|
Inlägg #61: Postat: 2009-09-25 22:25:00
|
|
Jocke - halvloggad |
Va, vem har skrivit det här? Är det Unto? Skojar han?
|
| |
|
Inlägg #62: Postat: 2009-09-25 22:32:00
|
|
Jocke - halvloggad |
Nu har jag i alla fall sett Anna Anka. Och jag får med ett förbehåll, ge mig. Charmig och uppriktig. Men hela USA är visst befolkat av f.d. utslagna, fattiga barn som senare lyckats och därför glatt tar emot ett överdrivet välstånd. Och den bilden ÄLSKAR media. Fast så enkelt är det förstås inte, resurser och världsproblematiken visar på annat. Många lyckas inte få ett drägligt liv. Men programmet var bra ändå, och Anka har nog slagit ut Schyman på obestämd tid. som lever nog ett så bortskämt liv, lika mycket på andras bekostnad!
|
| |
|
Inlägg #63: Postat: 2009-09-25 22:48:00
|
|
Unto S |
Kommentaren #61 har någon av Sourzes psykopater skrivit. Det är inte min handstil. Den alkoholberoende psykopaten försöker göra sig märkvärdig med sin litenhet och med sin allvariga sjukdom.
|
| |
|
Inlägg #64: Postat: 2009-09-26 10:14:00
|
|
Jocke - halvloggad |
64 Jag tänker inte bråka med dig Unto. Du erkände ditt brott till slut, fick ditt straff och gjorde avbön. Jag får väl nöja mig med det, även om jag hade förväntat mig en ursäkt från dig. Men så strong är du inte! Det är iaf INTE jag som har skrivit i ditt namn. Jag sysslar inte med sådant, inte med anonyma påhopp heller! Men du får väl skylla dig själv för 61, en papegoja som tagit efter ditt eget beetende! Att du nu kallar en sådan person för "psykopat" blev ett snyggt självmål! Eller hur Unto?
|
| |