Inlägg #41: Postat: 2010-12-15 22:36:00 | |
Adamo |
Den enda skillnaden mellan islam och nazism är att islam är ännu värre och farligare då muslimerna dyrkar en påhittad gud som anses vara allsmäktig istället för en ledare. -- Ge man islamisterna en ursäkt för att bedriva besinningslöst våld, mord och förödelse såsom muhammeds karikatyrer och de kommer att bränna ned ambassader, spränga sig själva i offentliga platser och göra allt i sin makt för att urskillningslöst mörda vemsomhelst varsomhelst.
|
Inlägg #42: Postat: 2010-12-15 22:37:00 | |
Adamo |
Trots alla defekter inom västvärldens samhälle är det islamiska alternativet hundra gånger värre. Själva muhammed may piss be upon him var en grym krigsherre, en plundrare och pedofil som gifte sig med en 9-årig tjej. Det är sån kräk som muslimer dyrkar idag, samt är vissa beredda att dö och mörda oskyldiga för.
|
Inlägg #43: Postat: 2010-12-15 22:40:00 | |
open minded |
muslimer dyrkar inte satanism i den utsträckningen som det görs inom judeismen.. Länk: youtube.com!
|
Inlägg #44: Postat: 2010-12-15 22:41:00 | |
open minded |
Kabbalah.... Länk: youtube.com
|
Inlägg #45: Postat: 2010-12-15 22:46:00 | |
Adamo |
Har aldrig hört talas om judar som sprängde sig själva till döds för att urskillningslöst döda vemsomhelst varsomhelst. Sånt gör muslimerna nästan dagligen, vilket är ett tydligt bevis på vem som dyrkar satanismen. Kolla vad dina muslimpolare gillar göra -> Länk: barenakedislam.wordpress.com
|
Inlägg #46: Postat: 2010-12-15 23:00:00 | |
open minded |
Men jag har hört talas om israeler som ständigt bombar byar med missiler skolor och fäller massor med fosforbomber...
|
Inlägg #47: Postat: 2010-12-15 23:02:00 | |
open minded |
Det kan vara dax för er att gömma er i era tunnelsystem världen över snart....
|
Inlägg #48: Postat: 2010-12-15 23:06:00 | |
Adamo |
israelerna försvarar sitt land mot förrädiska fiender och för att kunna göra det är de tvungna att skjuta ner några, konstigt skulle vara annars.-- judar spränger inte sig själva till döds för att urskillningslöst döda oskyldiga varsomhelst i världen. Sånt gör ni muslimer nästan dagligen, vilket är ett tydligt bevis på att det är ni muslimer som dyrkar satanisme
|
Inlägg #49: Postat: 2010-12-15 23:08:00 | |
Adamo |
Den "palestinska" nationalistiska ledare al-Husayni har arbetat för nazisterna under andra världskriget i ett program inriktad på den arabiska opinionen. Han rekryterade muslimer för den nazistiska krigsmakten verksam på Balkan. -- År 1941 besökte Al-Husayni Bosnien och övertygade muslimska ledare där om att en muslimsk SS-division skulle vara av intresse för islam. Al-Husayni var inblandade i rekrytering av bosniska muslimer i flera divisioner av Waffen SS och andra enheter. Den största var den 13:e "Handzar" division med drygt 21.000 män som utförde operationer mot partisaner i Balkan från februari 1944 samt deltog i folkmordet på jugoslaviska judar då de utrotade minst 90 av alla judar i området.
-- Den 1 mars 1944 sade al-Husayni följande när han talade i Radio Berlin: "Araber, stig upp som en enda människa och kämpa för era heliga rättigheter. Döda judar var ni än hittar dem. Detta behagar gud, historien och religionen. Detta ger er ära. gud är med er." |
Inlägg #50: Postat: 2010-12-15 23:13:00 | |
Adamo |
mera samarbete mellan islam och nazism -> Länk: youtube.com -- Bosnier muslimer 13 SS Handzar division ->
Länk: youtube.com Länk: youtube.com Länk: youtube.com Länk: youtube.com |
Inlägg #51: Postat: 2010-12-15 23:19:00 | |
open minded |
vadå ska jag bli imponerad av dessa klipp du hittat.. De slår fortfarande inte alla generaler i hitlers arme alla 150000 soldater.. Du hittade hela 10 nästan så jag måste anteckna. De va innget sammarbete mellan judar och nazister utan de va nazisterna.. och det kan du aldrig hitta ett försvar mot hur du än försöker...
|
Inlägg #52: Postat: 2010-12-15 23:27:00 | |
Adamo |
Dessa klipp är för att styrka mitt påstående om att det har funnits ett samarbete mellan nazister och muslimer. Detta är ju FAKTA du inte kan förneka. Men ni muslimer är dock kända för att leva i en konstant förneklese av verkligheten.
|
Inlägg #53: Postat: 2010-12-15 23:31:00 | |
Pia I |
# 47
Den som säger så, brukar drabbas först. Det finns en rättvisa i världen, som vi inte råder över.... |
Inlägg #54: Postat: 2010-12-15 23:34:00 | |
open minded |
Ok de har samarbetat men faktum kvarstår att de verkliga nazisterna va judar och 150000 av hitlers närmaste soldater va judar..
|
Inlägg #55: Postat: 2010-12-15 23:37:00 | |
open minded |
#53 Jag vänta redan på dem.. de är så välkomna så....
|
Inlägg #56: Postat: 2010-12-15 23:41:00 | |
open minded |
#53 dessutom har de nog inte räknat med detta motstånd som byggts upp under åren världen öber och jag kan med säkerhet säga att de är så underbemannade så att de inte skyr en chans att vinna kampen mot VÄRLDEN..... Och deras tunnlar som de sporadiskt byggt i alla länder har de gjort av en anledning för de vet att dagen kommer då ALLA vänder sig emot dem...
|
Inlägg #57: Postat: 2010-12-16 00:04:00 | |
Thore |
Hej Adamo
Jag har läst vad som skrivs här, där jag också hade ett inlägg. Det är fullständigt förkastligt att diskutera med det okända fantasifostret "Open Minded". Alla dessa uppgifter du Adamo nämner kablade jag ut på Internet för många år sedan efter en grundlig efterforskning om sanning. Jag diskuterade då med galenpannan "Jinge", där det är slutdiskuterat. Han var också av den uppfattningen att förvränga sanningen. Det som den här diskussionen handlar om är den galenpannan som tycker det var hedervärt av den misslyckade sprängningen. Även om Jag är ateist, så kan man kalla det för guds försyn att "Islamisten och bombmannen inte nådde fram till där det var mycket oskyldiga människor. Och Jan Wiberg som fick glädjefnatt kunde om ödet var lagt så, vara den som just kom när den bombaktiva islamisten sprängde sig. Eller om han nu har barn, och de skulle få sätta livet till, om det gått så galet. En del människor använder inte hjärnan, och en del är bara motvals kärring. Och vi får inte glömma att alla människor fantiserar och drömmer sig in i avskyvärda tankar om både sex och fasansfulla krumbukter. Det är därför som religioner finns. Det är därför så lätt att suggerera människor och med en ledare som har en oerhörd karisma kan man få islamister till att tro de kommer in i ett paradis, vilket är totalfantasi och kan närmast liknas vid ett svårt psykiskt tillstånd. Allt detta är fullständigt riktigt eftersom jag skrivit om våldets filosofi och kunnat konstatera att människan är ett oerhört komplicerat djur. Det enda djur som kan fantisera vill Jag påstå. Och till sist är Jag inte gömd bakom tvivel osanningar och påståenden av ingenting. Thore |
Inlägg #58: Postat: 2010-12-16 03:39:00 | |
Bur-q-ua13 |
>"Jan Wiberg", tyvärr är dina åsikter minst lika provokativa som "självmordsbombaren"s agerande. Är det din avsikt? Kanske vill du bli lite grann "kändis", i efterdyningarna till en uppenbart förvirrad persons död?
_________________________________________________________________________ Du PÅSTÅR dig veta hur mannen tänkte och känna till hans motiv. VEM ger just DIG tolkningsföreträde till hans tankar? Du skrev t.ex: " Denne självmordsbombare som sprängde sig i Stockholm protesterade mot det degenererade samhället som råder i väst. Så är det sagt. Också mot hädelser av det som han funnit heligt, men mot den västerländska dekadensen. Mot de västerländska värderingarna som sprids över världen med globaliseringen, mot denna storskaligt kapitalistiska värld där vi manipuleras till perversioner, där människor möts som typer, där ekonomin är överordnad livet. Där den starkaste militärmakten avgör rätt och fel. " _________________________________________________________________________ Inser du inte själv hurpass PATETISK du låter? Vem just Du J. W. mer än Polisen? Om så är fallet, varför ringer du inte till "Efterlyst": 08-702 00 90? programmet är i och för sig slut för säsongen men ändå _________________________________________________________________________ Att du "högaktar" en uppenbart förvirrad persons agerande, som riskerade hundratals människors liv, säger ganska mycket om dig själv...tyvärr...för ditt vidkommande. _________________________________________________________________________ J. W. vilken är din egen syn på "dekadensen", etc. i det västerländska samhället? Lever du som du lär? _________________________________________________________________________ / _________________________________________________________________________ B13 - Ghost of Democracy - av Simeons stam 13-24 _________________________________________________________________________ lärare för _________________________________________________________________________ Sällskapet Bur-q-ua, för allas lika värde, emot rättsröta _________________________________________________________________________ BB - Bröd och Bur-q-ua åt folket! nu även åt Victoria, Daniel, kungen och...Camilla Henemark _________________________________________________________________________ Länk: ghostofdemocracy.wordpress.com |
Inlägg #59: Postat: 2010-12-16 07:32:00 | |
open minded |
Ja du thore om jag förvränger sanningen så har du ingen aning om sanningen. Jag vill gärna se din syn av det hela gärna med dokument om det du påstår dig ha bildat din uppfattning om. Dessutom verkar den här fossilen vara mer allmänbildad än du kan föreställa dig. Länk: jewsagainstzionism.com
Jews unite against zionism. Länk: nkusa.org |
Inlägg #60: Postat: 2010-12-16 07:53:00 | |
open minded |
Det onda maktspelet som driver de giriga med målet om total kontroll kommer aldrig hända. Vad denna självmordsbombare nu gjorde va att han statuerade ett exempel på att om inte trupperna tas hem från bla afganistan så kommer detta upprepas.Dessutom vände sig allas ögon mot sverige. Det var en protest för att sverige är i krig. Vilket vi inte ska vara. Dessutom när kineserna med deras ca 205 miljoner soldater ger sig in i det hela. Kina som är den ledande världsekonomin och äger bla usas ekonomi och kan säga att kineserna är väldigt medvetna om vad som försigår globalt..
|
Sourze [loggan] © Nättidningen Sourze, ett registrerat massmedium hos Radio- och
TV-verket. Sourze är också ett registrerat varumärke.
Databasens namn är Sourze. Ansvarig utgivare är Carl Olof Schlyter.