Sädescirklar - människohand eller UFO:n?

Showing page 4 of 4: 1  2  3  4
Inlägg #61: Postat: 2009-10-03 18:35:00
ArHo igen
Lite felstavningar men välment.
Inlägg #62: Postat: 2009-10-03 18:58:00
Jocke - halvloggad
56 Mjaha, det var väl smickrande kanske, trots att jag vill minnas att vi hade en del olika åsiktet och värderingar. Men så måste det få vara, jag månar om mina egna unika uppfattningar, som ett personligt revir, och hoppas ingen har exakt samma... Samtidigt ser jag inga problem med att folk är lite aparta på ett sådant här forum. Annars blir det för tråkigt, med bara rent strömlinjeformat mainstreamsnack. Huvudsaken är att man är skarp och orginell men jyst enligt min mening.
Inlägg #63: Postat: 2009-10-03 19:54:00
ArHo igen
Jocke jag har fått några mejl där det står, ut och skriv på Sourze så att de blir lite fart. kanske det, men jag är inte så pigg att skriva längre här, har ett annat forum där jag skriver desto mer. Ett lugnt forum utan personangrepp där vi respekterar varandras åsikter.
Inlägg #64: Postat: 2009-10-04 15:30:00
Nuet
Det skulle vara mycket intressant om någon vanlig tidning i Sverige skulle våga sätta in denna texten i sin tidning? ..Eller TV eller Radio? Någon reporter skulle kanske våga? Reportage om Ambres Sture Johansson kom ju till slut in på SVT.. och mycket senare också repris på detta!
Showing page 4 of 4: 1  2  3  4
Laddar...