Därför tröttnade jag på Sourze

Den här tråden diskuterar artikeln Därför tröttnade jag på Sourze.
Showing page 6 of 12: 1  2  3  4  5  6  7  8  9  10  11  12
Inlägg #101: Postat: 2011-05-10 15:13:00
Patrik
#99: Du läste fel, eller spelar dum.
#100: Du antyder att krig pågår internt i USA? Vad annat att vänta än ännu mer ogrundade antaganden. Nästa svar blir väl något om Judemaffian -eller det lite mer PK "sionistmaffian"?
Inlägg #102: Postat: 2011-05-10 15:27:00
Aguirre
Patrik..."Det säger sig själv att man inte tillfogar sig själv betydande skador i onödan." ??? hur skall man tolka dig då ? Du tror inte att vissa intressen i USA skulle kunna skada vanligt folk i USA ?...för då skadar man "sig själv" ...Riksdaghusbranden i Berlin var då alltså ett fall där Tyskland skadade sig själv helt i onödan ? Konstigt...blir det.
Inlägg #103: Postat: 2011-05-10 15:32:00
Patrik
Det blir bara konstigt om man inte klarar att väga storleken av skadan mot nyttan. I fallet Hitler så var ju riksdagshuset inte ens av nytta efter ett diktatoriskt övertag. Den var ju bara onödig. Skulle WTC på något sätt representera något negativt eller åtminstone värdelöst för de inom USA du hävdar har konspirerat för att starta krig genom att förstöra WTC? Vilka är dessa?
Inlägg #104: Postat: 2011-05-10 15:36:00
Patrik
Det måste ju vara Bilderberggruppen eller vad de nu heter inser jag nu. Dessa blodtörstiga medelålders eller äldre tänkare har säkert tänkt ut det hela.. De smög antagligen omkring själva och apterade WTC för att inte hemligheten skulle läcka ut.
Inlägg #105: Postat: 2011-05-10 15:42:00
Aguirre
Jag hävdar inte något annat än att 9/11 skall utredas rent tekniskt, vilket väl också är på G vad jag förstår...var du får allt annat ifrån det är din huvudvärk...men speciellt konstruktivt är det inte Patrik.
Inlägg #106: Postat: 2011-05-10 15:43:00
Patrik
Sedan arrangerade de holografiska flygplan som flög in i WTC, och spädde på med någon misil in i Pentagon och fixade ögonvittnen som ljög om att ha sett flygplan. Därefter mördade de alla hantlangare för säkerhets skull, så att ingen skulle prata bredvid mun. De mördade också utvalda flygpassagerare för att bilden skulle bli komplett.
Inlägg #107: Postat: 2011-05-10 15:43:00
Michael Lundahl
9/11 har utretts och förklaringen hänger ihop. Att du sedan vägrar acceptera det på pin tjiv innebär inte att den per automatik måste tas om.
Inlägg #108: Postat: 2011-05-10 15:54:00
Leif Erlingsson
Patrik låtsas inte om eller är omedveten om all "onödig" information som lägligt gick upp i rök. Länk: sourze.se
Inlägg #109: Postat: 2011-05-10 15:54:00
Aguirre
Ja..Lundahl...vi skall väl inte börja med en ny 9/11 tråd det är vi nog bägge eniga om :-...men nu växer ju opinionen i USA för att det skall göras om ändå...och alla hus skall vara med...och det skall vara transparens...kanske onödigt jobb enligt många..men enl. mig så är det på tiden. Jag tror inte min eller din ringa ståndpunkt här är så viktig.
Inlägg #110: Postat: 2011-05-10 15:56:00
Leif Erlingsson
Länkade fel, det var inlägg #103 jag avsåg, Patrik Länk: sourze.se : "Det blir bara konstigt om man inte klarar att väga storleken av skadan mot nyttan. I fallet Hitler så var ju riksdagshuset inte ens av nytta efter ett diktatoriskt övertag. Den var ju bara onödig. Skulle WTC på något sätt representera något negativt eller åtminstone värdelöst för de inom USA du hävdar har konspirerat för att starta krig genom att förstöra WTC? Vilka är dessa?"
Inlägg #111: Postat: 2011-05-10 15:57:00
Aguirre
Leif..lämna Patrik...han vill bara göra en sionist-frimurar-ufo tråd av hela saken...fakta försvinner om man diskuterar allt i ett paket...och adderar även allt som kunde finnas :-
Inlägg #112: Postat: 2011-05-10 16:02:00
Patrik
Vad är trudisrörelsen om inte en sionist-frimurar-ufo tråd??
Inlägg #113: Postat: 2011-05-10 16:07:00
Aguirre
Precis Patrik...sånt vill du diskutera....tror du på trudisar patrik ?
Inlägg #114: Postat: 2011-05-10 16:09:00
Aguirre
Jag går ut i solen nu...så Patrik kan dåna in i mörkret själv med alla hårdfakta han har.
Inlägg #115: Postat: 2011-05-10 16:12:00
Patrik
Nu vill jag ha en sammanfattning av Agge vad han står för:

1. Vilka iscensatte dåden Sep 11 2001?

2. Vad var deras mål?

3. Hur gjorde de i detalj? Vilka dog, dödades, offrades. Vilken hårdvara användes och varifrån kom den, o.s.v.

Att hänvisa till att du inte vet, men är säker på att den officiella versionen är lögn duger inte.
Inlägg #116: Postat: 2011-05-10 16:47:00
Aguirre
jag är helt enig med Arkitekter och Ingenjörer för 9/11...och de politiker som också på dessa grunder vill ha en ny utredning. Jag spekulerar inte i vem,hur och varför ännu...men AQ,massa piloter och världens mest övervakade land och byggnader...två plan..tre hus ? Det finns ju anledning att ställa frågor utan att man har Charlie Sheens diet ? ..Tycker du det är läskigt Patrik...att dom frågar ? Beskriv vad det är som är så läskigt med det ? 1..Hur känner du ? 2...Varför känner du så ? 3... Vad hjälper dig mot de känslorna ?.. Nu vill jag ha klara svar..Patrik...inte bara.. -Jag är ute efter sanningen. :-
Inlägg #117: Postat: 2011-05-10 17:09:00
Patrik
Utred på ni. Jag ahr inte sett några konstigheter så jag väntar inte med spänning på bättre förståelse.
Inlägg #118: Postat: 2011-05-10 17:25:00
Dag Nilsson
Nu är det övertydligt - Patrik och Michael klarar inte av att hålla två motstridiga idéer i huvudet samtidigt. De lever helt under devisen - "Den som inte är med oss är emot oss!" Sådana människor får inte och kan inte ifrågasätta den sida de valt att stödja. Blotta tanken på kritiska frågor utlöser hos dem fruktan för ett förintande straff. --- Istället dras de till människor som gör just det man själva inte får. På detta sätt får de kontakt med delar av sitt förbjudna inre, samtidigt som de kan angripa och ta avstånd från det. --- Den som inser ovanstående inser även att det av psykologiska skäl är FULLSTÄNDIGT OMÖJLIGT att nå Patrik, Michael, CMO m.fl. med några som helst fakta som utmanar deras position. Om inte annat så måste åratal med debatterande, utan att någon på minsta vis ändrat uppfattning i skuldfrågan, vara övertygande.
Inlägg #119: Postat: 2011-05-10 17:33:00
Patrik
Jag har inget problem alls att hålla motstridiga ideer i huvudet. När jag väljer vilken beskrivning jag anser bäst reflekterar verkligheten så baserar jag det på många kriterier. Problemet med det du säger Dag är att ni inte har redovisat minsta fakta som stöder era teorier. Du kanske kan släppa pseudodebatten om hur dumma sådana som jag är och istället koncentrera dig på att ta fram fakta som stöder dina teorier?
Inlägg #120: Postat: 2011-05-10 17:37:00
Michael Lundahl
#118: Dag, hur många gånger kräver du egentligen att vi skall undersöka trudis-rörelsens påståenden? Vi har redan ju kollat på det ni säger. Att du sedan inte accepterar granskningen vi gjort utan likt vatten på en gås per automatik avfärdar alla former av kritik som riktas mot ert svammlande, det kan du ju inte lasta oss för.

Är du för tjurskallig för att acceptera att någon kritiserat er är det på ditt ansvar..
Showing page 6 of 12: 1  2  3  4  5  6  7  8  9  10  11  12
Laddar...