Rapportera inlägg

Valt inlägg:

I den händelse jag skulle börja med att allvarligt presentera mig själv som Michael Jackson inför mina vänner och bekanta så skulle åtminstone j a g få problem med min omgivning hahaha :, har jag otur kanske jag får ett LVP på mig. Nej, allvarligt talat, jag är ingen läkare med rätt att ställa psykiatriska diagnoser, men det låter psykotiskt att tro att man är övertygad om att man är Michael Jacksson. Fast vem vet, någon ska väl vara hans reinkarnation också ;. Jag kritiserar heller ingen speciell person, jag har utgått ifrån Jans artikel hela tiden. Jag försvarar inte någon speciell livsåskådning utan individers rätt till fria val av tankar, åsikter och övertygelser. Jag tycker inte alls att det ska tas mer hänsyn när det kommer till tro. Jag gillar inte när man mobbar vänsterpartister, sossar, sverigedemkrater heller. Man ska nog inte drista sig till att döma någon förrän man har gått 100 mil i dennes skor. Till Jan: Märker du inte att jag ä r ett spöke? Jag är Karl Marx reinkarnation.

Ett meddelande kommer att skickas till ansvarig som besultar om inlägget skall tas bort, av vilken anledning vill du rapportera det här inlägget?