Inlägg #14: Postat: 2003-04-29 00:27:00
|
q |
Björn: Vad menar du? Vad tycker du att jag ska försöka uppnå istället?
|
|
Inlägg #15: Postat: 2003-04-29 00:32:00
|
q |
Vojne vojne: Oj oj oj, du är visst någon som har tagit det personligt. Jag förstår fortfarande inte varför du ödslar denna tid på mig om jag nu bara är en "femåring i sandlådan som sitter och gafflar"? Varför bryr du dig? Tycker du att någonting jag säger inte är sant?
|
|
Inlägg #16: Postat: 2003-04-29 00:37:00
|
Björn |
q: Kanske ifrågasätta vad du identifierar som logiska brister i hennes resonemang, samt beskriva varför dina teorier stämmer bättre. Utmåla sina meningsmotståndare som "manshatare" o dyl bevisar bara att man inte har argumenten. Själv håller jag inte alltid med om vad JA skriver, men tillmälen håller jag mig ifrån då de inte övertygar någon förutom de redan frälsta.
|
|
Inlägg #17: Postat: 2003-04-29 00:38:00
|
vv |
ehh,jag tycker att allt du säger är rena rappakaljan. Och det är jag inte ensam om här,det måste du också ha märkt.Varför jag bryr mig? För att jag tycker att dina påhopp på JA börjar likna rena trakasserier. Alla hennes artiklar är fulla av elak kommentarer från dig,där du dessutom sitter och hittar på saker som hon aldrig sagt. Läs inte hennes texter om det gör dig så arg. Och om du nu måste läsa och kommentera så kan du väl göra det med respekt?
|
|
Inlägg #18: Postat: 2003-04-29 00:38:00
|
vv |
Josefine svarar på alla inlägg,även de riktigt elaka och försöker debattera men du är bara elak och förolämpar henne bara för att hon tycker annorlunda än dig. Det är både onödigt och trist. Sen när någon svarar dig på samma sätt som du bemöter andra blir du jättestött....
|
|
Inlägg #19: Postat: 2003-04-29 00:42:00
|
Björn |
För övrigt befinner jag mig nog på kollisionskurs med både JA och q vad beträffar kvinnors sexuella makt. Det finns 50 kvinnor och 50 män. Orsaken till att det uppfattas som att kvinnor har lättare att få ragg på krogen är att såväl män som kvinnor bara betraktar de ytligt vackra kvinnorna, men alla män. De kvinnor med mindre fördelaktigt utseende glöms bort, och får därför inte ens vara med i statistiken. Därav JA:s och q:s slutsats.
|
|
Inlägg #20: Postat: 2003-04-29 00:53:00
|
q |
Svar 19: Du har en poäng.
|
|