Rapportera inlägg

Valt inlägg:

Leif forts. Att bli kallad "politiskt universalgeni" är betydligt trevligare och mer med sanningen överensstämmande än att bli bestämd som pedofil. --- hennes senaste språkliga innovation beträffande mina kvaliteter "pedagogisk narcissistisk själ", och alltså något som enligt henne enbart skulle gynna mina egna sexuella preferenser, är ju närmast rörande ur den synpunkten att hon eftersom hon inte lyckats nosa upp något som jag sagt eller gjort som ens har en antydan åt den pedofili hon vill få det till, så försöker hon andra knep. --- Att hon sedan anser att jag är "riktigt dum på riktigt när han tror att bara han tjatar och tjatar så skulle jag lämna ut hans egna offentliga kommentarer här",,, suck - tja, vad ska man säga? Människan är ju helt omöjlig - men visst är det så att jag flera gånger bett henne lägga fram bevis för det hon anklagar mej för vilket jag inte tycker är orimligt - eller om hon nu är så övertygad om att jag har otillbörliga böjelser, att hon inte anmäler mej vilket hon ju så klart inte kan göra då hon ju då skulle få svara för det hon säger i förhör och eventuellt i domstol varvid hon kommer mista sina anklagelser då det då visar sej att dom är oriktiga eller rent av medvetet falska. Människan är tyvärr sjuk - och som sjuk bör hon söka vård för sin åkomma.

Ett meddelande kommer att skickas till ansvarig som besultar om inlägget skall tas bort, av vilken anledning vill du rapportera det här inlägget?