| Inlägg #41: Postat: 2012-01-04 13:25:00 | |
|
Leif Erlingsson |
Länk: sourze.se Jocke - sourzial 2012-01-04 13:09, . . . inte mig emot om du låter bli att kommentera mina kommentarer, men jag kommer säkert fler gånger att göra analyser utifrån dina. En kommentar ang. din senaste är att du inte förstått att det var inne att vara för Hitler på den tid det begav sig, på samma sätt som det är inne att vara för Obama i dag, och att den som kritiserade Hitler var ute på den tid det begav sig. På den tiden var man inte ond för att man var nazist, det är något som har kommit senare som en del av hela paketet hjärntvätt. Jag menar alltså inget illa med att du är för Obama, bara att du är del i samma hjärntvätt som man var på den tiden. Jag menar till och med att vi måste sluta demonisera nazismen för om vi inte gör det så demoniserar vi oss själva för vi är snart i samma sits - Sverige är ju en del av den nya nazismens krig, med bombvänsterns välsignelse!Eller, med andra ord, vi måste lära oss älska och förlåta oss själva, och därmed varandra.
|
| Inlägg #42: Postat: 2012-01-04 18:54:00 | |
|
Leif Erlingsson |
PS: Jag har f.ö. skrivit tidigare här på Sourze.se om hur den dolda nazismen styr oss Länk: sourze.se , Länk: sourze.se , så det är inte rimligt att tro att jag använder begreppet annat än som en faktiskt beskrivning av vad som pågår runtomkring oss. Nazismen var ju ett förenande av storföretagarintressen med politisk makt utanför medborgarnas kontroll, det vi i dag lever under. Visst, i obetydliga frågor tillåts vi påverka, men inte i viktiga frågor. Jag använder alltså inte begreppet retoriskt utan de-facto som det är. Bortom all hjärntvätt, propaganda och hathets.
|
| Inlägg #43: Postat: 2012-01-05 12:19:00 | |
|
Leif Erlingsson |
Marc S. Killam-veteran U.S. Navy and U.S. Army till President Barack 2012-01-03:The So-called patriot act, the military commissions act, and the homeland security act, are nothing short of American mirror images of the Nazi enabling acts. This new bill Sir is no less treasonous, it is pure unadulterated 100 grade a unconstitutional, and illegal legislation.Själv kontemplerade jag i går att "ENDGAME" ger liknande vibbar som "Die Endlösung", Nazitysklands slutlösning. "ENDGAME" är förstås som jag redan nämnt Länk: sourze.se den nordamerikanska Gulagmotsvarigheten:Det finns en timeline, vilket man har vetat iallafall i snart ett årtionde, som t.ex. exemplifieras av namnet på detta officiella dokument, som jag har haft i mina arkiv sedan augusti 2007:U.S. Department of Homeland SecurityBureau of Immigration and Customs EnforcementENDGAMEOffice of Detention andRemoval Strategic Plan,2003 - 2012Detention and Removal Strategyfor a Secure HomelandEn av mina kontakter sände "en liten förhandstitt på året" där han menar att Nordamerikas Gulag kommer att avvecklas innan de ens tagits i bruk. Det tror jag också, folk vaknar! För de som ej känner till dessa färdiga läger, de kallas FEMA-Camps och har stått färdiga en stor del av det senaste årtiondet. Också speciella tåg för transport av människor dit står och väntar, man tycks i stort sett ha tittat i en gammal receptbok från mitten av 1900-talet.För den som känner sig förvirrad av detta, det är så enkelt: Lär dig läsa symboler, allt sker i det öppna men det beskrivs inte rationellt logiskt av etablissemangsmedia utan man måste själv se det från helt öppna symboler, såsom den röda skölden familjen med det baneret samt kommunisternas baner, etc. Bilderberggruppens zionist-frimurarmaffia som intimt hänger samman med denna familj snubblar dock på mållinjen och även deras projekt Israel imploderar när ingen orkar höra på gnället. Även attack och erövringsalliansen NATO lär upplösas. Och den röda sköldens kontroll över vetenskap upplöses. Vi får distribuerad fri energi och lokal mat- och annan produktion. Klimatbluffen avslöjas. De flesta klimatforskare har inte alls trott på CO2 myten, men inte vågat prata om det för att inte förlora anslag. Jag vet genom en forskare som var med på en av de senaste klimatkonferenserna. Han vill själv inte diskutera ämnet offentligt då det är politik, inte vetenskap, och karriärsjälvmord. Därför får han förbli anonym.Ska Sverige ingå i ett kvarvarande marxistisk röda skölds-protektorat innanför en elektronisk järnridå? Ja det, käre läsare, är väl upp till dig, och dig, och dig, och vad vi gör tillsammans!
|
| Inlägg #44: Postat: 2012-01-05 13:41:00 | |
|
Jan Olsson |
Erlingsson,Har Du pratat mes Säpo om det?
|
| Inlägg #45: Postat: 2012-01-05 14:21:00 | |
|
Leif Erlingsson |
Skräpo jobbar åt dem...
|
| Inlägg #46: Postat: 2012-01-05 14:52:00 | |
|
Jan Olsson |
Jaså,ja då går ju inte de!
|
| Inlägg #47: Postat: 2012-01-07 12:15:00 | |
|
Leif Erlingsson |
I dessa orostider lämnar jag aldrig ut mina kontakters namn utan att jag har deras tillåtelse. Därför nämnde jag inte Jan Rosbäcks namn när jag berättade lite ur hans "Prognos 2012" i inlägget om Obamas Gulager etc Länk: sourze.se 2012-01-05 12:19.Nu har jag kollat med Jan Rosbäck och kan nämna att jag friskt parafraserat ur hans "Prognos 2012" som han på fråga berättar är hans egna ord men lånade bilder, så jag kan tyvärr inte lägga ut den. Men äras den som äras bör, ordet "Gulag" i samband med FEMA-Camps och "ett kvarvarande marxistiskt röda skölds-protektorat" och några till formuleringar och tankar lånade jag från Jan Rosbäck i detta inlägg, även vad gäller fri energi, kontroll över vetenskap och lokal matproduktion. Jan Rosbäck har länge förstått detta med hur vår vetenskap är kapad av zionist-frimurarmaffian under den röda sköldens med kompanjoners stövel, se vidare Bilderberggruppen o.s.v..Om någon vill ha kopia av prognosen så mejla mig, min epost finns på min profil.
|
| Inlägg #48: Postat: 2012-01-07 15:10:00 | |
|
Leif Erlingsson |
Det är bra att korrekturläsa innan man trycker, påpekade nyss 15:03 Jan Olsson i annan tråd. Jag missade själv ett "Obama" efter "President Barack" i första raden av Länk: sourze.se inlägg #43 2012-01-05 12:19. Rätt ska vara rätt.
|
| Inlägg #49: Postat: 2012-01-07 15:32:00 | |
|
Jan Olsson |
Ja,Du Leif,Du har det inte lätt,kanske bliva Korr.läsare på heltid? - Fast då hinner Du ju inte med Dina andra åtaganden förstås! - kanske lika bra det,låta de andra "gubbarna" sköta det! - Palme är ju ändå död,kan inte uppväckas,på vilken dag det nu skulle ha blivit! -
|
Sourze [loggan] © Nättidningen Sourze, ett registrerat massmedium hos Radio- och
TV-verket. Sourze är också ett registrerat varumärke.
Databasens namn är Sourze. Ansvarig utgivare är Carl Olof Schlyter.