Valt inlägg:
Jag förstod att du gick in och läste om Mussolinos fascism, men det finns en nyfascism som påvisar att lagar och regler ska inte efterlevas och det finns politiker som anammat just nyfascism, som uppstod i globaliseringsivern då man förstod, när människor ifrån när och fjärran skulle aldrig varken vilja eller förstå Svea Rikes lagar och därför har man luckrat upp lagarna och förmildrat straffpåföljder m.m. som skulle kunna verka rasistisk av invandrarna och så har denna nyfascism även smittat av sig på PK nissarna svenskar som känner sig trygga och rättvisa med att beskylla meningsmotståndare för rasister. Har du varit inne på tanken att be dem om ursäkt som du kallat rasist, jag tänkte väl det, att du aldrig skulle så göra och varför skulle jag då be dig om ursäkt?
Tycker du att det ser snyggt ut, att våra folkvalda uppmanar till glåpord mot sina egna landsmän, vems är felet, mitt, ditt eller politikernas?
Ett meddelande kommer att skickas till ansvarig som besultar om inlägget skall tas bort, av vilken anledning vill du rapportera det här inlägget?