Spöken mitt på ljusa dagen?

Showing page 2 of 2: 1  2
Inlägg #21: Postat: 2010-08-12 16:01:00
Noumenia
I den händelse jag skulle börja med att allvarligt presentera mig själv som Michael Jackson inför mina vänner och bekanta så skulle åtminstone j a g få problem med min omgivning hahaha :, har jag otur kanske jag får ett LVP på mig. Nej, allvarligt talat, jag är ingen läkare med rätt att ställa psykiatriska diagnoser, men det låter psykotiskt att tro att man är övertygad om att man är Michael Jacksson. Fast vem vet, någon ska väl vara hans reinkarnation också ;. Jag kritiserar heller ingen speciell person, jag har utgått ifrån Jans artikel hela tiden. Jag försvarar inte någon speciell livsåskådning utan individers rätt till fria val av tankar, åsikter och övertygelser. Jag tycker inte alls att det ska tas mer hänsyn när det kommer till tro. Jag gillar inte när man mobbar vänsterpartister, sossar, sverigedemkrater heller. Man ska nog inte drista sig till att döma någon förrän man har gått 100 mil i dennes skor. Till Jan: Märker du inte att jag ä r ett spöke? Jag är Karl Marx reinkarnation.
Inlägg #22: Postat: 2010-08-12 16:11:00
Jan Olsson
Noumenia! - Nej,tyvärr - min energi räckte inte ända dit! -
Inlägg #23: Postat: 2010-08-13 02:43:00
sunny fri
Sturgeon.
Jag delar dina åsikter här.
Det fins inga tomtar o troll heller.

Sådana saker är bara reflexer vad man själv skapar med sin hjärna.
När min dotter just dött hände det att jag "såg" henne.
Jag mins en gång då jag tyckte mig se henne i gungan o ropa:Ge mig fart.Så där stod jag o gungade en tom gunga tills jag kom ner på jorden igen. Jag känner till den där summan pengar o vet att massor har försökt att göra sig förtjänta av dem men ingen har lyckast hittills. Hur man skiljer religion från galenskap? Tja om du pratar med Gud är det en bön.Om Gud pratar med dig har du inte alla hästarna hemma
Inlägg #24: Postat: 2010-08-13 02:47:00
sunny fri