Eurovision -08:Hur kan mitt Irland välja sån skit?
"Håll utkik efter detta bidrag, det kommer att förstöra Eurovision Song Contests rykte genom att hamna högt i finalen."
Tårar av förtvivlan
Det skrivs om Miljön, vår inre yttre,som hör ihop.Vi dumpar avfall och skit i havet.och tror att det som inte syns,inte finns mer..
Dags att införa en internationell mansdag?
"Jag har sagt det förut och oavsett hur mycket skit somliga av våra svenska halvkokta feminister vill kasta på mig, tänker jag säga det igen - Sverige är ett jävla kvinnoland!"
Elitlistan bara ett experiment?
Att folk snackar skit under filosofisk täckmantel är inget nytt. Men den där Elitlistan låter bara för tragisk. Särskilt då folket på listan är de som hånas mest av alla. Av Alexander Bard själv.
Släng inte skit på vår demokrati!
Spola inte ut barnet med badvattnet. Tag ansvar för åsiker genom engagemang.
Det är fight på Sourze!!!
Alla är galna på det här stället. Kanske skulle man ta bort alla här och bespara samhället all skit som publiceras på sidan.
