Vilken drömlottning!

Showing page 2 of 5: 1  2  3  4  5
Inlägg #21: Postat: 2001-12-04 16:38:00
Juanita
Från 34, det stämmer men det kommer att ändras i sommar. BOOOOOOOOM!
Inlägg #22: Postat: 2001-12-04 17:12:00
Johan
Hur du än vrider och vänder på det, så kan du inte komma ifrån att Sverige var helt suveräna VM 94. "Sverige slog inte ett enda lag av kvalitet i det VM slutspelat, inte i gruppen och inte i slutspel, Basta. Hade tur hela vägen, VIVA ARGNETINA!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! ". Rumänien och Bulgarien kanske inte är traditionellt stora fotbollsländer, 1994 däremot var de minst lika bra som Italien, Tyskland och Spanien. Och visst har ett bra lag lite tur ibland.
Inlägg #23: Postat: 2001-12-04 17:17:00
Juanita
Tror du att Brolin hade splittat på Argentinas försvar? Jag tro det inte, inte en chans. Att SVerige fick 1-1 mot Brasilien var konstigt men att de efter det bara mötte dynga tills de sprang in i en vägg är inget att hysh hysha om. Argentina lekte med Rumänien och förlorade, vilken osis vi hade i dne matchen. OSIS! Men nu är vi ute efter guldet och jag lovar dig att vi kommer vinna det, bara Frankrike kan stoppa oss. Zidane skrämmer mig.
Inlägg #24: Postat: 2001-12-04 17:19:00
Alm
Tror iof att det är tvärt om: ett lag som har tur kallas bra därmed inte sagt att inte Sverige var FRUKTANSVÄRT bra.
Inlägg #25: Postat: 2001-12-04 17:23:00
Juanita
Vad mötte Sverige i åttondel? Iraq eller Kuwait? I kvarten så var det lite mer fly och i semi så var de HELT utspelade. Jag tycker inte att de hade något i en Semi att göra.... Inget, inget, inget, inget att göra i semi, vad fan gjorde Bulgarien där? Konstigt VM.... mycket märkligt. Visst var Sverige bra men de mötte bara ett bra lag under hela VM 94.
Inlägg #26: Postat: 2001-12-04 17:31:00
Johan
Måste laget heta Holland, England, Tyskland, Franrike eller Italien för att det ska värt att kallas ett bra lag? Rumänien och Bulgarien var kalasbra 94. Hagi och Stoichkov var två av världens absolut bästa spelare. Jag är säker på att vi även 2002 kommer få se minst 3-4 rejäla överraskningar bland kvartsfinallagen. Btw, det var Saudiarabien i åttondelen 94.
Inlägg #27: Postat: 2001-12-04 17:35:00
Juanita
Jag tror att Danmark och Polen kan smälla och att Portugal är en allvarlig utmanare till guldet, Holland är som TUR var helt borta. Argentina, Frankrike och Portugal gör upp om guldet tror jag. Sen så hoppas jag att Sverige tar vara på sina chanser mot england och kanske då kan de gå vidare, men en vinst där och en mot nigeria och saken är biff. Argentina tar hem nio poäng.
Inlägg #28: Postat: 2001-12-04 21:37:00
johanna
Jag tycker att det Johan skrev "Måste landet heta..........för att vara ett bra lag?" var bra.Bara för att England är England betyder det inte att Sverige inte kan slå dem.Om ett litet land har bra timing och slipper skador är det i samma klass som ett stort land.Och fotboll är ju en sport och i sporter är det helt enkelt så att de som får flest poäng och vinner ÄR och SKA betraktas som bäst. Alltså var Bulgarien och Sverige bättre än Argentina 94.
Inlägg #29: Postat: 2001-12-04 21:57:00
Juanita
England är inte bra, de är Beckham men jag tror att Sverige kan slå de och jag tror att Sverige är det laget som kommer att komma två i gruppen men det efter Argentina.
Inlägg #30: Postat: 2001-12-04 21:58:00
Juanita
Forget that baby, Argentina är bättre än Sverige och har alltid varit det.
Inlägg #31: Postat: 2001-12-05 01:09:00
Mikael Svensson
Juanita; det ska bli roligt att se jättefavoriten Argentina försvinna i kvartsfinalen till sommaren. Och Sverige piskade ut Bulgarien på ett klart sätt i 3:e-matchen. Italien hade enbart fjantig tur som vann semin. Hade vi mött Italien eller Bulgarien hade vi spelat final. Argentina har ett par bra lirare nu...men jag anar att det blir samma defensiva och busiga lag som vi sett dom under -90-talet ??
Inlägg #32: Postat: 2001-12-05 10:49:00
Michael Korell
Brolin snurrade lätt upp Brassarnas försvar och han skulle lätt gjort detsamma med Argentinas defensiv om han fick chansen, kanske till och med fortfarande... vad fan, vill Gazza till VM borde Brollan också satsa lite...
Inlägg #33: Postat: 2001-12-05 12:36:00
johanna
Juanita;du överskattar ditt älskade Argentina så FRUKTANSVÄRT mycket.Alldeles för mycket.Jag tror Arg åker ut mot Uruguay redan i åttondelen.Eller mot Frankrike om Arg blir 2:a i gruppen.Och vad säger att de alls kommer vidare?Nig,Sve och England KAN faktiskt slå dem.Allihopa.
Inlägg #34: Postat: 2001-12-05 13:19:00
Andreas Alm
Fan kan hammarby vinna allsvenskan före djurgården så kan sverige möte danmark i vm-final låter ju mer realistiskt.
Inlägg #35: Postat: 2001-12-05 14:31:00
Juanita
MK. Argentina kommer inte floppa, om något lag slår ut Arg så måste de ha tur och samtidigt spela på topp. Det är sällan några som tar match om 3:dje pris på allvar, kolla bara Holland 98.
Inlägg #36: Postat: 2001-12-05 14:33:00
Juanita
Den ovan var till Mikael Svensson.

MK. Brolin snurrade inte upp någon i den matchen, inte vad jag minns.
Inlägg #37: Postat: 2001-12-05 14:35:00
Juanita
Johanna.

Argentina kommer etta i gruppen, jag lovar dig det och om de mot alla odds skulle hamna tvåa så kommer fransoserna se till så att de gör detsamma. Sve kommer inte ha en chans, i Argentina tippar man redan nu Sve sist i gruppen, men jag hoppas att de kommer två såklart. Vem vill se Eng i slutspel?
Inlägg #38: Postat: 2001-12-05 14:36:00
Juanita
Alm... vi får hoppa att de inte gör det. men Danmark och Polen tro jag kan skrälla.
Inlägg #39: Postat: 2001-12-05 14:36:00
johanna
Men det är inte rättvist att jämföra Sverige med Hammarby.Sverige hör ju till de bra fotbollsnationerna. Hammarby tillhör inte de bättre klubbarna i Sverige traditionellt.Det ska bli roligt att se hur det går för Hammarby ute i Europa!Inte bra...Jag är så TRÖTT på allt tjat om Hammarby i riks-TV.Bara för att de är ett stockholmslag ungefär så ska de vara med på både idrottsgalor och i barnprogram och hyllas av hela svenska folket....nä,låt mig slippa!
Inlägg #40: Postat: 2001-12-05 14:55:00
johanna
Juanita: Vad vet man om Sve i Arg?Inte speciellt mycket.Men ärligt talat vet jag faktiskt inte vad du syftar på.Argentiska folket eller dess medier som kanske har aningen lite mer bildning?Ingen av dem har någon vidare koll.Däremot har Sve bättre koll på Arg.Vi vet att det kommer att bli tuffa matcher i gruppen, därför kommer vi också att vara mer laddade...
Showing page 2 of 5: 1  2  3  4  5
Laddar...