Allah vill bli större - i Istanbul! Del 1

Den här tråden diskuterar artikeln Allah vill bli större - i Istanbul! Del 1.
Showing page 1 of 2: 1  2
Inlägg #1: Postat: 2013-01-04 02:22:00
Lennart Asp
Även i Ungern är kulturen under attack! Så kan det bli om SD får makten i Sverige ...

Länk: aftonbladet.se
Inlägg #2: Postat: 2013-01-04 08:15:00
X-man
1/LA du äger fortfarande fascistiska värderingar som vanligt och ger dig på folkets hopp.
Inlägg #3: Postat: 2013-01-04 08:29:00
X-man
Röda Korset varnar för folkligt uppror i Europa och så har vi svenskar som stöttar Islam och just muslimerna kan vara den gruppering som gör uppror i Sverige! Länk: svd.se
Inlägg #4: Postat: 2013-01-04 09:32:00
X-man
Den som inte inser faran med Islam i Sverige eller annorstädes om de åtminstone kunde ligga lågt och inte uppmuntra islamisterna, det räcker med Reinfeldt och moderaterna som inte har bättre vett. Länk: expressen.se
Inlägg #5: Postat: 2013-01-04 12:37:00
Lennart Asp
#2: X-man, jag tror inte jag är ensam om att irritera mig över hur lättvindligt du använder begrepp som ras och nu grundlöst beskyller folk för fascism!
Men du menar kanske att man är fascist om man kritiserar SD? I så fall finns det många fascister i Sverige!

"Hur kan man påstå saker och ting om en medmänniska utan att komma med sakligt grundande argument som bevisar vad de påstår, görs inte detta så är man en idiot!"
"Det har gått för långt", X-man, anonymt inlägg #191

Ta tillbaka att jag "äger fortfarande fascistiska värderingar" och be om ursäkt!

Annars måste jag nog enligt din egen logik i #191, kalla dig för "Idiot" ...
Inlägg #6: Postat: 2013-01-04 12:41:00
Lennart Asp
#3, #4: Har du läst min artikel?
Inlägg #7: Postat: 2013-01-04 13:46:00
X-man
Lennart Asp du gör grundlösa påståenden och försöker svära dig fri med grundlös personförföljelse, gör man så, är man fascist som avskyr lag och ordning. Du anser väl att vårt samhälle är tjusigt? Tänk på det hädanefter vad är det för fel på samhället och vilka bär skulden, den saken är klar inte är det alla svenskar och invandrare som har tagit Sd parti och detta är just den sortens folk som har ledsnat på landets subkultur, där polisen är på väg att ge upp, de hinner inte med alla brott som begås. Om du blundar för kända fakta och tycker det är hemskt att någon skulle vara rasist då har du sannerligen en skruv lös! Man ska angripa landets problem och då vänder man sig mot 7 klöverns politiker, att anklaga dem är relevant, som har skapat vårt ruttna samhälle och personer som du som trivs i dyngan!
Inlägg #8: Postat: 2013-01-04 15:11:00
Lennart Asp
Inlägg #9: Postat: 2013-01-04 15:13:00
Lennart Asp
Hittar du något som passar in på mig? Om inte ta tillbaka din anklagelse att jag har "fascistiska värderingar" och be om ursäkt! ...
Inlägg #10: Postat: 2013-01-04 15:58:00
X-man
Jag förstod att du gick in och läste om Mussolinos fascism, men det finns en nyfascism som påvisar att lagar och regler ska inte efterlevas och det finns politiker som anammat just nyfascism, som uppstod i globaliseringsivern då man förstod, när människor ifrån när och fjärran skulle aldrig varken vilja eller förstå Svea Rikes lagar och därför har man luckrat upp lagarna och förmildrat straffpåföljder m.m. som skulle kunna verka rasistisk av invandrarna och så har denna nyfascism även smittat av sig på PK nissarna svenskar som känner sig trygga och rättvisa med att beskylla meningsmotståndare för rasister. Har du varit inne på tanken att be dem om ursäkt som du kallat rasist, jag tänkte väl det, att du aldrig skulle så göra och varför skulle jag då be dig om ursäkt?
Tycker du att det ser snyggt ut, att våra folkvalda uppmanar till glåpord mot sina egna landsmän, vems är felet, mitt, ditt eller politikernas?
Inlägg #11: Postat: 2013-01-04 16:36:00
X-man
Lennart Asp du har mycket att bevisa som sant av de lögner du sprider som du vill att folk ska tro på, annars så kan jag kalla dig för idiot, som svar på tal med lika villkor, om att vara idiot.
Inlägg #12: Postat: 2013-01-04 17:11:00
Lennart Asp
#10, #11: Idiot!

"Hur kan man påstå saker och ting om en medmänniska utan att komma med sakligt grundande argument som bevisar vad de påstår, görs inte detta så är man en idiot!"
"Det har gått för långt", X-man, anonymt inlägg #191
Inlägg #13: Postat: 2013-01-04 19:45:00
X-man
Lennart Asp du, kom med lite historia vad det är som gjort dig såsom du är, att misstänkliggöra t.ex mig för vad egentligen? Som är överensstämmande med verkligheten, du vet inte ett skit om mig, du bara spånar dig fram som någon slags åsiktspolis som förresten flera gör här. Du ska inte kasta sten i glashus som du sysslar med, du är inte rätt person att komma med beskyllningar som är vidlyftiga och så enkelriktiga som någon organisation har lärt dig, i ett visst syfte. Det luktar EXPO lång väg.
Inlägg #14: Postat: 2013-01-04 20:43:00
Lennart Asp
#13: X-man, nu får du bestämma dig! Är jag fascist eller EXPO-ist? :
Inlägg #15: Postat: 2013-01-04 20:44:00
Lennart Asp
P.S. Inga kommentarer till min artikel?
Inlägg #16: Postat: 2013-01-04 20:49:00
Jocke utsourzad
Får se om jag orkar i morgon. Turkiet var mitt första icke europeiska land, och som gjorde stort intryck. Har idag sett på TV om när osmanerna tog Istanbul... så visst. Men även annat pockar på intresse.
Olympiaden i Sthlm 1912 snart?
Inlägg #17: Postat: 2013-01-04 20:53:00
Lennart Asp
#15 var riktat till X-man. Men givetvis är du Jocke och andra mer seriösare debattörer än X-man välkomna att kommentera!
Inlägg #18: Postat: 2013-01-04 21:03:00
X-man
LA Jag förstår att ingen vill läsa din artikel du har gjort så dålig reklam för den! Du får bestämma dig snart, berätta vem du är, så får jag bedöma dig därefter, hittills är du en typisk åsiktsfascist som lyder blint att kalla alla för rasister som ifrågasätter regimens politik och detta vill jag ha svar på varför jag skulle vara rasist? Men det kan du inte ge ett korrekt svar på för du vet inte!
Slå upp i en utländsk uppslagsbok vad ordet rasist har för innebörd, vilket jag har gjort och deras beskrivning stämmer inte överens med den svenska bedömningen. Jag vet att de flesta rasistern finns i invandrarleden som invandrare jag känner har berättat för mig, angrip dessa invandrare och anklaga dem för att vara rasister. men blanda inte in mig i det, för jag har aldrig anklagat någon för att vara rasist för jag har aldrig träffat på någon.
Inlägg #19: Postat: 2013-01-05 02:46:00
Lennart Asp
#18: En etta i betyg bara! Vad var det i artikeln du inte tyckte om? :
Inlägg #20: Postat: 2013-01-05 12:40:00
Lennart Asp
Men du kanske inte ens har läst min artikel, X-man?
Showing page 1 of 2: 1  2
Laddar...