|
Inlägg #41: Postat: 2009-07-29 23:55:00
|
|
Kent Kisse |
När ett troll sitter och klagar på det han själv sysslar med så slår det alla hittillsvarande rekord på Sourze i ren och skär idioti. Högst roande, m.a.o., CMO eller vem nu trollet är.
|
| |
|
Inlägg #42: Postat: 2009-07-29 23:58:00
|
|
Kent Kisse |
Nog är hon märklig allt, Robban.
|
| |
|
Inlägg #43: Postat: 2009-07-30 02:17:00
|
|
Associated Press |
SWEDEN AP -- In breaking news today, the Internet troll Kent Kisse Pussy remains a man of remarkably low intelligence, and tediously unoriginal combacks.
|
| |
|
Inlägg #44: Postat: 2009-07-30 02:17:00
|
|
Associated Press |
*comebacks
|
| |
|
Inlägg #45: Postat: 2009-07-30 11:45:00
|
|
Pia K |
Robban och jag har inget barn tillsammans, utan vi har känt varandra några år. Upprinnelsen till mina kommentarer är att Robban blivit så arg på mig och förtalat mig överallt, påstått saker som inte är sanna och det har gått ut över mig. Jag har bara försvarat mig. Jag är inte den som börjar förolämpa någon, men jag har rätt att skriva artiklar om hur jag ser på livet, utan att bli påhoppad. Ge beröm för något jag skrivit i stället för kritik för något jag inte rår för.
Man kan inte bli sams med en människa som inte vet vad han pratar om.
|
| |
|
Inlägg #46: Postat: 2009-07-30 11:59:00
|
|
Utforskaren |
Pia K om du inte besvarar den kritik du får, hur blir reaktionen då? Vems är barnet? och tillsammans med vem. Personligen ser jag att vi kan kritisera oss själva också som inte vore helt fel, snarare ett välkommnande som alla skulle må bra utav. Självklart försöker alla att få komma till tals och helst utan personkritik. Att vara självkritisk gör inte ont på något sätt, men att få kritik för något man inte rår över är rent ut sagt syndigt och kan svida i skinnet.
|
| |
|
Inlägg #47: Postat: 2009-07-30 14:31:00
|
|
Kent Kisse |
Att kopiera och ändra litet i texten tycker trollet är skojigt. Trollet kan bara inte låta bli att trolla vidare på Sourze.
|
| |
|
Inlägg #48: Postat: 2009-07-30 16:10:00
|
|
anneskaner |
Ni som gnäller borde se Gladahudikteatern då kanske ni förstår lite grann av vad livet handlar om. Var och en har rätt att bli bedömd utifrån vad de presterar och gör, inte hur de ser ut eller vilket etiskt ursprung. På Sourze verkar mycket handla om personangrepp, nedlåtande kommentarer och kränkningar
|
| |
|
Inlägg #49: Postat: 2009-07-31 15:19:00
|
|
Associated Press |
SWEDEN AP -- Swedish Internet buffoon Kent Kisses dignity reached a new low on Thursday when he attempted to make a joke in order to siphon off attention from an impartial and objective news posting by the Associated Press. Sadly, Kisse Pussy is not funny and only managed to make himself look even more uneducated, pathetic and desperate than was already obvious. All experts agree he remains a very stupid individual.
|
| |
|
Inlägg #50: Postat: 2009-07-31 16:16:00
|
|
Kent Kisse |
A writer for the Associated Press was attacked when going out for lunch earlier today. Somebody tried to scratch his eyes out. He told a policeman that it was a cat that attacked him and he was forthwith recommended by the policeman to go see a psychiatrist.
|
| |
|
Inlägg #51: Postat: 2009-07-31 17:18:00
|
|
Associated Press |
Said writer is no longer connected with the Associated Press as his contract was terminated earlier this month for seeking to defame a distinguished feline. His attacker is yet to be identified, but is believed to be a devoted fan of the amazing comic strip Garfield the Cat tm. Psychiatric care is certainly advisable for a person deranged enough to question the comedic genius and rugged good looks of Garfield creator Jim Davis peace be upon Him.
|
| |
|
Inlägg #52: Postat: 2009-07-31 22:46:00
|
|
GunnarL |
Sourze har numera blivit ett våldsamt trist debattforum. Vi har Arho som uppträder under olika pseudonymer och ständigt spyr ur sig dumheter och trivialiteter som skulle fått en förskolelärare att ansöka om förtidspension. Vi har Kent Kisse som inbillar sig att han med sina larvigheter är rolig. Och nu har vi begåvats med "Associated Press" som är i precis samma klass - eller möjligen snäppet under! Den här fina gamla debattsidan har enligt mig spårat ur totalt!
|
| |
|
Inlägg #53: Postat: 2009-07-31 23:04:00
|
|
Utforskaren |
GunnarL om det intresserar dig så är det CMO som ligger bakom en lång rad av nicker och bland flertalet Associated Press.
|
| |
|
Inlägg #54: Postat: 2009-08-01 03:17:00
|
|
Antitroll |
Du får ursäkta, GunnarL. Jag är inte CMO utan en av många tidigare stammisar som slutat skriva artiklar och seriösa inlägg här eftersom redaktionen inte håller rent på kommentarsforumet. Ingen moderering -> trollinvasion -> lägre diskussionsnivå -> medlemstapp, som du vet. När jag nyligen tittade in igen såg jag att ni fortfarande har samma problem som fick mig att tröttna till slut. Enda skillnaden är att ni nu har ännu färre aktiva kontributörer än då. Alla oreglerade diskussionsforum får förr eller senare problem med användare som - som du säger - "ständigt spyr ur sig dumheter och trivialiteter". Det verkar vara en av nätets naturlagar. På sajter med aktiva moderatorer hade ett troll som Kent Kisse inte blivit långvarig, men här har han kunnat hålla på i flera år. Det är därför han stannar.
|
| |
|
Inlägg #55: Postat: 2009-08-01 03:19:00
|
|
Antitroll |
Jag inser att Associated Press trakasserar Kent Kisse med samma metoder som Kent Kisse själv använder, men det är också poängen. Uppenbarligen inser Kent Kisse vad han håller på med eftersom han ju klagar nu när han själv utsätts för samma trams han under flera år utsatt andra för. Förhoppningsvis kan han lära sig att det inte är meningsfullt att ständigt kalla andra för "bög", "nazist" etc, etc, utan att det faktiskt även på internet är bättre att hålla en respektfull och konstruktiv ton !. I avsaknad av moderatorer går det inte att stänga av Kent Kisse, och saklig diskussion klarar han ju alldeles uppenbarligen inte av, alltså återstår det bara - som jag ser det - att ge igen med samma mynt tills han tröttnar. Jag hoppas att du kan stå ut under tiden.
|
| |
|
Inlägg #56: Postat: 2009-08-01 09:36:00
|
|
Publikus |
Fan också, man skulle varit med igår eller i natt när två knasbollar pratar skit om andra människor CMO är direkt tilltad han tror att han är gud fader själv jämte Gunnar, dessa två tillför inte forumet något som de kan skryta över med sina kränkande ord över praktiskt taget alla som skriver ett sanningens ord på Sourze. Skithuset kallar sig för Antitroll och ljuger i alla andra sina alias, den där båtflyktingen CMO skulle stängas av! Gunnar är ju en desperat gubbe som ingen kan ta på allvar och det retar upp honom som gör att han är grinig och gnällig, den mannen borde också lägga ner sitt skitsnackande. Själv har jag försatt mig i samma situaton som Bill och Bull alltså CMO och Gunnar med den skillnaden att jag har belägg på vad jag anser om dem! Nå! hur ska ni ha det skall ni fortfarande leka gudar på Sourze CMO och Gunnar?
|
| |
|
Inlägg #57: Postat: 2009-08-01 10:06:00
|
|
Publikus |
Det är ju precis den kategorin som rider på sitt inbillande kunnande som förstör det här forumet. Vem har bestämt att vissa skall ha företräde framför normala människor som är nog så kunniga på de områden de skriver av självupplevda händelser. Varför kan inte dessa bessivisser tona ner sig en smula och visa allmän hänsyn till mindre kunniga utan att ösa över dem med kränkande ord och meningar. Det näms om demokratiska fri och rättigheter ibland, varför skall inte alla få ha samma rätt på Sourze, varför skall vissa självutnämda bestämma över detta forum?
|
| |
|
Inlägg #58: Postat: 2009-08-01 21:55:00
|
|
GunnarL |
54-55/ OK Antitroll, jag förstår vad Du menar. Och jag instämmer till fullo i det Du skriver om trollinvasion och lägre diskussionsnivå läs t.ex. nr 56-57 skrivna av Publikus alias Utforskaren alias Sture alias Arho alias jag vet inte hur många - det börjar likna en efterlysning på brottslingar i Vilda västern. Jag håller också på att tröttna och skriver här relativt sällan numera.
|
| |
|
Inlägg #59: Postat: 2009-08-02 18:14:00
|
|
Kent Kisse |
"Uppenbarligen inser Kent Kisse vad han håller på med eftersom han ju klagar nu när han själv utsätts för samma trams han under flera år utsatt andra för", skriver Antitroll. Nej, det är inte jag som klagar - att klaga på om du eller någon annan trollar är det sista jag skulle göra - antingen låter jag mig roas eller så bryr jag mig inte. En som däremot beklagar sig är GunnarL. Ett barn hade ju kunnat räkna ut att just detta skulle ske. Andra gringubbar - du är ju inte ensam om att vara en grinig gubbe här inne precis - beklagar sig över ditt trollande. Ditt trollande fick förfelad verkan och är lika dumt som att skjuta en medsoldat och hoppas att fienden skall bli ledsen. Som jag sa förut: du är den dummaste som hittills skrivit här inne - och just därför tycker jag till skillnad från alla andra att du skall fortsätta. Jag håller mig med andra ord inte för god för lyteskomik.
|
| |