Inlägg #141: Postat: 2010-12-19 00:10:00
|
open minded |
#140 Jag har ett levnadsätt som gör att jag behandlar människor som de behandlar mig. Kan säga att jag håller tillbaka mycket av de tankar jag skulle kunna dela med mig mot bla cmo men vill inte sänka mig till den nivån. Jag personligen älskar de flesta människor förutom den skara som omfamnas av en ond aura. försöka sprida kärlek till dessa är omöjlig eftersom de inte är mottagliga för det.Kärlek är den starka kraften som ger oss livsglädje men många drivs av hat och där finns ingen plats för kärlek.
|
|
Inlägg #142: Postat: 2010-12-19 00:22:00
|
Karin Holmberg |
Jag tycker att Pressbyrån har ett bra utbud på hälsosamma produkter. Det är bara på Pressbyrån jag hittar den hälsosamma drycken Froosh, en smothie på bär. Utan socker. Brukar leta efter den i livsmedelsbutikerna, men den lyser ofta med sin frånvaro.
De har bra utbud på hälsosamma, frörika brödbitar, där finns juicer och frukter, nötter och hur mycket nyttiga mellanmål som helst. Pressbyrån är min räddning på universitetet.
Jag kan överleva med hälsan på topp till jämförelse hur det var då bara Lantis spartanska snabbmat fanns förr.
Artikeln tänker jag för övrigt inte ens bemöda mig att kommentera då den är totalt befängd.
Hur kunde sourze ta in den?? :-? Jag är ett levande frågetecken.
|
|
Inlägg #143: Postat: 2010-12-19 00:43:00
|
open minded |
Min största önskan är att alla skulle gilla alla. allt skulle vara mycket enklare då.
|
|
Inlägg #144: Postat: 2010-12-19 00:53:00
|
Leif Erlingsson |
"Karin Holmberg" taktiken är samma MO som dök upp på min blogg häromdagen, en helt "out of the blue" och "out of context" kommentar uppenbarligen syftande till att bryta det tänkande som föregått.
|
|
Inlägg #145: Postat: 2010-12-19 12:56:00
|
Adamo |
Det är ju helt meningslöst "debattera" med ovärdiga terroristkramare som har förpestat massmedian. Precis som nazisterna anser terroristkramare att det är helt okej att mörda och terrorisera oskyldiga för att införa deras islamofascism. islam har ju alltid varit i krig sedan den bildades av sin falska profet mu, islam är ju en folksjukdom som har alltid spridit sig med våld, terror och ockupationer och så kommer det att förbli.
|
|
Inlägg #146: Postat: 2010-12-19 20:44:00
|
open minded |
Adamo u are a guardian of evil...
|
|
Inlägg #147: Postat: 2010-12-19 22:18:00
|
Adamo |
#146 Nu ser du dig själv i spegeln din lille råtta men är alldeles för intelligensbefriad för att fatta det. Jag avskyr och fördömer både dig och din terroristpolare, bara synd att du inte kramade om honom då han sprängde sig så skulle vi ha blivit av med två kräk på samma gång.
|
|
Inlägg #148: Postat: 2010-12-20 06:27:00
|
open minded |
#147 I den här katt och råtta leken är det ingen annan än du som är råttan jag är snarare katten som jagar. Dem smarte katten jagar den lömske råttan...
|
|
Inlägg #149: Postat: 2011-05-25 06:56:00
|
adalbert |
Att det finns människor som går fri i vårt samhälle med sådana åsikter som du har är skrämmande , din plats är självfallet i ett sinnessjukhus, du hjälte förklarar den man som ville döda så många människor som möjligt på Drottninggatan för att bli tilldelat framstående plats i den välld som han blev indoktrinerad att tro på , du hatar människor av någon anledning, högs troligt härstammar din hat från avundsjuka, du innäst inne känner att du är en totalt misslyckat människa , du borde söka hjälp, din hat kanske går att bota , eller åtminstone mildra, har ingen närstående som du kan tala med ? vad känner ner du läser att självmordsbombare dödade 20-50 helt oskyldiga människor , bland dem många barn, ! har du ingen närstående som du älskar? ock om de skulle falla offer för dessa mördare skulle väcka ilska i dig ? väcka hat mot de som initierade ock utförde morden ?
|
|
Inlägg #150: Postat: 2011-05-25 19:16:00
|
Jan Wiberg |
Jag tror inte att du har läst artikeln. Jag tror att du bara har läst rubriken och ingressen. Och dom har inte jag skrivit och jag har tidigare tagit avstånd från den provokativa vinkling redaktionen har gett artikeln. Men det jag har skrivit, det står jag för. Jag är kritisk mot vårt kommersialiserade samhälle som nu håller på att i grunden förändra villkoren för allt biologiskt liv. Och jag spekulerade över denne Taimour, vars motiv när artikeln skrevs för mer än ett halvt år sedan, inte var kända annat än som kritik av väst och upprördhet över ha fått sin religion smutskastad. Om han sprängde sig själv av dessa skäl och inte hade någon avsikt att skada andra, ansåg jag, och anser fortfarande, att hans handling hade en makaber storslagenhet lik de buddhistiska munkar som brände sig i protest mot amerikanarnas krigföring i Viet Nam och Jan Palach i Prag som gjorde samma sak i protest mot Sovjet
Jag antar att ditt inlägg är tillkommet i affekt. Det är illa skrivet, klumpigt formulerat och innehåller en mängd påståenden som du inte har en aning om.
.
|
|