Det finns skäl att undersöka Israels organhandel

Den här tråden diskuterar artikeln Det finns skäl att undersöka Israels organhandel.
Showing page 4 of 4: 1  2  3  4
Inlägg #61: Postat: 2009-08-25 11:13:00
Leif-Arne
Ta rubriken till den här texten, "Israels organhandel", den som är under undersökning för organhandel är en amerikansk medborgare som råkar vara jude. Författaren gör sig därmed skyldig till att explicit anitisemitism eftersom man gör kopplingen att eftersom det är en amerikansk jude som organhandlat så måste den judiska staten vara inlandad "Man vet ju hur judar är,giriga typer som konspirerar och så...." Kopplingen är uppenbar till andra påstådda judiska konspirationer.
Inlägg #62: Postat: 2009-08-25 15:08:00
Jan Wiberg
Eftersom judiska läkare är de enda västerländska läkare villiga att medverka i organhandel och Israel är det enda västerländska land som tillåter det finns det skäl att granska den israeliska handeln i mänskliga inälvor. Jag tycker alltså att det finns fog för rubriken, även om jag, som jag minns det, inte har formulerat den.
Inlägg #63: Postat: 2009-08-26 03:12:00
cmo ologgad
#55 Ärthjärna!
Inlägg #64: Postat: 2009-08-26 10:19:00
Jocke - halvloggad
"Ärthjärna", var det inte Bush som hade monopol på den benämningen? I Sverige är den nog utdöd. Men vet du cmo: "Ph" utallas som "f", utom i två ord. "Aphane" och "sophink". Glöm bara inte att källsortera det som kommer från den förra och skall ner i den senare!
Inlägg #65: Postat: 2009-08-26 10:20:00
Jocke - halvloggad
Sedan kan du ju läsa 59 som på ett utmärkt sätt avslöjar din inkonsekvens, dubbelmoral och brist på logik! Vad har hänt med dig? Du som var en sån helyllekille, du skall INTE bada i varmare än 40 grader!
Inlägg #66: Postat: 2009-08-30 19:18:00
Schystan
RÖR INTE MIN KOMPIS får plötsligt en helt annan innebörd när man börjar fundera över vilket organ som kan vara av främst intresse för tjuvarna.
Inlägg #67: Postat: 2009-09-17 11:19:00
Patrik64
AB är en skittidning full med korkade journalister redaktionen alltså, inte papperstidningen. Men generellt så är ju svenska media fixerade vid Israels fel och brister. Andra är inte så viktiga, utom USA då förstås. Så visst är det absurdt med den konstanta propagandan om Israels och de elaka judarnas alla hemska förehavanden. Tacka vet jag diktaturer -de kan man gulla med eftersom de är så tragiska och inget hot mot svensk självgodhet. Särskillt den stackars arabvärlden som knappt ens kan använda sina vapen på rätt sätt för att ta kål på Israel. Stackars dem.
Showing page 4 of 4: 1  2  3  4
Laddar...