Littorins avgång tragisk följd av feministernas korkade sexköpslag

Showing page 5 of 5: 1  2  3  4  5
Inlägg #81: Postat: 2010-07-22 14:12:00
Moderaten
Janne, du verkar ha varit en riktig horkarl en gång i tiden. Det trodde jag inte om dig.
Inlägg #82: Postat: 2010-07-22 14:13:00
Nettan999
#78. Inger. ALLA har väl rätt till ett anständigt socialekonomiskt liv? Varförska vi egentligen ha såmycket synpunkter på andra som vi bara har antaganden om hur det förhåller sig med?
Inlägg #83: Postat: 2010-07-22 14:20:00
Moderaten
Janne skriver utan att skämmas att han träffat horor i 40 års tid och att han vill släppa prostitutionen fri. Äntligen har hans präktiga fasad krackelerat och i stället visar sig en primitiv grottmänniska värd min respekt.
Inlägg #84: Postat: 2010-07-22 14:45:00
Janne B
Moderaten. Nu var du väl riktigt rolig - i vart fall i dina egna ögon. // Jesus umgicks med alla sorters människor. Då kan jag göra det med glädje och utan dömma över deras livsstil.
Inlägg #85: Postat: 2010-07-22 16:42:00
Jan Olsson
6 - en siffra som bär respekt med sig - 84 inlägg i detta ämne - inte dåligt - var får ni allt ifrån? - mer eller mindre förnuftiga inlägg - detta p.g.a. en Arbetsmarknadsminister - som vi bara kan antaga - som Nettan999 - så riktigt påpekar!! - vad som skett - eller inte skett - Vår Frälsare har också hamnat i skottgluggen - abbans Littorin - om han bara hade vetat? - var skall detta sluta? - hamna i Historieboken bara av en tidnings"anka" - när andra kämpar ut stora slag - för samma sak!!!! - orättvist?
Inlägg #86: Postat: 2010-07-22 19:26:00
Nettan999
#85.Janne Olsson: Tack! och med all säkerhetkommer vi att hamna i historieboken som 2000-talets största idioter. Jag tänker inte bara på Littorin utan även hur man hanterar sjuka, tvingar cancersjuka att söka jobb fast det är praktiskt omöjligt, hur vi misstänkliggör varnadra och spionerar genom att granska mail, politiker och banker som höjer sina egna löner medan andra samt ensamstående nekas hjälp och erbjud "lösningar" somkostar samhället det tiodubbla, etc, etc. Sverige är fantastiskt.
Inlägg #87: Postat: 2010-07-22 21:19:00
Moderaten
Janne, jag önskar att Littorin också hade erkänt och hänvisat till Jesus. Då hade även han vunnit min respekt. I stället ljög han sig blå - nej, det var han ju redan.
Inlägg #88: Postat: 2010-07-22 21:34:00
Moderaten
Det var synd att Littorin kom i kläm. Ett löjligt Guds straff, tycker jag. Bara för att han var med om att föra en politik som gjorde att vanligt hyggligt folk kom i kläm så borde Gud ha vetat att om det är något som Sverige behöver så är det ordning och reda. Om du så fort du gnäller det minsta blir av med t.o.m. ditt socialbidrag så finner du dig i allt. Och detta är bra för landet i sin helhet. Att se till enskilda individer är fel; man måste se till kollektivet.
Inlägg #89: Postat: 2010-08-02 19:19:00
sunny fri
Billy:jag håller helt med dig i den här artiklen.Men kan du inte kalla den femenism du inte gillar någonting annat:halvkokt får mig bara att tänka på spagetti:
Showing page 5 of 5: 1  2  3  4  5
Laddar...