Dominika Peczynski vet ingenting om depressioner
"Är man deprimerad ligger man med neddragna gardiner, vägrar gå upp, vägrar att kommunicera. Det vill säga, det handlar om att leva i den mörkaste av skit. Inte springa och skriva debattartiklar i Aftonbladet."
Skit blandat med pärlor på Sourze!
"Ja, inte för inte kan det vara roligt att titta in i blek blondins tankar om sina skönhetsoperationer för att i nästa stund läsa riktigt medryckande artiklar från de som retar upp feminister, men..."
Tårar av förtvivlan
Det skrivs om Miljön, vår inre yttre,som hör ihop.Vi dumpar avfall och skit i havet.och tror att det som inte syns,inte finns mer..
Dags att införa en internationell mansdag?
"Jag har sagt det förut och oavsett hur mycket skit somliga av våra svenska halvkokta feminister vill kasta på mig, tänker jag säga det igen - Sverige är ett jävla kvinnoland!"
Släng inte skit på vår demokrati!
Spola inte ut barnet med badvattnet. Tag ansvar för åsiker genom engagemang.
Vi måste samarbeta mot våldtäkter
Våldtäktsdebatten har kört fast. Vi ödslar alldeles för mycket energi på att kasta skit på det andra könet. Det leder ingen vart.
Svensk sportjournalistik är skit
Ett par torra matchreferat, ett försök till roligheter från Mats Olsson eller Torbjörn Petterson och lite skvaller, ska vi sportläsare behöva nöja oss med det?
