Valt inlägg:
http://www.sourze.se/forum/thread/10771813/page4#post10772449 Jocke - sourzial 2012-01-04 13:09, . . . inte mig emot om du låter bli att kommentera mina kommentarer, men jag kommer säkert fler gånger att göra analyser utifrån dina. En kommentar ang. din senaste är att du inte förstått att det var inne att vara för Hitler på den tid det begav sig, på samma sätt som det är inne att vara för Obama i dag, och att den som kritiserade Hitler var ute på den tid det begav sig. På den tiden var man inte ond för att man var nazist, det är något som har kommit senare som en del av hela paketet hjärntvätt. Jag menar alltså inget illa med att du är för Obama, bara att du är del i samma hjärntvätt som man var på den tiden. Jag menar till och med att vi måste sluta demonisera nazismen för om vi inte gör det så demoniserar vi oss själva för vi är snart i samma sits - Sverige är ju en del av den nya nazismens krig, med bombvänsterns välsignelse!Eller, med andra ord, vi måste lära oss älska och förlåta oss själva, och därmed varandra.
Ett meddelande kommer att skickas till ansvarig som besultar om inlägget skall tas bort, av vilken anledning vill du rapportera det här inlägget?