Inlägg #61: Postat: 2011-03-31 23:28:00
|
Kalle Tuntolej |
Jag är ledsen grabbar... Inte heller denna konspirationsteori håller måttet. Ni har helt enkelt inget att stå på. Men jag tror att det är just det som triggar er: ju mer losskopplat från verkligheten era teser är, desto större sanningsvärde tillmäter ni dem. Vilket i sin tur beror på att ni stärks av mothugg. Knasbollar! Nu skall jag sova lite. Lovar att retas med er snart igen, givet att små intellekt inte bör leka på egen hand.
|
|
Inlägg #62: Postat: 2011-03-31 23:48:00
|
Gurranynäs |
Tack för alla inlägg som kommit in på min artikel. Ni har verkligen givit en 12-rondare, precis som det ska vara. "Lets meet again" i något annat ämne!
|
|
Inlägg #63: Postat: 2011-04-01 07:34:00
|
Leif Erlingsson |
Munväder har han Kalle, iallafall. Oändlighet multiplicerat med "Ni har helt enkelt inget att stå på" är lika med en lögn tillräckligt ofta upprepad "blir sanning". Som visats har han inget annat. Men han gör bara sitt jobb.
|
|
Inlägg #64: Postat: 2011-04-01 07:58:00
|
Kalle Tuntolej |
Jepp Leffe. Jag gör bara mitt jobb. Och det är att inte tro på saker och ting bara för att någon person på någon obskyr internetsida hävdar det. DU hänvisar till att USA låg bakom jordbävningen i USA. DU pekar på att oljeläckan i mexikanska gulfen sannolikt inte bstod i olja. Du saknar helt anknytning till verkligheten Leif, och är dessutom inte så lite rasistisk i dina uttalanden. men rolig är du, det kan jag ge dig!
|
|
Inlägg #65: Postat: 2011-04-01 13:20:00
|
Lordchaos |
#63 Det är helt rätt Leif "munväder multiplicerat med ni har inget att stå på", Kalles inlägg hör till de mest substanslösa på forumet, mycket kvantitet, ingen kvalitet, bortsett från humor, han kan vara ganska rolig
|
|
Inlägg #66: Postat: 2011-04-01 13:43:00
|
Kalle Tuntolej |
Med en liten skillnad vännen: ingenting av det Leffe pekar på finns det belägg för. Därför avfärdar jag det. Att du köper det skall du dock inte skämmas för: extrema sekter har i alla tider attraherat en viss typ av människor, med hjälp av losskopplade gurus som Leffe. Lite synd bara att du genom ditt sektmedlemskap och wurm för sådant som saknar verklighetsanknytning, missar mänsklighetens verkliga problem. Men det är väl vad man kan förvänta:-
|
|
Inlägg #67: Postat: 2011-04-01 15:38:00
|
Thomas L. Aabo |
Dag Inlägg 33, "...herrefolksmentalitet...". Du kastar sannerligen sten i ditt LILLa glashus!
|
|
Inlägg #68: Postat: 2011-04-01 18:18:00
|
Leif Erlingsson |
Satir & undertecknad nämndes längre upp. Jag väljer ofta att ignorera dum "humor" för att avsiktligt ta det bokstavligt. Mitt sätt att vägra manipuleras av dum "humor".
|
|
Inlägg #69: Postat: 2011-06-02 08:27:00
|
Leif Erlingsson |
Nu bombas civila:Cynthia McKinny - Libya is Being Destroyed 1/2 Länk: youtube.com Cynthia McKinny - Libya is Being Destroyed 2/2 Länk: youtube.com Och det står klart att vi i bomballiansen jobbar ihop med Al-Qaida. Detta förvirrar inte mig, men det kan verka oroväckande för människor som hållt fast vid att tro på det officiella.
|
|
Inlägg #70: Postat: 2011-06-03 14:55:00
|
Jan Brunnegård |
JAS far omkring över Libyen i obeväpnat skick och kan därtmed inte bevisa om det är ett bra stridsplan eller inte. JAS får visa tänderna på annat sätt...
|
|