Vilken drömlottning!

Showing page 1 of 5: 1  2  3  4  5
Inlägg #1: Postat: 2001-12-02 22:30:00
Juanita
I stundens glädje skrev jag detta.Jag&min lillebror satte ihop våran dröm grupp och det var; Arg, Eng, Sve och U.S.A., men detta är ju lika bra vi klarar oss utan U.S.A. men att slå Eng och sen få köra över Sve kommer att bli en stor ära, jag fick ett glädjefnatt när jag såg Fransosen dra upp Sve och lite senare Eng. Ojojoj, vilket fotbolls VM som bara spelas för att Argentina ska vinna, men jag hoppas att Sve gör oss sällskap i slutspel. Sen är allt till Sve själva mer kan vi inte hjälpa er.
Inlägg #2: Postat: 2001-12-02 22:31:00
Juanita
Jag är så glad att jag inte kan få ihop ett vettigt svar..... VM GULD.... 160 dagar kvar...
Inlägg #3: Postat: 2001-12-02 23:20:00
Mikael Svensson
Nja, Argentina har blivit lite väl upphaussade på sista tiden. Det finns minst 5-6 lag till som har lika god chans. Fast det ska bli roligt att se ett spelande Argentina; istället för "sydamerikas norge", som vi sett dom så ofta tidigare :-
Inlägg #4: Postat: 2001-12-02 23:53:00
Juanita Zanetti
What? Kommer från en svensk? Titta på ditt eget landslag, de står ju för den riktigt fina fotbollen. Bläää, så säger du aldrig om de vitblårandig, dessa vackra pojkar som kommer slita sönder lag efter lag i VM... Bara Frankrike har en chans, Holland med men de tabbade sig i gruppspelet. Men minn detta, Sverige står knappast för gladfotboll.
Inlägg #5: Postat: 2001-12-03 00:09:00
Mikael Svensson
Nej, det gör inte Sverige. Fast -94, då jäklar, då gjordes det mål. Men VM90 och Argentinas gnetande och ruffande sitter fortfarande fast som dåligt minne av de randiga. Men jag tror nog det kommer raderas bort efter nästa sommar.
Inlägg #6: Postat: 2001-12-03 02:49:00
Lena V
Hahahahahah, det är inte lätt att vara ödmjuk, när man är bäst. Visst är det så du tänker Juanita? Jag har ditt mail, och skulle Argentina torska, kan du räkna med mailbombning från mig! ;
Inlägg #7: Postat: 2001-12-03 09:57:00
Juanita
Hahahahaha, det ska du göra Lena för nu är jag en kaxig Gaucho. Vm 90, Argentina var BÄST då med, vi är alltid bäst och nu ska vi ta hem guldet, vi ska visa vilka som är bäst och vackrast. VM 94 då ville jag att Argentina skulle få möta Sverige i kvarten och dra ned de blonda på jorden, de hade inget i en semi att göra det var bara det att Argentina ble sönder kontrat av Rumänien. Där hade ni tur.
Inlägg #8: Postat: 2001-12-03 09:59:00
Juanita
Lena, tänk på detta ni ligger ju plus mot oss, ni vann över Argentina 34 och det räknas ju. Hahahahahaha.
Inlägg #9: Postat: 2001-12-03 10:24:00
Michael Korell
Argentina har tidigare varit fotbollens Hollywood-elit. Kan inte ens räkna ihop hur många ggr genom åren man retat upp sig på allt filmande och maskande när de haft uddamålsledning i halvtid... och inte förtjänade de att vinna mot England förra VM... Beckhams hämndbegär var orsaken. England hade vunnit den matchen om de haft fullt manskap tiden ut.
Inlägg #10: Postat: 2001-12-03 12:06:00
Juanita
MK, kan du snälla vara tyst, vi krossade England och vann rättvist och vi kommer att vinna över Enngland igen, basta. Frågan är om Sve går vidare, inte för att jag tror det men jag skulle tycka att det var så gudomligt härligt om Sve gick vidare med Arg och Eng fick sig en tänkare. Hur bra är eran fotboll, Svennis?
Inlägg #11: Postat: 2001-12-03 13:54:00
Mikael Svensson
Vi ser att Juanita lider brist på all form av objektivitet ;- Bäst i vm90? Argentina var hatat av hela världen; för den ruffiga och destruktiva fotboll de spelade. Nu minns jag inte vad den långhåriga backen hette...han som hade till uppgift att bryta ben. Men det var en typisk argentinsk lirare.. haha. Och Sverige var värda att gå till final -94. Hade vi fått möte Italien eller Bulgarien i semi; hade vi gått till final.
Inlägg #12: Postat: 2001-12-03 15:36:00
Juanita
Ok jag håller med dig, VM 90 kunde man bara älska Argentina om man hade Argentinskt blod i sina ådror och det har jag. Att Caniggia sänkte lag efter lag hatades av alla och det minns jag mycket väl, alla i Sverige hejade på Brasilien och när Argentina slog ut de så var alla skitsura på mig. Sen fick de sista skrattet, Argentina torksade mot Västtyskland och det var fusk rakt igenom hela matchen. Nu är vi med för att vinna.
Inlägg #13: Postat: 2001-12-03 15:43:00
Juanita
94 hade inte Sverige gått till final mot Italien, inte en chans. För att nå final så måste man vara bra och även om Sverige gick till semi så var det bara på flyt inte för att de var bra. Vad slog de i åttondel? Irak, sen Rumänien och sist så fick de råstryk mot Brasilien....
Inlägg #14: Postat: 2001-12-03 15:56:00
Mikael Svensson
Fusk i finalen -90? Det var skönt att tyskarna vann, även om jag då i min ungdoms ofärstånd hejade på argentina, maradona var ju med. Men i efterhand så kan jag objektivt konstatera att det enda argentina sökte i varje match var 0-0 för att sedan ta straffarna :- Och visst hade Sverige slagit Italien -94. och det var saudi i åttondelen. Är stor favorit av Italien, men de om några är sällan spelmässigt värda sina avancemang.
Inlägg #15: Postat: 2001-12-03 15:59:00
Mikael Svensson
Fusk i finalen -90? Det var skönt att tyskarna vann, även om jag då i min ungdoms ofärstånd hejade på argentina, maradona var ju med. Men i efterhand så kan jag objektivt konstatera att det enda argentina sökte i varje match var 0-0 för att sedan ta straffarna :- Och visst hade Sverige slagit Italien -94. och det var saudi i åttondelen. Är stor favorit av Italien, men de om några är sällan spelmässigt värda sina avancemang.
Inlägg #16: Postat: 2001-12-03 16:39:00
Juanita
Sverige slog inte ett enda lag av kvalitet i det VM slutspelat, inte i gruppen och inte i slutspel, Basta. Hade tur hela vägen, VIVA ARGNETINA!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Inlägg #17: Postat: 2001-12-03 16:40:00
Juanita
VIVA ARGENTINA!! Sorry.
Inlägg #18: Postat: 2001-12-04 08:34:00
Michael Korell
Att 1994 slå både Bulgarien och Rumänien som båda var formstarka och hade flera stjärnor i sina lag tycker nog jag är ganska meriterande... Att sen anfallstokiga så länge de ligger under eller det står lika lag från Sydamerika passar Sverige illa är en annan sak...
Inlägg #19: Postat: 2001-12-04 10:49:00
Juanita
Ni hade aldrig klarat Argentina i kvarten. Basta.
Inlägg #20: Postat: 2001-12-04 16:33:00
Andreas Alm
Om ett jätteland som Argentina inte slår Sverige är det ju som om Sverige inte skulle slå Luxenburg... Men Sverige har ju plusstatistik på Argentina. Muuuaahhhaaaaaahaaaaa.
Showing page 1 of 5: 1  2  3  4  5
Laddar...