Valt inlägg:
I dessa orostider lämnar jag aldrig ut mina kontakters namn utan att jag har deras tillåtelse. Därför nämnde jag inte Jan Rosbäcks namn när jag berättade lite ur hans "Prognos 2012" i inlägget om Obamas Gulager etc http://www.sourze.se/forum/thread/10771813/page5#post10772507 2012-01-05 12:19.Nu har jag kollat med Jan Rosbäck och kan nämna att jag friskt parafraserat ur hans "Prognos 2012" som han på fråga berättar är hans egna ord men lånade bilder, så jag kan tyvärr inte lägga ut den. Men äras den som äras bör, ordet "Gulag" i samband med FEMA-Camps och "ett kvarvarande marxistiskt röda skölds-protektorat" och några till formuleringar och tankar lånade jag från Jan Rosbäck i detta inlägg, även vad gäller fri energi, kontroll över vetenskap och lokal matproduktion. Jan Rosbäck har länge förstått detta med hur vår vetenskap är kapad av zionist-frimurarmaffian under den röda sköldens med kompanjoners stövel, se vidare Bilderberggruppen o.s.v..Om någon vill ha kopia av prognosen så mejla mig, min epost finns på min profil.
Ett meddelande kommer att skickas till ansvarig som besultar om inlägget skall tas bort, av vilken anledning vill du rapportera det här inlägget?