|
Inlägg #181: Postat: 2011-04-27 20:02:00
|
|
Leif Erlingsson |
Bizon #180, du kanske skulle be Sourze red. att förbjuda henne att förbinda ditt namn med det ämne hon envist vill associera dig med. Kanske de kan lägga in ett tekniskt filter för just henne som fånga alla explicita försök, och resten kan tas genom att andra debattörer rapporterar inläggen? Trots allt så är det kriminell verksamhet hon håller på med.
|
| |
|
Inlägg #182: Postat: 2011-04-27 20:07:00
|
|
Bizon |
Leif forts. Att bli kallad "politiskt universalgeni" är betydligt trevligare och mer med sanningen överensstämmande än att bli bestämd som pedofil. --- hennes senaste språkliga innovation beträffande mina kvaliteter "pedagogisk narcissistisk själ", och alltså något som enligt henne enbart skulle gynna mina egna sexuella preferenser, är ju närmast rörande ur den synpunkten att hon eftersom hon inte lyckats nosa upp något som jag sagt eller gjort som ens har en antydan åt den pedofili hon vill få det till, så försöker hon andra knep. --- Att hon sedan anser att jag är "riktigt dum på riktigt när han tror att bara han tjatar och tjatar så skulle jag lämna ut hans egna offentliga kommentarer här",,, suck - tja, vad ska man säga? Människan är ju helt omöjlig - men visst är det så att jag flera gånger bett henne lägga fram bevis för det hon anklagar mej för vilket jag inte tycker är orimligt - eller om hon nu är så övertygad om att jag har otillbörliga böjelser, att hon inte anmäler mej vilket hon ju så klart inte kan göra då hon ju då skulle få svara för det hon säger i förhör och eventuellt i domstol varvid hon kommer mista sina anklagelser då det då visar sej att dom är oriktiga eller rent av medvetet falska. Människan är tyvärr sjuk - och som sjuk bör hon söka vård för sin åkomma.
|
| |
|
Inlägg #183: Postat: 2011-04-27 20:09:00
|
|
Bizon |
inger olsson Citerar io//D ä r f ö r skickar jag vidare vad jag har funnit av hans besynnerliga uttalanden.//sc. bra inger i alla fall något konkret som jag efterfrågat länge :- kan det bidra till att du får dej en läxa så tack...
|
| |
|
Inlägg #184: Postat: 2011-04-27 20:16:00
|
|
Bizon |
Leif #181 - Ja det kan vara en lösning, men nu då hon säger sej "lämna vidare" det hon funnit, och det i sin tur borde leda till någon sorts åtgärd så kommer hon bli så illa tvungen att inse sitt svammel - månne hon då också förstår att något inte står riktigt rätt till innanför hennes pannben och söker vård - hoppas kan jag ju i alla fall göra.
|
| |
|
Inlägg #185: Postat: 2011-04-27 21:30:00
|
|
Jan Olsson |
#179! - Med den förändringen,Bizon i stället för Erlingsson - så gäller #173 även för Dig! - I övrigt får Du tycka vad Du vill! - Du tror inte möjligen att Erlingsson kan svara för sig själv? - Eller kände Du något sorts släktskap med honom? - jag "ligger" inte åt något särskilt håll! - Gör Du? - Mvh.
|
| |
|
Inlägg #186: Postat: 2011-04-27 21:45:00
|
|
Leif Erlingsson |
Det mobbare kan åstadkomma är flertalets tystnad. Ska man lämna dem att förstöra forum efter forum, eller bör man "dra ner byxorna" på dem. För att det senare ska fungera krävs färre tysta. -- Detta skrivet av en som erfor mobbing redan som skolpojke på 60-talet. Det slutar inte förrän man lär sig sätta stopp, kan jag upplysa.
|
| |
|
Inlägg #187: Postat: 2011-04-27 22:28:00
|
|
Bizon |
Jo du Jan #185 - är det någon jag har full tilltro till att kunna svara för sej själv så är det Leif Erlingson. --- I och för sig har dina små lustigheter en viss roande verkan och jag har inte så mycket emot dom just av det skälet att dom är förhållande harmlösa - men om du som nu stämmer in i inger olssons anklagande pladder utan att ha någon reda på vad saken gäller så är det bra att du ger mej tillåtelse att säga vad jag tycker om det - fast för övrigt tror jag att jag skulle yttrat mej även ditt bejakande förutan. Frågan om jag ligger åt något särskilt håll - vet jag däremot inte vad jag ska svara på - det beror naturligtvis på vad du menar - du kanske vill förtydliga dej lite? mvh :-
|
| |
|
Inlägg #188: Postat: 2011-04-27 22:44:00
|
|
Bizon |
Leif #186 Huvaligen, nej för sjutton låt henne behålla brallorna på, där finner vi troligen inget annat än den gamla vanliga sanningen, och mer behöver väl knappast sägas om den :- Däremot att inte förtröttas i att be om bevis för de anklagelser hon häver ur sej, och motivation till de nedsättande omdömen hon och liknande "internettroll" sysslar med. Det vore konstigt om en sådan person kan hålla på så som hon gör i längden då allt fler blir medvetna om att hon har en falsk eller sjuk agenda - förmodligen det som har skett här på Sourze då hennes munväder i stort sett negligeras - folk vill ju inte gärna bli indragna i något som verkar jobbigt - det är bekvämare att blunda.
|
| |
|
Inlägg #189: Postat: 2011-04-28 00:29:00
|
|
Leif Erlingsson |
Syftade förstås mer på den andra person som snusförnuftigt la sig i.
|
| |
|
Inlägg #190: Postat: 2011-04-28 00:31:00
|
|
Leif Erlingsson |
Fast ditt argument är nog lika applicerbart där.
|
| |
|
Inlägg #191: Postat: 2011-04-28 01:56:00
|
|
Bizon |
#189 Jo Leif, jag förstår nog det, men han lutar ju vanligen åt det hållet - ibland lyckas han frigöra ett leende, men ofta blir det mest en plump i protokollet, vilken jag vanligen bortser ifrån.
|
| |
|
Inlägg #192: Postat: 2011-04-28 08:35:00
|
|
Jan Olsson |
#179! - /eller "ligger" du också åt det mytomanska hållet.../ - för övrigt var #173 avsett för Erlingsson.- Du behövde inte brytt Dig! - särskilt som Du tror att han kan själv! - Nog om detta! - Mvh.
|
| |
|
Inlägg #193: Postat: 2011-04-28 10:00:00
|
|
Bizon |
Jan - "behövde inte brytt mej"??? Jo det är nog snarare det vi behöver - särskilt som det du menade var helt tokigt - det handlar INTE om antalet stoppade eventuella pedofiler - det behöver/borde handla om att de som ÄR pedofiler tas om hand på ett sånt sätt att dom inte utsätter någon för sin pedofili. Att det är en viss skillnad kan du kanske hålla med om. --- Det denna tråd handlar om förutom vad Egalia har för betydelse för gueerungar, är att inger olsson anklagar folk mej för pedofila oegentligheter utan att kunna bevisa det hon påstår. Hon sysslar med grundlöst förtal - inte direkt mobbing - mobbing blir det först då andra som till exempel du sluter upp bakom ingers agenda. Mot sådant "behöver" vi engagera oss då det inte direkt är ett ovanligt beteende. mvh
|
| |
|
Inlägg #194: Postat: 2011-04-28 10:20:00
|
|
Inger Olsson |
#193 Du skriver: "det behöver/borde handla om att de som ÄR pedofiler tas om hand på ett sånt sätt att dom inte utsätter någon för sin pedofili."... Har du förslag på kriterier för s k "äkta" pedofiler och hur de "tas omhand"? Jag menar: Finns väl ingen som anser att DU inte känner till det också?
|
| |
|
Inlägg #195: Postat: 2011-04-28 10:25:00
|
|
Inger Olsson |
...forts. Du känner ju mycket väl till hur de 13-åringar som går till Egalia mår och har inget stöd hemma m m. Hur utlämnade de är åt RFSL: s verksamhet. De som du kallar "gueerungar" och som har diagnostiserats av RFSL...
|
| |
|
Inlägg #196: Postat: 2011-04-28 10:43:00
|
|
Jan Olsson |
#193! - ....sluter upp bakom ingers agenda.... - Tycker att Du påminner väl mycket om en rättshaverist! - drag inte in mig i Dina kontroverser! - blir för långrandigt,i min smak! - Mvh.
|
| |
|
Inlägg #197: Postat: 2011-04-28 10:44:00
|
|
Inger Olsson |
#186 Ha ha! Det roligaste jag har läst på länge! En, av Bizonoxen utnämnd, till universialgeni dessutom, kom på att, citat, "bör man "dra ner byxorna" på dem"... För din kännedom: vill upplysa dig om att det är längesen man drog av brallorna på dig på Sourze... /// Folk med självrespekt kan du ALDRIG dra av brallorna på. Men t ex en psykopat klarar inte en längre tids granskning innan den tappar både fejset OCH brallorna. Vad gäller Bizon antar jag att han hellre och frivilligt går utan även de sistnämnda. I synnerhet när han besöker typ Egalia... "Dra, dra din gamla oxe det bästa du förmår..."
|
| |
|
Inlägg #198: Postat: 2011-04-28 10:55:00
|
|
Inger Olsson |
# ja, jag förstår att du inte vill bli indragen i detta. Men oroa dig inte. Det jag har skrivit att jag ska göra, gör jag också. Jag kanske redan har gjort det?/// I övrigt bryr jag mig personligen inte om varken Bizon eller "universalgeniet" med hjärntvättsmetoden 7 - 8 länkar i 1 enda kommentar. Jag bryr mig däremot ungar som är vilsna, ensamma och rotlösa och att de ska användas på högst tvivelaktiga sätt. Så är det bara.
|
| |
|
Inlägg #199: Postat: 2011-04-28 12:04:00
|
|
Inger Olsson |
Ang. verksamheten på RFSL: s Egalia. Fann en intressant länk om både RFSL och "universalgeniet" pedofilen Alfred Kinsey och hans "statistiska verksamhet", citat:
"Zoologiprofessorn Alfred Kinsey blev en kändis i början på 1950-talet med den chockerande "Kinsey-rapporten". Kinsey tillsammans med sex forskare från Universitetet i Indiana hävdade att homosexualitet - så väl som all annan avvikande och perverterad sexuell aktivitet - är naturligt och normalt. Barn, hävdade Kinsey, är sexuella från födseln, även i vaggan. Små barn som är ett till två år påstods vilja ha "positiv" sex och sades tycka om behagliga känslor från sexuell aktivitet. Där framgår också att dessa forskare utförde sexuella experiment på spädbarn och uppåt för att försöka avgöra deras förmåga till orgasm!"
Länk: homosidan.se
/// Att man t ex på 70-talet kunde skriva i freudianska psykologiböcker och uppmuntra till regelrätta övergrepp på redan bebisar har alltså en förklaring! "Man skulle utveckla nersystemet", påstod man! Fanimig helt sjukt! Även att RFSL: s pedofila lobbyarbetsgrupp fortfarande fungerar idag...
|
| |
|
Inlägg #200: Postat: 2011-04-28 12:13:00
|
|
Jocke S-43 |
bizon, jag har inte sett filmen, merän den bilden, och det räcker för att visa det egentlige budskapet, provokation i stället för samsad info. JK skulle f.ö gransk filmen efter anmälan Precis som vanligt med dessa båda organisationer, som nu ger sig legitimitet genom feministstämpeln, för så fungerar det idag även om inte alla insett det! Utan feminism eller genus på könsområdet eller män-kvinnor, inga bidrag!
Sedan svarade du inte på det andra, min kommentar till:
168 Bizon: "Skulle det i alla lägen finnas de kapabla, ansvarsfulla och kompetenta, vuxna, lärare och föräldrar som kan ta hand om våra ungar så skulle inte problemet finnas - men Jocke, så är det tyvärr inte." Jag vill göra ett klarläggande, varför detta resonemang är helt fel. Ur filosofisk, demokratisk, pedagogisk och vad du vill för synvinkel!
|
| |