Rapportera inlägg

Valt inlägg:

Hej Adamo Jag har läst vad som skrivs här, där jag också hade ett inlägg. Det är fullständigt förkastligt att diskutera med det okända fantasifostret "Open Minded". Alla dessa uppgifter du Adamo nämner kablade jag ut på Internet för många år sedan efter en grundlig efterforskning om sanning. Jag diskuterade då med galenpannan "Jinge", där det är slutdiskuterat. Han var också av den uppfattningen att förvränga sanningen. Det som den här diskussionen handlar om är den galenpannan som tycker det var hedervärt av den misslyckade sprängningen. Även om Jag är ateist, så kan man kalla det för guds försyn att "Islamisten och bombmannen inte nådde fram till där det var mycket oskyldiga människor. Och Jan Wiberg som fick glädjefnatt kunde om ödet var lagt så, vara den som just kom när den bombaktiva islamisten sprängde sig. Eller om han nu har barn, och de skulle få sätta livet till, om det gått så galet. En del människor använder inte hjärnan, och en del är bara motvals kärring. Och vi får inte glömma att alla människor fantiserar och drömmer sig in i avskyvärda tankar om både sex och fasansfulla krumbukter. Det är därför som religioner finns. Det är därför så lätt att suggerera människor och med en ledare som har en oerhörd karisma kan man få islamister till att tro de kommer in i ett paradis, vilket är totalfantasi och kan närmast liknas vid ett svårt psykiskt tillstånd. Allt detta är fullständigt riktigt eftersom jag skrivit om våldets filosofi och kunnat konstatera att människan är ett oerhört komplicerat djur. Det enda djur som kan fantisera vill Jag påstå. Och till sist är Jag inte gömd bakom tvivel osanningar och påståenden av ingenting. Thore

Ett meddelande kommer att skickas till ansvarig som besultar om inlägget skall tas bort, av vilken anledning vill du rapportera det här inlägget?