Heja kungen!

Showing page 6 of 6: 1  2  3  4  5  6
Inlägg #101: Postat: 2010-11-18 00:52:00
andreas persson
#99. #100 beror det på att Pia vill behålla sin livsstil? Bra att du kollade filmen i alla fall. Vore bättree om du började agera för den rättvisa ekonomiska världsordningens genomförande likaledes!
Inlägg #102: Postat: 2010-11-18 06:28:00
Inger Olsson
#100 Vilken lögn? Ekologiska flyktingar finns det redan gott om, men företrädare för EAP har väl ingen susning om detta? Av ert feltänk blir inte världen bättre. Ni har stannat i utvecklingen och står och stampar på samma argument. Som förintelseförnekaren Jan Myrdal. Han gjorde heller inte världen bättre...
Sen måste du skilja på faktisk biologi och feminism som idélära...
Inlägg #103: Postat: 2010-11-18 06:33:00
Inger Olsson
Pia: tackar för komplimangen men är blyg av naturen...
Inlägg #104: Postat: 2010-11-18 06:56:00
Pia I
andreas.

Nej, jag vill inte behålla någon livsstil som skadar andra, men jag kan förstå att man kan ha olika uppfattningar om EAP.
Jag kan till och med förstå varför man säger "står och stampar" fast jag ser med skepsis på tillvaron.
Vi kunde göra världen mycket bättre med de tillgångar vi har. Men kan ni stoppa framfarten i Peru tex.? Kan ni rädda de människor som bor i bergen sedan urminnes tider och nu tas ifrån deras mark? Har ni makt att stoppa skjutningar av de som vägrar flytta på sig? Man kallar det utveckling i världen. Kan ni stoppa krigen? Har ni något att sätta upp mot vapentillverkningen? Och hur länge tar det i realtid?
Showing page 6 of 6: 1  2  3  4  5  6
Laddar...